27 December 2008

siinä ne pyhät meni

25.12. ihan okei joulujuhlat. mul on vähän ollu huono olo vaan. eikä mitään kunnon joulufiilistä. vedin äsken sen provisoorisen enkelin ja nytte vaikuttaa jo ku alko tuntuu sumeelta olo. mut kyl se auttaa kans. sitähän toi lääkäri kyseli et auttaaks se edelleen ku mä oon niitä niin kauan jo syöny. mut auttaa se. joo, mitähän kivaa se mulle määräis jos sanosin et ei auta?? heh. mut siis on jo parempi olo ku hymyilyttää (kyynelten läpi). siis, itkettää mut mitään ei tuu ulos ja kaikki hyvätkin jutut tuntuu ahdistavilta.

Hypno tuli joulujuhliin ja sovittiin pois riidat ja puhuttiin välit selviks ja pidettiin käsistä kiinni. mä oon ilonen et se tuli. Al soitti mulle eilen ja toivotti hyvät joulut ja kerto et se harkitsee ihan sairaalakeikkaa, ja "kiitos kutsusta, mut ei täl kertaa oikein kykene". tuleen tännepäin. Brad ja Chris tuli kans juhliin ja jälkimmäinen oli ihan kunnolla. vähän hiljanen ja etäinen, ku se näki et tääl on vierasta porukkaa ketkä vaikuttas olevan hyviä kavereita mun kans, eikä se päässy oikeen mua lähelle niitten takia. joo mua nytte väsyttää psyykkisesti tosi paljon ja enkeli väsyttää kans. kelailin tos äsken jotain vanhoja juttuja. ei olis vissiin pitäny. :P tarttee mennä aikasemmin nukkuun tänään ku lähen huomeen joskus päivällä. lento menee joskus yheltä. enkä oo viittiny vielä mitään pakata. tosin emmä paljoo tarvikaan. vähän vaatteita ja pari levyä ja lääkkeet ja käteistä. nyt mul alkaa aivo mennä jumiin, et jatkan sit joskus toiste.

27.12. mun lento oli siirtyny joten olin sit vasta illalla tääl. yheksältä kämpillä. koko päivä meni lentoasemalla istuskeluun ja söin siel kaikkee mitä ei olis pitäny. sellasta napostelua oli ku kävi aika pitkäks. sit illal olin Samin kans baarissa ku se kerrankin mua kutsu (ja kykeni mihkään lähteen). mut emmä juonu paljoo ku väsytti ihan saatanasti. torkahdin sinne sohvalle yhes vaihees ja joku vieras tyyppi tuli sit mua herätteleen ku Sam oli hävinny vessaan vetään shotin. se on kans siirtyny ampulleihin. se oli sit sen jälkeen aika jumissa. mä sain sen ohjata kotiin ne pari-kolmesataa metriä ja auttaa raput ylös ku se ei melkeen pystyny käveleen. joskus ottaa päähän ku tyypit menee vetään ittensä tollaseen kuntoon, mut oon kyl itekin joskus niin pilvessä etten pääse sängystä ylös.. joo.

tänään menin aikaseen hakeen Lloydia osastolta. se oli siel jo oottamas kasilta. et mul oli taas lyhyt yö ja nytte alkaa fyysisesti olla aika poikki ja ahdistuskin palailee. kiva kiva. oltiin tänään eka vähän kävelemäs kaupungilla ja kateltiin kauppojen ikkunoita ja käytiin ostaa ruokaa, ja tultiin sit tänne. syötiin isot annoksen ilman wokkia tehtyy wokkiruokaa ja riisiä. kaverille maistu, vaikka se oli vaan ihan perusmättöö. sit vedettiin suklaata siihen päälle ku kerta on joulun aika. mut ei oo täl kertaa ollu mitään hirveetä ähkyy ku oon yrittäny pitää syömiset kurissa. laitoin vihreetä teetä vielä tos neljältä ku oli sellanen fiilis et on liikaa myrkkyjä mahassa. joo ku on kumminki tullu juotuu kaikkee, ja vedettyy enkeleitä ku on välil vaan paha olo. et kumpikin yksinään on okei ja myrkyt poistuu ajallaan eikä rasita ylenmäärin elimistöä, mut sit ku on joku pyhä ja vetää viinaksia noitten kaikkien muitten pillerien päälle ni alkaa herkästi voimaan huonosti. mul nytte kans polttelee mahaa. katotaan jos juotas vielä jotain myöhemmin.. kun sitä viinaa kerta talosta löytyy. ja mun pitäs kattoo et juon kohta pari lasillista vettä ku se vois parantaa oloo. mun kaveri on pesulla. saa lainaa mun saippuoita. oli vahvaa suitsuketta palamas tos iltapäivästä ja koko kämppä haisee nyt sille. päänsärky on ihme kyllä jättäny mut tänään rauhaan.

mun varmaan pitäs jotain syödä kohta taas. kysymys vaan kuuluu et mitä? ja miten paljon pystyy syömään. jos puolikkaan pizzan söis ja sen toisen puolen huomenna. ei oo mitään hajua mitä tehään huomenna. tarttes varmaan käydä jossain kävelyllä. et jos ajettas jonnekin tonne etelämmäs Amber Groveen tai johkuun ja käytäs siellä kävelemäs. luonnossa. tääl ei oo lunta mut tänään oli aika kylmä päivä. mut se on okei. kiva et on välillä kylmä.

ei oo vielä ollu mitään seksijuttuja Lloydin kans. halattu on pari kertaa mut se on siinä. mua väsyttää ja se on varmaan yrittäny nauttia hetkellisestä vapaudestaan ja se oli aika innostunu ku oltiin tuol cityssä ja kateltiin mitä kaikkee on muuttunu sitten sen ku se viimeks oli lomalla. se oli ettiny itelleen uuden asianajajan tos vähän aikaa sitte ja keskustellu sen kans et olisko sillä mahiksia yrittää päästä ehdonalaseen muutaman vuoden päästä. mulleki se sano et se haluu ulos. et sen jälkeen ku me on alettu tapailla useemmin ni sen vapaudenkaipuu on vahvistunu. se kerto mulle kans yhestä uudesta tyypistä joka oli tullu osastolle nytte joku kuukaus sitte ja kuka joko on täysin naiivi tai teeskentelee olevansa, ja kuka yrittää niinku olla kaikkien kaveri. yhtä tyyppiä se oli käyny jo hermoon senverran et oli vetäny sitä turpaan. sanoin et jos mä olisin sisässä ni olisin jo ajat sitte opettanu sille tapoja.. Lloyd sano et yrittää ignoorata sen vaan täydellisesti eikä haluu olla missään tekemisis sen kans, vaikka on se ihan hyvännäkönen ja silleen - ja tuore. heh. mut siinä tyypissä on jotain sellasta hullua et Lloyd arvelee et se saattas aiheuttaa muille pahoja ongelmia vielä joskus. se sano et mussa se huomas kans hulluutta, alussa, mut eri tavalla. joo mä kyl voin myöntää ihan suoraan et oon vähän hullu toisinaan. mut mä yritän olla hankkimatta ongelmia muille. ja kyl se mulle sopii jos se pääsee aikasemmin pihalle. :) mietin nyt keskenäni sitä millaseks meiän suhde muuttuu jos niin tapahtuu. et missä määrin se ihastus säilyy, ja muuttuuko mikään siinä miten kohdellaan toisiamme.

mä oon jotenki nytte vähän varovainen. emmä ennen oo ollu Lloydin kans. tiiä sit mistä se johtuu.. tai jos se on vaan tää mun perusstressi vai jotain muuta. mul on nytte kans vähän levoton olo sen takia ku ei oo asetta mukana. on mul tääl toi yks missä on kaiverrettu kukkia, toi pieni, mut se ei oikein sovi mun imagoon. heh. lapsen ase. pienen tytön. Joy sitä kerran piti kädessä ku mä näytin miten. mitähän sille kuuluu? mä en sen isää oo pitkään aikaan nähny eikä mul oo sen numeroo tai se ei toimi enää. jos mä tuun tänne uudestaan tammikuussa tai helmikuussa ni etin sen tyypin jos muistan. tarttee nytte sanoo Lloydille ku se tulee suihkusta et mullon vähän huono olo. on parempi et se on selvillä siitä miten mul menee, sen takia ettei se sitä pelästy jos mul alkaa meneen vielä huonommin.

mut kello tulee seittemän ja tarttee mennä muihin puuhiin. nälkä kans alkanu vaivata enemmän ja enemmän. kirjottelen sit lisää tos ens viikon alussa tai jotain. raporttia siitä miten tää reissu meni. maanantaina meen takas. sekin lento oli siirtyny ja menee vasta illalla, ja toivotaan ettei se siirry vielä lisää. lupasin meinaan olla maanantaina takas enkä mä voi olettaa et Stella ihan tosta vaan huolehtii Birdystä vaatimatta mitään vastapalvelusta. mul on tosiaan hävinny seksiaddiktio. no kyl se tarpeeks kauan kestikin! mut ootan silti tätä iltaa ja huomista ja sitä mitä tapahtuu.. :)

No comments: