16 January 2010

CCC here i come

13.1. menny ihan hyvin meillä, siis yhteiselo ja sellaset. muuten mul on pään sisällys ihan pimeenä nytte ja tuoreita viiltoja kutittaa. mä varmaan halusin noista lapsista jotain laittaa, mut emmä nytte jaksa. hirvee nälkäki, niinku joka ilta ollu ku tääl ei oo mitään syömistä ettei oo ollu mitään iltapalaks. lapsille oon yrittäny raapii kokoon jotain mut neki on ollu nälässä. Birdy valittaa ku sillon nälkä. :P mä ja Tyson ei sanota mitään. nälkä on mut sitä ei tartte näyttää. tuol on yks ainut leipäsiivu minkä meen kohta laittaan itelleni, sen vikan juustonpalan kans. Birdy saa puuroo iltapalaks jos se mitään haluu. se söi aika tukevasti päiväruokaa - ainoana ku mulle ei maistunu, Tyson ei saanu alas paljoo ja pyro-Billyllä ei ollu pahemmin nälkä. se tuli tänne ja on aika huonossa jamassa. se oli aineissa ja mä sain lääkitä sitä vielä lisää omilla vitun lääkkeilläni ku se kärsi hermoromahduksen sen jälkeen ku oli soittanu Louisille mun kännykästä. se täris, et jotain mun oli pakko sille antaa.

vähä vituttaa ku ne lääkkeet mä tarvisin itte. Louisille se valehteli et on yksin vaikka mä istuin koko puhelun ajan sen vieres ja pidin sitä kädestä kii. helvetin ukko, nyt se on aiheuttanu jo kahelle hermoromahduksen, mulle ja Billylle. en tykkää. seki on yhdentekevää miten se mua kohtaa käyttäytyy mut mun kavereita se ei saa haukkuu tai satuttaa. Billy jäi tänne olemaan, pyys jos sais olla tääl pari päivää. nyt se on mun huoneessa ja torkkuu rauhottavilla.

Birdy tuli kans eilen mun sänkyyn olemaan. mut se heräs joskus jo kasilta ja mä ja Tyson vasta puol kakstoista. mul on vähä venyny noi nukkumiset tällä viikolla ku joinaki päivinä menee niin myöhään nukkuun. väsyttää nytteki paljo, mut jos sen leivän vielä söis.

16.1. alkaa selvii vähitellen jotku asiat. mä keksin eilen ku juttelin Tysonin kans et vois kysyy jos Sheila-täti ja Joe-setä ottas ne kaks luokseen sillä aikaa ku mä istun kakkuani. ja sanoista tekoihin. mutsi tenttas multa syytä miks mä Sheila-tädin numeron halusin, ja meni ihan hiljaseks ku mä kerroin mun lapsista ja niitten ongelmista. sit se sano lopuks et se on liian vanha ja väsyny kasvattaan lapsia - niinku omiaan - ja mä sanoin et sil on Ted apunaan ja yhessä se kuuluu niitä lapsia hoitaa ja kasvattaa, jos kerta puoliso on. jotenki tuntuu vähitellen siltä et mutsin suhteen alkaa jäätikkö sulaa.. oli se edelleen vihamielinen, ainaki alussa, ja epäili suuresti mun kykyjäni kasvattaa lapsia (mitä mä iteki usein epäilen, mut ei se oo mikään syy olla yrittämättä).

jos Sheila ja Joe ottaa noi kakarat :) ni todennäkösesti Birdy ei mee kouluun sinä aikana. mut ne voi opettaa sitä jos haluu, kerrata jotain perustehtäviä. Birdy on kaks luokkaa ikäsiään jälessä ja seki saattaa olla ollu syy siihen et se on kiusannu niitä muita lapsia koulussa. niitä itteään nuorempia. epäilen et se omanikäsilleen mitään uskaltas sanoo. ..et jos yrittäs saada ne kaks luokkaa kiinni et sen vois laittaa omanikästensä luokalle NB:ssä. ei se tyhmä oo, mut jos koulu ei vaan kiinnosta ja on tottunu siihen ettei sinne oo pakko mennä ni onhan se vaikeeta saada sitä oppimaan mitään. Tysonillekaan ei pieni kertaus tee pahaa, esmes joku matikka tai oikeinkirjotus ja sellaset. jotain ihan peruskamaa mihin se jaksas ehkä keskittyy. ja Joe-setä vois rakentaa niitten kans jotain, ku se on rakentanu itte sen niitten talon ja uusimpana pergolan puutarhaan, ja se korjailee kaikkee ja rakentelee kaikkee pientä ja vähä isompaa. mä tein kakruna kans puutöitä sen kans. siis ainoana sisarusten lapsista, ku Kristy oli tosi paljo mutsii ja Sheilaa nuorempi ja se muutti sit pois opiskelemaan. mä en siitä tiiä paljo mitään, et onks sil perhettä ollenkaan.

äh, joskus välil tuntuu et mä oon ihan liian pehmo kasvattaan ketään. niinku just ton koulun kans, oon antanu Birdyn olla kotona enkä oo kyselly siltä läksyjä tai opettanu sille mitään mitä koulussa opetetaan. aina voi sanoo et emmä osaa, mut kyl multa nyt sentään joku kertotaulu luonnistuu (vaikka pitääki laskee sormilla O.o) ja jakolaskutki varmaan jos vähän ponnistelee ja käyttää järkeään. ja joku trigonometria kans ja sellaset, jos VIITTII kerrata niitä eka itekseen. mut sanallisia laskuja ja prosenttilaskuja ja ylempää matikkaa on ihan turha multa vaatia. jostain kielistä ja kieliopista puhumattakaan.

joo, mut ei se ettei ite osaa mitään oo sekään mikään syy olla yrittämättä. et jos jatkossa vähän jaksas katella niitä Birdyn läksyjä ja yrittää tajuta mitä niillä haetaan..

muuten oon täs yrittäny vähän puhuu Tysonille et jos se suostus ottaan apua vastaan. ihan ammattiapua. sen kommentti tähän mennessä on ollu vaan et "ei ne mitään ymmärrä" eikä se haluu kellekään vieraalle mitään kertoo. joo, mut jollain syömishäiriöihin erikoistuneella terapeutilla saattas olla parempia neuvoja ja parempaa apua tarjolla ku mulla joka antaa tartuttaa ittensä tollasella.. alkaa pikkuhiljaa meinaan jo vituttaa se et joka kerta ku Tyson menee vessaan ni mä ajattelen et mun kans pitäs oksentaa syömäni, ja tulee ruokakuvotusta ja kaikkee. no tosin sitä mul oli jo ennen ku Tyson tuli meille asumaan. mut se pahenee. :P ja mä pelkään vähä et uppoon täysin tohon viiltelyn suohon. eilinen ja tää päivä tähän mennessä ollu vähä parempia, ollu pirteempi fiilis ku pääs hakeen uudet reseptit ja sai tehtyy sellaset pakolliset vaateostokset. niinku alusvaatteita lapsille ja uudet housut kummalleki ja kengät Tysonille. olin kyl osan päivästä ihan naatti, sen jälkeen ku vietin Birdyn kans kaks tuntia kaupassa katellen kiinnostavia levyjä ja leffoja vaikkei ollu yhtään käteistä - sillä aikaa ku Tyson etti niitä kenkiä itelleen. jos olis ollu käteistä ni olisin ostanu ainaki kymmenen leffaa O.o et ihan hyvä vaan etten lähteny hakeen sitä. ku oltiin sovittu et tavataan siel kaupassa. ja Tyson pisti sen koko viiskymppisen meneen niihin kenkiin. sen piti saada siitä vielä toisetki housut, mut katotaan sit ens kerralla. toivottavasti ne kengät kestää ees. jotku hemmetin merkkilenkkarit.. no joo, on mulla kans, mut noi mitkä mullon on kestäny jo 11 vuotta. et siitä on vaikee panna paremmaks. toki ne alkaa olla sisuksista aika hajalla, mut muuten vielä ok.

näin muuten tos joulun alla yhes kaupas sellasen suht perus olkalaukun mikä olis hyvä olla. kattoo jos mä sen NB:stä bongaan kans ni voi olla et ostan. mustavalkonen. ihan kivannäkönen. siis jos mul on sillon varaa.. uus reppuki pitäs saada ku se on haljennu siitä vierestä mistä mä sen taannoin ompelin. no, ja uudet housut mä tarttesin, mut ei nyt oo varaa. et paikataan vaan näitä vanhoja ryysyjä... öh, pitäs laihtua et mahtus noi vanhemmat housut mitkä on vielä ihan ok. :P

välil mä toivon et pääsis sittenki Carolinaan istuun sitä kakkuaan. en tiiä oikeen miks. oonks mä jotenki jo liian pehmo et en jaksas sitä ikuista valtataistelua Deekasissa? tai onks se sitä ku mä joutusin ihan vissinä a-osastolle ja Lloyd on beessä? tai sitä et ei vaan enää kiinnosta ne sikäläisten jutut? vai oonks mä vaan utelias näkemään millasta CCC:ssä on? mitä lie. O.o tai sit se on sen takia ku mä vähä pelkään et noi levottomat kaudet kehittyy ihan kunnon psykoosiks vielä jossain vaiheessa, ja CCC:ssä olis henkilökunta joka ehkä osais tunnistaa sen tai ainaki siel olis sairaala vieressä missä saattas saada hoitoa ennen ku pistää jonku hengiltä itetehdyllä veitsellä.. D8:ssa ainut hoito mitä saa on eristyshoito, tai pampusta päähän, ja hätätapauksessa joutuu pehmeeseen selliin siihen mielisairaalaan mis Bill Grey on. et ehkä mun pitäs olla vaan ihan tyytyväinen jos laki ja oikeus toteaa et mä oon ihan pöpi. :)

oon nyt kuullu vähän sellasta juttua et "jotkut" tahtos aikaistaa ton Ryanin + Hypnon jutun käsittelyä, ku mun asianajaja oli saanu aikaan et se käsitellään samassa paketissa ku se tappo, blaa blaa. ja se on kumminki etusijalla ja sen päiväys on täl hetkel edelleen 10.3. toivosin tietty et oon sillon masennusvaiheessa, et olisin sen verran rauhallinen ettei tartte laittaa jalkarautoja ku niitten kans on ni vittumaista kävellä vessaan aina tauoilla. ja muutenki ku on väsyny ni ei vedä niin helposti herneitä nenään jostain mitä laki ja oikeus sanoo. tai todistajat (pfft, tapauksella oli ainaki kakskyt todistajaa eikä kukaan niistä tajunnu mitä tapahtu). no mut eniveis, mä luulen et se oli Cameron kuka sellasta vaati..

..Hypno oli täl viime sunnuntaina. tuli ilmottamatta. halus nähä mua. ihan salaisesti vaikka Cameron oli pannu sen lupaan ettei se tapaa mua ennen asian käsittelyä. sano ettei se haluu todistaa mua vastaan ja niin poispäin. ... mä sanoin sille et sen pitäs tehä vaan niinku Cameron sanoo, et niin on hyvä, eikä se oo mulle paha juttu joutuu lukkojen taakse. et mä tunnen proseduurin jo ja niin poispäin. ..ei mitään toimintaa, pelkkää kilttiä puhumista. sit se lähti ja Birdyki tuli hyvästeleen sitä.

nytte vois lopettaa tän jutun ja ton greippimehun kittaamisen.. helvetin ahdistus palailee heti ku miettii sitä Birdyn NB:ssä kouluunlaittoa ja uuden kämpän ettimistä. ku mä niin mielelläni vaan antasin kaiken olla enkä tekis mitään. ja vituttaa ku mun Sam Leigh -identiteetti romutettiin. nyt se vasta alkaaki kunnolla vituttaa. >< no joo.. be back whenever..

No comments: