03 December 2008

3.12. ku on talvi ni tulee kaikki vanhat jutut mieleen. teiniajoilta. eikä niitten muistelu oo useinkaan kivaa. John muistutti mua kans niistä ku se kirjotti et ei se kaikki ollu pahaa tai huonoa, ainakaan sen näkökulmasta. mut mulle ne ajat on jääny muistiin melko synkkinä.

täs on menny aikaa lähinnä paneskellessa eri ihmisten kans. mut mä oon nytte yrittäny vähän salailla sitä, et en mee kertoon kaikille kenen sängyssä olin sinä-ja-sinä yönä. ettei kato tuu sanomista. joo et ihan hyvin mul on menny joitakin pieniä romahduksia lukuunottamatta. nytte on kans aika paha olo vaikka tää oli oikeestaan ihan okei päivä. hoidin asioitani ja ostin itelleni jotain mitä oon himoinnu jo kauan. joululahjaks. ja ostin muille kans lahjoja. eikä tullu tuhlattuu paljonkaan rahaa ku en menny nostaan lisää sit ku ne loppu mitä oli käteistä.

se Buddha mikä tilattiin tonne temppeliin tuli vihdoin viimein tos maanantaina. se on ihan kivan värinen. tyypit ketkä toi sen jätti sen vaan lattialle oven eteen, ku en oo maalannu vielä sitä seinää, enkä halunnu et ne näkee mitä mun temppelis on seinillä. heh. täytyy katella kuka tulis auttaan mua nostaan sitä sit ku on aika. tarvii ison vahvan miehen. heh.

joo, nytte on vaan väsyny olo. koko päivän jo jotenki vetelä, et vedin suklaapatukoita päivällä ja äsken hirveen annoksen pastaa lohikastikkeella, mut ei auttanu. huimaa ja oon vaan jotenki ihan poikki vaikken oo tehny ees mitään rasittavaa. ehkä se on psykosomaattista. * hain energiajuomaa. jos se vähän parantas olotilaa. teetä ei aina jaksa lipittää. mä sitä huomeen varmaan juon enivei. kannukaupalla. nyt huimaa aika pahasti. mut fiilis on vähän parantunu täs ku on kirjotellu. olis jotenki taas vaihteeks hirveen sosiaalinen olo, mut voi olla etten jaksa mihkään lähtee ja porukat ei vastaa jos niille soittaa. :P tai no, voisin mä mennä Bradin luo ja olla sit yötä siel jossain. vois ostaa siltä jotain ikäänkun anteekspyyntönä et mä viime viikonloppuna olin niillä ja tein Chrisille pahaa. ja valehtelin Bradille siitä. heräsin lauantaina joskus yheksän ja kymmenen välimailla ja peitto päällä oli verinen. mut Chris oli jo pessy ittensä ja laittanu uudet meikit ja keittäny kahvit mulle ja isälleen ja oli niinku mitään ei olis tapahtunu. emmä siltä varsinaisesti pyytäny anteeks, mut yritin olla sille välillä helläkin. ja sehän on tottunu ottamaan turpaansa..

auttaa vähän toi energiajuoma. et tulee heränneempi olo, ku osittain toi huimaus liittyy varmaan väsymykseen. eikä ehkä ollu ihan paras idea syödä sitä a:ta aamupäivällä, ku se saatto olla myös osasyy siihen vetelyyteen. oli eilinen ja tää päivä suurimmaks osaks vailla stressiä ja negatiivisten juttujen kelailua mut nyt alkaa taas tulla enemmän pinnalle ne jutut. on ollu stressiunia jo parina yönä eikä ne oo kivoja. joo niin kauan ku on jotain puuhaa ja huomio on kiinnittyny johkuun ni on ihan hyvä fiilis mut sit ku tulee tyhjä hetki ni se onkin TOSI TYHJÄ.

tuol olis vajaa viinipullo jääkaapissa, ku tartti sitä ruuanlaittoon, ni sen vois kipata menemään nyt illalla. jos kutsus jonkun tänne. Shade on jossain ja mä oon aatellu vähän Wreniä nytte ja millasta olis raiskata se. et onneks se ei oo tääl just nyt. ja vaikuttaa vähän siltä et mä en jaksa ryhtyä mihinkään alaikästen bongaamisiin muutenkaan. ei vaan kiinnosta. tai siis kiinnostaa aikuiset enempi. joskus mul on ollu sellasia kausia, sillon esmes ku oltiin viel Shaden kans yhessä, et kiinnostaa vaan seksi alaikästen kans. mut sen jälkeen ku jätin Shaden ni oon päässy niistä kausista lähes kokonaan eroon. no joo saattaa liittyä kans noihin lääkkeisiin et ne on tasottanu mua paljon.

mä soitan Brookille ja kysyn haluisko se tulla mua kattoon. :) mä olisin ilahtunu sen seurasta.

No comments: