06 May 2009

pelkkää negatiivista paskaa kaikki

6.5. mul oli jossain taas joku alotus mut se oli ihan tylsä. ei mulle niinku just nyt tapahdu mitään. vituttaa kaikki ja ahdistaa joka saatanan päivä. ei jaksa ihmisiä mut silti yksinäinen olo. no ehkä ei oo vaan tullu tavattua oikeita ihmisiä ketkä sais mut voimaan hyvin ja kenen seurasta mä just nyt nauttisin oikeesti.

Hypnon mä näin tos viikonloppuna, mut ei jaksanu sitä kauaa. ja se dissas sitä ku mun piti välil käydä vessas vetämäs dh:ta suoneen. joo mut emmä siitä nyt oo lähiaikoina eroonkaan pääsemäs. vitun dh. mut mä oon niin pahasti koukussa et tarviin varmaan ammattiapua et pääsis irti, eikä mul oikeeastaan olis rahaa sellasiin eikä hermojakaan. tarvii eka saada muut ongelmat hallintaan. niinku tää asumisjuttu. mä en oikeesti jaksa just nytte olla täällä. mä en vaan jaksa. vituttaa Birdy ja mun kaverit, eikä niihin oo kyl tullu pidettyy yhteyttäkään eikä ne tykkää siitä mut en vaan kestä sitä smalltalkia ja possaria paskaa ja vittu ku on niin vitun kivaa ku kaikki on ihan vitun kivoja toisilleen. xP

ei oo jaksanu mitn kirjotellakaan. musaa vaan kuuntelen melkeen jatkuvasti jollain laitteella ku ei muuten jaksa olla. se levoton kausi meni onneks ohi, alko käy hermoille sekin, joo ku kestää kolme viikkoo saatana. sen sijaan tuli tää vitun vuoristorata ja masennus ja ahdistuskohtaukset. päiväsaikaan on välil jopa ihan okei olo mut illal tulee romahdus. itkettää ja vituttaa Birdy ja Shade ku ne tääl oleilee ja ahdistaa tää talo ja tää seutu.

meen pois koneelta ja yritän rauhottuu tai jotain. saatanan enkelit loppuu ja kyrpii se et ne on menny kahen kuukauden sisään ja oikeesti mä alan saada tarpeekseni tosta ahdistuksesta. ja koko tästä elämästä.

palaan sit joskus ku on jotain positiivisempaa kerrottavaa. bye!

No comments: