30 October 2008

29.10. täs on hyvää juotavaa (limua) ja oottelen josko siitä särkylääkkeestä tulis samanlainen olo ku eilen. ei ainakaan koske enää. söin sen tos jotain 2 tuntia sitte. eli vähän ku sama tilanne ku eilen. mietin äsken noita Kellyn porukoita ku surffailin netissä. tein foorumikierroksen ym. joo, sitä juttua mietin ku ne sillon asu kaikki siel sen talossa ja hengas siel pihalla huorineen ja se oli jotenki kotoisan tuntusta ku meni käymään siellä.

p-foorumilla oli käynnissä kiivas keskustelu morkkiksista mut en jaksa osallistua. ei mul ees tuu usein morkkista seksistä. muutenki ne topicit mihkä mä oon postannu on tippunu osa jopa toiselle sivulle eikä tee mieli niitä sieltä nostaa. kaikki sanottava on jo sanottu. mulle oli tullu joitakin privaviestejä, kaks modeilta eli yks Co-existenceltä mikä koski sitä ku mä jotain 4 viikkoo sitte tiedustelin haluisko se ehkä nähä mua ku oon cityssä, ja se meinas et olis kiva mut ku se on töissä ni ei varmaan onnistu. no joo ja nyt mä oon taas täällä. toinen oli yheltä modelta mikä ei oikeestaan osallistu keskusteluihin paljookaan, et vahtii vaan ettei tilanteet mee kiehumispisteeseen ja ettei kukaan postaa siel mitään kiellettyä. esmes seksikuvat pitää olla "sensuroitu" tai peitetty elimet eikä niistä saa tunnistaa ketään. no se kyseli ihan asiallisesti siitä ku joku uus tyyppi oli löytäny arkistoista sen kuvan mis mä pidän asetta Shaden päätä vasten, eikä siitä kyl tunnista ketään ja se on laitettu silleen taiteelliseks. no se tyyppi oli meilannu modelle et se on muka kielletty kuva. ja tää kyseli et oliks se missä määrin tositilanne, ja mä vastasin et se oli lavastettu. se sattu oleen online ja laitto heti takas viestin et onks okei jos se silti poistaa sen, ku aseilla leikkiminen on vähän liian extremeä niille porukoille, ja ku siitä ei käy mitenkään ilmi et se olis lavastettu kuva. mut on se okei. ihmettelen vaan et kukaan ei puuttunu asiaan sillon ku mä sen kuvan sinne laitoin joskus vuonna yks ja kaks.

sit se yks viesti oli yheltä yli viiskymppiseltä, O-manilta. se on ihan okei juttujensa perusteella. kertoili ettei oo oikeestaan koskaan kiinnittäny muhun huomiota ku on oltu eri ketjuissa eikä oo juteltu, mut nyt se oli kattonu mun profiilista et mä asun LA:ssa ja heitti et voitas ehkä nähä ku se kans asuu täälpäin. et se on muuttanu NB:stä tänne joskus vähän aikaa sitte. et sen kiinnostus mua kohtaan oli heränny siitä Metaphysiksen alottamasta ketjusta 'Valot päällä' missä oli juttua piilokameroista, ku mä sinne postasin et musta on kuvattu videoo salaa mut ei se hirveesti haittaa mua jostain syystä, et ehkä mussa on sen verran exhibitionistia et piilokamerat on okei. et ku melkein kaikki jotka siihen ketjuun postas oli sanonu et se ei todellakaan oo okei ja kannattaa aina tsekata peilit ja kerto siitä miten sen saa selville onks peili läpinäkyvä ja blaa blaa, ja mä olin ainoo kenen mielestä se ei ollu niin iso juttu. joo mullei oo mitään aavistusta miltä O-man näyttää. sen ava on Homer donitsin kans. sillon joskus vuosia sitte sil oli avana Jeesus kellä oli pirunsarvet, mut se kai kyllästy siihen.

mut enivei, laitoin sille vastausta et ihan hyvin voitas nähä, ja laitoin mun kännykkänumeron ja et voi soittaa millon vaan. mut ei oo vielä kuulunu siitä mitään. mä olisin siitä kiinnostunu ihan seksiseurana, ja kaverina kans. p-foorumilla on muitakin sellasia mitä mä vaan kauempaa ihailen mut en saa aikaseks tehä mitään alotetta. TT muunmuassa.. ja Metaphysis oikeestaan kans, mut ne on jotenki niin eri maailmasta et mullei oo mitään mahiksia niitten kans.

otin tänään mun dh-annoksen vaihteeks aamulla ennen ku lähin cityyn. ihan hyvin pystyy autoo ajamaan sen kans mut pitää vaan välttää sitä et jää johkuun rutiinikontrolliin ku jos asia etenee jostain kumman syystä verikokeeseen asti ni kortti lähtee ja voi tulla syyte kans. oli ihan okei reissu, varsinki sen jälkeen ku ostin suklaata ja söin sen hetipaikalla siltä seisomalta. no ei ainakaan tullu nälkä koko päivänä sen jälkeen. :) ostin yhen mustan pitkähihasen paidan ja kaks teepaitaa mis on jotain kuvioo edessä. tummanharmaita. niinku bileitä varten. harkitsin uusia lenkkareita ku noi molemmat mitä mullon alkaa hajota, mut en sit ostanu - vielä. tarttee vielä katella lisää. uusia housuja harkitsin kans ja kattelinki, mut en niitäkään ostanu ku tuntu vähän liian hintavilta ne mistä tykkäsin. yhet verkkarit lähti mukaan ku niitähän aina tarttee. se siitä. Kellyy en saanu kiinni. kävin rannalla ja kattelin ku porukat oli surffaamassa. sit alko sataa vettä ja lähin kotiin.

nyt olis ehkä aikeena lähtee viel Bradin luo. niillä ei vaan kukaan vastaa puhelimeen. et ehkä mä vaan meen sinne ja katon onks ne kotona. tekis mieli seksiä Chrisin kans.. tänään on onneks pysyny poissa se himo noihin aineisiin. joo, ku pari päivää kestää sen himon ni se heikkenee ja häviää. yleensä mä en vaan kestä. Shaden huone on nyt melkein valmis. niin joo, mä ostin sille The great wave of Kanogawa -lakanat. törmäsin niihin vaan jossain ja lähti mukaan ku aattelin et nehän sopis Shaden huoneeseen hyvin. niissä ku on vähän jotenki samaa sävyä ku siinä aallossa. mietin jos antas ne sille joululahjaks mut emmä varmaan. annan ne sille huomenna. nyt se on jo nukkumassa pelihuoneessa ku se on vielä vähän kipee.

ehkä mäkin vaan meen nukkuun. väsyttää. lähen sit huomeen Bradin luo joskus päivällä ja yritän saada kans sitä Kellyy kiinni.

30.10. tähän mennessä Kellyn juttu ei oo edenny vielä yhtään mut Brad meinas et sitä joskus kyl huvittas muuttaa johkuun kunnolliseen paikkaan mis ei vedä nurkista, mut mitään hyvää on sen taustalla ihan turha lähtee ettimään. ainoo mahis on oikeestaan et saa jonku kaverin kautta jonku kämpän. mä yritin varovasti vihjasta siihen Kellyn taloon päin mut Brad meinas et sillei oo mitään mahiksia päästä sinne. ei mitään. joo mut katellaan sitä asiaa sit ku mä saan Kellyn kiinni. tänään sain kyl Colinin kiinni sen kännykästä mut se ei osannu sanoo mitään et millon niillä olis aikaa mulle. sano et ei auta muu ku yrittää vaan soitella aina välillä. et ne ei ollu yhessä, mikä on aika outo juttu. et Kelly lähtee ilman bodyguardiaan johkuun. mut kai se oli ihan turvallisissa porukoissa. ei Colin ainakaan kuulostanu mitenkään hermostuneelta.

istuskelin tuol rannassa sen jälkeen ku lähin Bradin luota ja kattelin surffaajia ja porukoita ketkä pyöri siellä. oli isoja siistejä aaltoja. tulin tos tunti sitte kotiin ja aikomus syödä jotain ja lähtee tekeen "kaverikierros" eli käydä Gaben ja Louisin luona ja kattoo vaan onks ne kotona ja onks niil vähän aikaa mulle. jälkimmäistä en oo nähny tosi pitkään aikaan eikä oo mitään hajuu mitä sille kuuluu. mut teen vaan sellasen lenkin huvikseni ja ku ei oo muutakaan tekemistä. jos ei oo kumpikaan kotona ni meen ehkä illaks mun rantamajaan ku alkaa vähän pänniä toi Stellan ja Shaden seura. ku nekin vaan kyykkii tääl täl hetkel. edellinen ku sil on töitä koneella ja jälkimmäinen muuten vaan.

mä oon nyt viimeaikoina päivitelly vähän tiheempään et pitäs ehkä pitää vähän taukoo. jonku viikon vaikka. ku vähitellen alkaa tökkii eikä tuu enää mitään mieleen. ei oo tiedossa tänä vuonna mitään isompia synttäribileitä, et oon vaan kotosalla ja teen kakkua ja sitä voi tulla syömään ketkä haluu. ehkä illal johkuun bileisiin jos jaksaa. aloin just miettii ostasko jonku votkapullon vaikka itelleen mistä vois lauantaina juoda. mut se on vielä alkeellisella ajatustasolla. tää on kuudes päivä ilman enkeleitä, et niistä mä ainaki saan taukoo nytte, mut eri asia evoista. niitä voi mennä la yks tai kaks, riippuen siitä mitä meinaa tehä. oon ollu tänään ilman dh:ta ja ihan hyvin menee. ei tee sitä ees yhtään mieli. olis hyvä jos sais sitä sen käyttöö kans kuriin. mut nyt tuntuu pahin masennus menneen ohi vähitellen, ja masentuneena sitä oikeestaan tuleeki otettua enemmän tai herkemmin, et ehkä tästä viel noustaan. *tauko* nyt alkaa tulla sen verran nälkä et meen varmaan laittaan ruuan itelleni ja lähen sit sen jälkeen meneen. Stellal on taas videokonferenssi tiedossa yöllä. ollaan totuttu niihin jo. ja se on alkanu jo stressaa sen uuden homman takia, sen Thaimaan-jutun. mut mä palailen sit taas joskus synttäriraportin kerä.

p.s. O-man ilmotti just itestään ja varmaan nähään täs joku päivä vielä täl viikolla. saa nähä millanen tyyppi se on. :)

No comments: