29 January 2010

eräs hätätapaus ja sen hoito

29.1. viikko menny levottomuuden kourissa. rauhottavilla onneks saanu pidettyy ittensä kurissa. muute olis voinu tulla jo ruumiita. tohon liittyy kans nytte jotenki älytöntä ahdistusta.

mä meinasin tulla hulluks ton dh:n kans ku en yhtäkkii saanu sitä mistään. Bradil oli kaks ampullia sitä huonompaa, mä en löytäny Leetä mistään ja sit ku oli pinna jo katkeemas ni Brad onneks soitti ja sano et joku Kellyn tyyppi oli käyny tuomas sille näytteitä ja parempaa dh:ta. huh. oli tipalla. mul on nytte muutenki senverran huono fiilis ettei yhtään kestä olla ilman tota. se oli tiistaina. mä olin ihan kipeenä sillon. fyysisesti dh:n puutteen takia ja hirvee ahdistus ja levottomuus. sit ku illal sain aineeni ni vedin heti kotona isohkon annoksen ja alkoo päälle, et oli keskiviikko sit vähä parempi päivä kaikenkaikkiaan.

eilen kävin sit Bradil kiittääkseni ja et olis ostanu lisää jos sil viel jotain olis, mut se makas sohvalla, knocked out, enkä mä saanu sitä ylös siitä. ei vissiin ees tajunnu et se olin mä kuka sitä herätteli eikä telkkari. no joo, mut mä tiiän sen piilot. meinasin et otan sieltä mitä tarvin ja laitan rahaa sinne boksiin ja lapun et ne on multa. mut keittiös törmäsin Chrisiin kuka nuokku lattialla, ruisku viel kädes kii ja verta valunu vaatteille. se itki ja puhu Louisista.

muhun sattu tosi paljo nähä se siinä kunnossa. ó_ò putsasin sen siinä ja teippasin käsivarren ja heitin sen koko pussin likasia ruiskuja roskiin mikä sil oli siinä vieressä. se saatana käyttää likasia neuloja. vittu. jopa Bradil on senverran järkee päässään et hoitaa puhtaita itelleen. mietin sillon ja vieläki et mitä jos se ei tiedä tosta? ku Chris on aina ennen vetäny vaan kaikkee pillereitä. sit kelailin sitä kans et Chris on aina ennen ollu ihan järkevä aineitten kans ja kattonu ittensä perään ja silleen. (siis siinä mieles järkevä et huolehtii esim. nestetasapainostaan). tuli aika paha olo mulle. siis vaikka itelläki oli vastateipattu käsi ku ei meinannu lakata tulemasta verta taas kerran, laitoin jopa sideharsoo teipin alle. kelasin siinä sit et mitä mun pitäs tehä, ja soitin sit lopulta Louisille, ku Chris sitä näky kovasti kaipailevan. no, kyl se tajus et mä olin siinä ku se sano et "Billy mä haluun kuolla".

käskin sen äijän tulee sinne, ei se eka olis halunnu mut mä jankutin et Chris tarvii sitä. ja sil kesti melkeen nelkyt minsaa päästä sieltä taloltaan Bradin mestaan. helvetin ikuisuus. Chris ei ollu selviämään päinkään, et mä vein sen ylös sänkyyn ja laitoin viel extra-huovan sen päälle. en jaksanu alkaa siel laittaa uusia lakanoita vaikka ne oli aika paskaset. olis varmaan pitäny. mut mä oon menos niille huomeen taas kattoon miten niil menee, et voin sitte miettii uudestaan et teenkö siel mitä. Louis oli eka vaan vittuuntunu siitä et sen piti olla mun kans yhtään tekemisis. mut vähä sitä liennytti ne oluet mitä niil oli jääkaapis ja mitä mä sille tarjosin. sit mä vein sen ylös ja annoin niitten olla siel vähä aikaa kahestaan. Louis ainaki jotenki yritti lohdutella Chrisiä. oli kans jotenki vähä rauhallisempi ku sillon ku viimeks sen tapasin uutenavuotena. tuli alas mun luo keittiöön ja sano et haluu oottaa et Chris selviää vähän. sit se pyys anteeks sitä et oli alkanu vittuilee mulle siitä Kellyn keikasta, sano et Kelly oli soittanu sille ja sanonu et keikka hoidetaan, mut se ei enää oo mukana messissä. et Erin oli alkanu valittaa siitä Kellylle. Louis oli eka ollu siitä tosi vihanen niille, ja sen takia kans ku ne puolusti mua. sit se oli tavannu Rogerin ja se oli puhunu sille järkee, et Louis nieli ylpeytensä ja tapahtu ihme eli se pyys multa anteeks. mitä en olis siltä odottanu. oikeesti.

puhuttiin sit siinä vähän sitä ja tätä, yö kului ja nälkä alkoi kurnia... ja eikun toinen pitämään vahtia ja toinen hakeen pikaruokaa. ihan kiva juttu ku sai sovittua pois vähä noita riitoja. yritin tulla vähä vastaan omasta puolestani, et sanoin et manian aikana mä usein puhun vaan mitä sylki suuhun tuo ja asenne on jokseenki aggressiivinen. Louis sano et sil on ollu pinna kireellä ku sen veljel Mikellä on hiv-tartunta. saanu likasista neuloista ku se on kans hyvä ystävä dh:n kans. Louis sano et mun käytös oli alkanu vituttaa sitä ku se muistutti sitä sen veljestä ja niinku kaikesta mikä sillä tyypillä oli menny elämässään pieleen. (no joo, ihaillu eka Louisia kovasti ja joutunu Kellyn porukoissa huonoille teille ja ajautunu sit jotenki vetään aineita.) sit se kerto et sen sisko oli saanu tokan lapsensa ja se ties Mikestä mut sen miehelle ei saanu puhuu mitään ja siitä oli syntyny jännitteitä niittenki välille. ihan ku mua yhtään kiinnostas Louisin sisarukset.. joo mut se oli sitä mieltä et se haluis pitää jotain suhdetta yllä meikäläiseen, edelleen, ja mun lapsiin ehkä tai Shadeen ainaki. no joo siis senhän kans se on paneskellukin aika tiheeseen vaikka onki virallisesti ollu riidoissa mun kans.

Brad havahtu hereille yöllä jossain vaihees, kolmen jälkeen joskus, ja mä lähin sit meneen ku olin väsyny siitä huolimatta et vedin Bradin energiajuomat, tai Chrisinkö ne oli. Brad soitti tänään et Louis oli ottanu Chrisin mukaan sen mestaan vähäks aikaa, tai niinku täks päiväks ja illaks. mut huomeen sen pitäs tulla takas, ja sovittiin siinä sit et mä meen niille huomenna. Brad lupas mulle kans niitä aineita mitä mä halusin, mut ne taitaa nytte olla vähä sivuseikka. Brad meinas et hyvä homma et mä pyysin Louisin niille eilen käymään, ku Chrisil on sitä joskus tosi paljo ikävä, vaikka Brad itte ei tajua sitä niitten suhdetta ja sil on kestäny kans tosi kauan ennen ku se on ees alkanu hyväksyy sen.

mun piti tänään herää aikasemmin mut vittujako siitä mitään tuli. puol yheltätoista vielä olis nukuttanu tosi paljo. mut oli se sit pakko nousta. kahelta hain Birdyn koulusta ja käytiin kaupas ja syö pikaruokaa taas kerran. mut nyt ollaan viikko ainaki pizzalakossa. et huomeen ja sunnuntaina on kalaa. sitä on tarpeeks et saa kaks aikuisen annosta, kaks lapsen annosta, ja kaks anorektisen annosta. oli muuten helvetin iso ostoskärryllinen tavaraa. jäätelöö ja sipsejä pojille ja vähä suklaata mulle, ja kaikki aamiais- ja välipalatarvikkeet, makkaraa, kylmäsavukalaa leivän päälle jne. ja kaikki vihannekset ja ruoka-aineet ens viikolle. ja sit vähä sellasta säilykettä pahan päivän varalle niinsanotusti. purkkikalaa. ja irlantilaista olutta mulle. :D

enkä ostanu itelleni energiajuomia. ei tehny mieli ku viime yönä niitä vedin. ja ne oli viel sokerittomiaki mitä Bradil oli. hyi helvetti. ;)

kelaan täs joisinko sitä olutta vielä, mut emmä varmaan. meni noita muita jo, et ei viittis taas alkaa sekakäyttöä. ...nyt alkaa keskittymiskyky rakoilla. oonki istunu täs jo reilun tunnin ja vääntäny tätä juttua. ja kelannu kaikkee. mietin sitä et haluis olla nytte Louisin mestassa, kattomas mitä se Chrisin kans puuhailee (varmaan sängyssä). sit tekis muutaki mieli ku tollasia romanttisia hörhöilyjä. vähä verisempää seksiä. ;D

Tyson tuli tohon sen läppärin kans minkä Stella sille osti, tarvii apua webcamin kans. no katotaas.. *tauko* joo, et mite tehään sillä video ku samalla yrittää näytellä luista olemustaan. mä pitelin kameraa, heilu vähän mut ei kai se haittaa. sanoin Tysonille et se on tosi söpö. vaikka se on laiha, tai just siitä syystä. joo et se näyttäs olevan vähä paremmassa kunnossa just nyt. haavat paranee ja näyttäs siltä et ne lääkkeet toimii mitä sille hankin. ihan tavis-masennuslääkitys ja rauhottavia. kävin hakee tuolta "huorien" klinikalta ku ne ei kysele, ja ne tuntee meikäläisen siellä ja uskoo varmaan mitä mä niille kerron. sanoin et "yks mun kaveri" on tosi masentunu ja olisko niil mitään. kuukauden kuurin sain ilman et Tysonin tarttee käydä siel näyttäytymässä mut jos haluu jatkaa sitä ni on pakko saada se sinne raahattuu. ne sano siel kans et ne voi jatkaa hoitosuhdetta vaikka mä muuttasin muualle, tarttee vaan käydä siel aina välillä "potilaan kans" hakee uudet reseptit. no joo siis ne ymmärtää sen ettei jotkut alaikäset huorat haluu käydä siel naamaansa näyttämässä, ku koskaan ei voi tietää millon sinne tehään ratsia tjtn. olishan se niitten terveyden kannalta hyvä et kävis siellä, ku ne ei kysele, mut jotkut ei vaan uskalla. Tyson pelkää et ne sanois siel jotain sen painosta. mulle ne huomautti jotain ku sillon ku hain ne lääkkeet ni oli toi vasen ranne siteessä ja siel tarkkaavainen hoitsu näki sen. joo mut sanoin vaan et mä oon ok.

viimeset on tehty vissiin tiistaina ku oli niin hirvee olo. vois uusiaki tehä, joku kerta nytte viikonloppuna jos lapset on pihalla leikkimässä. tai Birdy ainaki. ei se Tysonia varmaan haittais mut ei se kyl oo senkään psyykelle hyväks, se mun esimerkki. suihkuun pitäs kyetä joku päivä, mut jos menis sit vaikka maanantaina ku Birdy on koulussa ettei se tuu kylppäriin just ku mä putsaan haavojani. :P

katotaas nytte sitä seksipuolta.. bye.

No comments: