05 January 2010

hyvää kipua & huonoa kipua

4.1. loveline.. joo mä nyt laitan ihan pikkusen jotain ennen ku meen nukkuun. vähä myöhäseks meni taas. Ray soitti päivällä ja sano et sil olis jotain mulle.. menin sen mestaan, ku emmä sano ei ku se pyytää. eikä oo pitkään aikaan saanu sitä mitä haluaa ja nytte maniassa tekis mieli. sain eka siel pizzaa ja karkkia ja suklaata mitä söinki sit ihan reilusti ja sain niitä mukaanotettavakski, pojille. sit Ray sano jos mä tykkäisin vähä toiminnasta..

vei mut kellariin, sil on siisti kellari muuten, siellon sellanen huone mis on sänky ja telkkari, niinku vierashuone, ja sit toinen huone mikä on niinku selli. mä menin sängylle istuun, ei mitään hajuu mitä tuleman pitää mut ootin kyl kovasti. mulkku pystyssä. :) siel on toinen ulko-ovi, et takapihalta tai jostain menee portaikko sinne. Gabe tuli sieltä ja moikkas. sil oli tollanen siisti kettinki mukana ja se heilutteli sitä siinä. vähä ihmettelin mistä se Rayn tuntee, mut sit Ray sano jotain Kellystä, et kai ne sen kautta tuntee toisensa. Ray meni hetkeks ulos huoneesta ja Gabe tuli mun viereen istuun ja kysy saaks se satuttaa mua. no tietty. ^^ se laitto sen kettingin mun kaulan ympärille ja kuristi vähä. mä olin polvillani lattialla sillon enkä kuullu mitään ku joku muu tuli sisään. mä en siis nähny sen tyypin naamaa ollenkaan. eikä ääni ollu tuttu. se tuli potkaseen mua kylkeen tosi ilkeesti. sattu saatanasti. se puhu vähä niinku murteella tai ulkomaisella aksentilla. mä aloin melkeen huutaa sille, tai siis yritin ku vittu emmä sille ollu antanu lupaa tulla potkiin mua, mut Gabe veti kettingin tiukalle et en saanu pihaustakaan kurkustani. ja ne nauro.

sit Ray tuli takas ja moikkas sitä uutta tyyppiä. sil oli digikamera ja se tuli eka lyö mua naamaan ja sit ku nenästä alko tulee verta ni se otti siitä kuvia. sit tuli yks kuka muistaakseni oli Rayn mestassa vähä ennen joulua ku me oltiin siel poikien kans. se puhuu ranskaa tjtn. se kuka alko haukkuu mua ja vittuilla mun ulkonäöstä ja vaatteista. Ray anto sille kameran ja tuli ottaan mua tukasta kiinni. sit mä kuulin et takaovesta tuli taas joku sisään, mut se kurkkas kameraan päin ja näin et se oliki mun rakas kaveri psykopaatti-Alan. ^^ mä olin heti niinku sulaa vahaa. Ray selitti et Kelly oli ehdottanu et kutsuu sen mukaan kimppaan ku mä saattasin tykätä siitä. joo, kyl mä tykkäsin, vaikka se oli helvetin kovakouranen. ei se aina oo. mä oon nytte ihan väsyny ja kipee. mut tyytyväinen jotenki. :)

Ray löi mua monta kertaa päähän, et mul valu verta silmiin ku silmäkulma aukes. Gabe löi mua kettingillä selkään ja kylkiin ja seki sattu hitosti. mut sit se tuli välil hyväileen mua ja puhu kaikkee kilttiä, ja välil se kuristi ihan vaan käsillä. se ketä en nähny ku se oli koko aika mun takana puhu ihan pelkkää paskaa ja nauro omille jutuilleen, eikä ne vissiin kiinnostanu ketään muuta, mut se oli ihan hyvä pano täytyy sanoa. iso mulkku. pitkä ja paksu. mut mä tykkäsin niistä muista kans ja se ranskalainen peruna hoiti seki hommansa kunnolla. sain keppiä molempiin päihin ja spermat ne roiski mun päälle ja hakkas ihan kunnolla. Gabe kuristi mua kettingillä ja Ray jollain kaapelilla minkä se otti sieltä jostain nurkasta. sattuu vieläki kurkkuun ja nieleminen sattuu hitosti, ja ku yrittää jotain syödä tai juoda. Ray sano et se on yllättyny et mä kestän niin paljon. joo siis oon mä saanu pahemminki turpaani. vitutti ainoostaan se potkiminen. arkoihinki paikkoihin. nyt mul on naama ihan rutussa :) ja tuntuu niissä kohissa muualla ruumiissa mihin sai pahimmat iskut. sain ruoskasta kans. iha lopussa. Gabe sano et se on kyllästyny kettinkiin ja Ray sano et sil on ruoska, ja Gabe kysy multa olisko se okei. en pystyny ku vähän nyökkään. sit se veti mun hupparin selän päältä ja ruoski kunnolla. se tuntuu helvetin hyvälle. ne anto mun vetää käteen, ku yks panee perseeseen ja toisen mulkku suussa ja kolmas vetelee nahkaremmillä selkään. ;D tuli tarpeeseen.

en oo nytte kerenny vielä peilin ääreen, mut pahimmat mustelmat tulee näkyviin vasta huomenissa, ja kaulassa olevat. nytte veikkaisin et on vaan punasia jälkiä ja ruhjeita. ja siihen tulee viillot seuraks heti ku saan tilaisuuden viiltää. mul tekee nyt vaan saatanasti mieli tehä sitä. ei voi mitään. jokainen päivä ilman partaterää on hukkaanheitetty päivä. :P joo väsyttää niin helvetisti et taidan mennä koisiin. pojat saa valvoo jos huvittaa.

ne oli vähä peloissaan jotenki ku mä tulin äsken kotiin tässä kunnossa. Stella on tääl ja Birdy pakeni sen luo. muuten, oli eilen vähä seksiä Tysonin kans. mentiin aikasin petiin ja mä aloin hyväillä sitä ja sanoin sille kaikkee nättiä, et mä tykkään laihoista pojista ja sellasta, silittelin sitä vähä joka puolelta, ja niitä viiltoja. sit se otti housut pois ja meni kontalleen. sillä huorallahan ei oo ollu mikään maailman tiukin persereikä, mut nytte ku sil ei ilmeisesti oo ollu pitkään aikaan asiakkaita ni se oli ok. sille tuli kyyneleet silmiin. mut emmä ollu mitenkään raju tai ilkee sille. ja muute pitkästä aikaa oli toi niinkutsuttu pehmoseksi ihan ok. ei tullu morkkista. ja muute huomaa kyl et nytte tää mania alkaa kehittyy aggressiivisempaan suuntaan ku tulee tällästä kaikkee harrastettua, ja käy noi tavikset tuol pihalla hermoille. ..meen koisiin. palaillaan.

5.1. kipeenä oltu tää päivä ja vedetty kaikkee makeeta nassuun. välil kelasin et pitäs oksentaa ne ulos, voin pahoin pelkästä jonku ruuanlaiton tai syömisen ajattelusta, eikä sit tullu tehtyy ruokaa, mut pizzaa kyl vedettiin sit senki edestä. joo mut emmä silleen niin paljo makeeta syöny ku eilen Rayn luona. vähä suklaata ja karkkii poikien kans. no joo Tysonin suhteen se oli hukkaanheitettyy karkkia ku se oksensi ne ulos. mä en sit pystyny. mä en osaa sitä et laittaa sormet kurkkuun. pitäs vissiin opetella. ^_^

olin vähä netissä tänään, kattoo foorumilla mitä sinne kuuluu. siel oli käyty pyhinä sotaa jostain uutisesta et joku pedofiili oli jääny kiinni, poliisilaitoksella töissä ja hakenu sinne "kuulusteltavaks" nuoria poikia ja paneskellu niitä siel jossain. no porukka oli jotenki sitä mieltä et ei poliisin pitäs käyttäytyy silleen, ja sit toiset väitti et saahan sitä harrastaa seksiä missä vaan kehtaa, jos kanttia riittää. mä laitoin sinne kommenttia et mun mielestä hoitakoon sellaset harrastukset ihan yksityisesti, mut ei työpaikalla, varsinkaan jos on kyttä. alko vituttaa se tapaus. en tiiä miks. muuten ei vaan kiinnosta mitä kolleegat puuhaa tahoillaan.. it's a heavy cross to carry alone.. sit alko ahdistaaki kaikki saatanan syöminen, ja se ku en ite oksentanu, kuuntelin vaan ku Tyson yökki vessassa ja raavin ruhjeitani. et enkeleillä mennään nytte.

oli eilen illalla taas vähä yksityistä seksipuuhaa Tysonin kans. se oli jotenki helvetin kiihottava ku se makas mun kyljessä pienenä ja laihana. tänään sit kyl vähän oon katunu jo ku tuli kaks kertaa pehmoseksiä putkeen. :P mut alkanu väsyttää psyykkisestiki jo aika paljo. kääntymäs laskuun tää fiilis tjtn. aamulla jaksaa vielä mut iltapäivästä alkaa tulla kaikkee pimeitä juttuja mieleen. mä yritän vähä "opiskella" eli lukee gotiikasta kertovaa kirjaa. en saanu vielä ku vasta jotain neljä sivuu luettua ku se on niin raskasta asiapitosta tekstiä, ja pientä pränttiä iso sivu täynnä. mut se kiinnostaa mua.. eikä opiskelu oo pahasta. jotenki mul tulee nytte sellanen fiilis et ei oo ollu järki mukana kovinkaan monessa jutussa mitä oon puuhannu - viimeaikoina tai ikinä. O_o

(käyn tuol kokeilemas partaterää käteen ja tuun kohta takas.)

joo paranee olo kyl huomattavasti taas kerran. käteen koskee mut se on jotenki hyvää kipua. niinku seki mitä sain tuntee nahoissani eilen. laitoin petiin kans uudet petivaatteet ku siellä huoneessani olin. (huonoo kipua on se minkä henkinen väkivalta aiheuttaa, kaikki vittuilut ja haukkumiset ja muut loukkaukset, ja sit kaikki päänsäryt ja mahataudit.)

stressi hävii kans ku viiltää. ei mul silleen nytte mitään angstailufiilistä oo, vähän pimee ja aggressiivinen mut silleen vielä ihan hyvällä tavalla. ahdistuksetki on jotenki ok. emmä tiiä miks. ehkä jotenki siks ku ne kuuluu kumminki olennaisena osana mun elämään. gangsta rap made me do it.. vois yrittää jotn runoja tehä tai puuhailla jotn muuta netissä ku kerta täs nyt oon eikä telkkarista tuu mitään mua kiinnostavaa. Birdy ja Stella siel kattoo jotain. Tyson on tos Shaden huoneessa, makailee vissiin sängyllä läppärin kans, ainaki sillon vielä ku mä tos viis minsaa sitte kävelin siitä läpi. .. bye.

No comments: