21 May 2009

donitsin perkele

18.5. pitkästä aikaa menny ihan hyvin jo muutaman päivän. väsyttää, mut mieliala on parempi. onneks. stressi alko olla aika paha. nytte mul on uus sivupohja kans. mut outoo et päivänvalossa se näytti ihan erilaiselta ku nyt ku on hämärää ja pöytälamppu päällä. niinku nytte se ei näytä yhtään niin kivalta ku päivällä. O_o

joo se O-man oli tääl viikonloppuna, mut jäi se oluen kittaaminen mul yhteen ku väsytti ja mä olin ihan poikki jostain syystä ja niinku flunssan oireita. paskat siitä mitään flunssaa tuli. no joo mä olin väsyny ja jostain syystä O-man oli aktiivisempi täl kertaa tai se hoiti puhumisen lähinnä. mä kerroin sille et haluun muuttaa takas NB:n ku tuntuu et mä oon ollu jo liian kauan täällä ja tää mesta on muuttunu ahdistavaks ja vituttaa kaikki mun täkäläiset kaverit. no mä en ehkä silleen oo sellasta tyyppiä kuka haluu asuu koko ikänsä samassa mestassa. on vaan se huono puoli ku oon alkanu niinku rakentaa bisnestä, ni kaikki ne toimet pitäs siirtää NB:n kans enkä mä jaksas. blaah.

alkaa nytte taas vetohalut kasvaa ku ahdistus on veks. ja sit ku ne tulee päälle ni ahdistus kasvaa taas, niinku nytte. alan vetää paniikkia taas ihan tyhjästä. ja ihan turhaan. oli inhottavia uniaki taas ettei unikaan auttanu paljo kerään voimia tai rentoutuun. mä haluun pilveen pakoon. :P jos nyt silti kitkuttelis meneen ilman sitä evaa tai enkeliä.. väsyttää mut vois a:n puolikkaan syödä et saa ees hyvin nukutuks. siitä menee ihan jumekseen kyl.

19.5. oli sit pakko eilen paeta sinne pilveen. ei jaksanu olla. on vähän sellanen fiilis et mun dh:n vähennys ei oikein toiminu. otin sitä meinaan tänään jo vähän isomman annoksen. mullon nytte taas niitä ampulleja ku ne on halvempia ja kumminki sitä parempaa laatua. ei haluu mitn leikattuu paskaa vetää. no joo se oli kyl ihan selvä et vitut mä siitä irti pääsen. :P ja seki oli selvää et oli pakko vetää se enkeli eilen. 5-6 jälellä. no ainaki säästy se viimenen eva. tänään meinasin et jos kaljalla pärjäis. ei väsytä niin perkeleesti. eikä ahdistakaan silleen pahasti, stressaa vaan jotkuu jutut. muuten vaan päällä se halu vetää pää sekasin jollain aineella. on se silleen kyl ihan hyvä tunne.. O.o ei vaan hirveesti oo täällä mitään millä vetää pää sekasin. mut joo, meen huoneeseeni vetään dh:n ilta-annokseni ja käyn sit hakee kaljaa alakerrasta. oon nytte ihan yksin ku Shade otti Birdyn mukaan minne lieneekään. ne on edelleen niin hyvää pataa keskenään et se on melkeen huolestuttavaa. O.o

21.5. mul on vähän sellanen tunne et noi nytte haluu erityisen paljon olla mun kans tekemisis ku ne tietää et mä meinaan häipyy täältä. siis Erin ja Kelly. mä edelliselle kerroin tosta aikeestani ja se meinas jos se sit tulis tähän asuun välil (laitoinks mä tästä jo??), ja Kelly oli sit varmaan sen kautta saanu tietää. mut ei ne mitn sano. no eniveis ne oli tääl eilen illalla ja juotiin viiniä. mä ja Kelly sitä lähinnä litkittiin jotain 5 lasillista per lärvi. Kellystä huomas neljän lasillisen jälkeen et se on juonu. musta ei ilmeisesti lainkaan, ku Kelly kysy tänään ku olin syö "lounasta" sen kans, et miten mä olin ihan selvä vielä viidennen lasillisen jälkeen. no ne oli noita pieniä laseja, ja ku Kelly kaato niihin ni se ei laittanu ihan täyteen. joo ja mun tole on niin saatanan korkeella..

Kelly sit kutsu mut tänään sen kaa lounastamaan ja kyl se sano et pojat voi tulla mukaan, mut niil oli muita suunnitelmia, et Kelly sit lähetti kuskinsa mua hakeen. eka kerta ku mä oon sellasen auton kyydissä. hiton hieno ja ihan uus musta Maybach. eurooppalainen auto. kyl ne osaa. :) Kelly oli käskeny sen kuskin laittaan jotain trancee sen kokoelmista soimaan, et mul oli matkan ajaks hyvää musaa. oli siel kasa dvd:itä kans mut mä kattelin vaan ikkunasta ulos.

ruokamesta oli sellanen vähän tai aika paljonki hienompi italialainen ravintola. tyyppi seiso ovella ja tuli avaan mulle ovee ja sit sisällä toinen tyyppi ohjaa mut pöytään ja kas, olin ensimmäisenä paikalla. otin siinä sit punaviiniä alkupalaks Kellyy ootellessa. mä olin vissiin ainoo kel oli lenkkarit jalas siinä mestas. heh. yritin mä laittaa vähän parempaa päälle, puhtaan ja silitetyn t-paidan, ja farkut. mut ne oli rikki, ja huomasin matkalla et ne oli ihan paskasetki punteista. mut ei kukaan sanonu mitään. Kelly tuli ehkä kymmenen minsaa mun jälkeen. olin vähän paniikissa jo siihen mennessä ku muut asiakkaat mulkoili mua, mut kyl mä sit rentouduin ku se tuli. sano heti et hyvän viinin olin valinnu. siis hei haloo, kyl mä nyt senverran viineistä tiiän. :P

se otti tietty alkupaloja, se pystyy syömään niinku monta ruokalajia mikä on varmaan ihan hyödyllinen taito. mä otin vaan pizzaa, tuplajuustolla. siel näky muutki syövän pizzaa ja mun teki sitä mieli. Kelly tilas sit kans pizzaa ku se näki miten herkullisen näkönen se mun oli. juteltiin kaikkee eka ihan smalltalkia, ja sit bisnesasioita. sanoin et mul hajoo pää niitten kans ja Kelly siihen et mä voin kysyy siltä aina neuvoo ku tuntuu siltä. sit se sano et se ei oo nähny mua missään bileissä pitkään aikaan, ja mä sanoin et mun tekis mieli käydä Aluminiumissa joku kerta, yksin tai seurassa. et mun piti käydä siel yhen kaverin kans tos joitaki kuukausia sitte, mut olin kipee ni piti perua. Kelly sano et sinne on tullu muutoksia, eli sinne ei enää pääse alaikäset sisään ellei niil oon Pink cardia, ja sillonki vaan jonku kans kellon White card. jee jee. erikoistilanteissa ja jos Kelly itte on mukana tai joku muista omistajista, ni voi päästä ilmanki sisään. no mä en hirveesti haluu Birdyy sinne viedä kumminkaan ku siel on omasta takaa jo niitä huoria. sit Kelly sano et niille pitäs antaa aina pikkusen ylimäärästä jos haluu jonku seuraks pöytään tai looshiin, ja siel on kolme "takahuonetta" mis on aika pimeetä ja missä saa naiskennella, mut pitää kattoo ettei sotke ku siel on tyynyjä ja patjoja.

mä mietin nyt et jos mä kävisin siel Kellyn kans ja jos se vaikka esittelis mulle niitä muita omistajia. kiinnostas tutustuu niihin.. sit otettas vähän nuorta seuraa mukaan looshiin ja istuun sylissä ja kateltas ku söpöt pojat strippaa.. hee hee. siis joskus mua kiinnostaa tollaset jutut, ja se et vois olla tasa-arvonen Kellyn ja niitten muitten tyyppien kans.

joo mä kerroin sille siitä ajatuksesta kans et hankkis toisen auton taas. on mul ennen ollu kaikenlaista kakkosautoo, mut oon aina hankkiutunu niistä eroon jossain vaihees (rahan tarpees). siis sellaseks millä ajelis täällä. ton Hummerin mä otan NB:n mukaan. Kelly meinas et sil olis yks tollanen "pieni" mistä se haluis päästä eroon, ja se vois myydä sen mulle. tai mä voisin tehä sille jonku palveluksen rahalla maksamisen sijasta. sit se sano et Ray on tulos tänne ens viikolla, ja et se palvelus liittys siihen sen tuloon, ku Kelly haluis yllättää sen jollain jutulla. ja mähän suostun mihin vaan ku Raystä on kysymys. heh. nyt mä kelaan mielessäni mitä se vois olla. miten musta tuntuu et se on jotain seksiin liittyvää..? joo ku jos Kelly pyytää multa palvelusta ni sillon se yleensä on jotain sellasta. ei silti et mul mitään sitä vastaankaan olis.

pyörii päässä toi juttu mitä tapahtu tos pari päivää sitte.. tuli taas kunnon morkkis siitä vitun pehmoseksistä. Shaden ja Birdyn kans. lattialla. "eteisessä". se ei vaan oo sellasta mistä mä tykkään ku Shade on jotenki tasa-arvonen mun kans nytte, ja vituttaa ku mä oon aina ihan liian kiltti Birdylle. ei sitä pikku huoraa tapa saada välil turpaansa. Shade huomaski kyl heti et mä tulin vihaseks siitä pikku leikistä. kai se sen takia suunnitteli et tekee Birdyn kans jotain tänään et mä saan olla välil rauhassa. on se viisas. paljo viisaampi ku mä ja Birdy yhteensä.

kyl mä tiiän mitä mä tarttisin nytte. mut ei tiiä sitä onks sitä mahollista järjestää. yleensä kyl onnistuu, et voishan sitä tiedustella. odotan vesi kielellä. ja ei, se ei oo mitään syötävää. :D laitan sit raporttia tänne tai vihkoon myöhemmin tällä viikolla..

nyt alkaa olla pää aika tyhjä. oottelen et O-man tulis chattiin niinku lupas. se on toi mihin pääsee vaan p-foorumin kautta ja mis voi pitää privakeskusteluja eri ikkunassa. tos pyörii muuta porukkaa, pääasias tyyppejä kenen nikki ei oo tuttu, ja sit modet. Co-existence moikkas mua, mut se puuhaa jotain muuta samalla ja seuraa vaan puolella silmällä mitä porukat puhuu. se toinen selvittelee samalla yhtä juttuu foorumilla, ku porukat alko taas haastaa riitaa jostain jonkun postaamasta kuvasta, oli ilmestyny hirvee pitkä ja älyvapaa sen nimimerkin haukkumisketju, minkä mode poisti äsken. nyt se on laittanu ne pahimmat haukkujat ja vittuilijat bänniin, ja eikös ne heti ilmesty chatin puolelle jatkaan sitä paskan suoltamistaan. musta se kuva oli ihan ok. silleen herkkä ja taiteellinen, vähän vaaleenpunasta ja turkoosia ja teinipoika kuka roikkuu hirttosilmukassa. kyl se varmaan poistetaan silti. vaikka se oli ihan selkeesti näytelty. siis älyttömäks menny meininki tossakin mestassa, ettei saa mitään vähänkään rajumpia kuvia laittaa enää, ja bänni voi tulla ihan pikkujutuista. mäkin oon saanu välil varotuksia ja mun viestejä on poisteltu (mikä on ihan perseestä ku ketjut menee rikki jos sieltä poistetaan välistä, et miksei sit poistas helvetti koko ketjua samantien) tai mun alottamia ketjuja. mut mä kyl tajuun et ihan aiheesta. et mun mielipiteet saa joittenki pään kuumeneen liikaa eikä modet haluu mitään sotaa sinne.

no missä helvetissä se donitsi nyt kuppaa? ei tee mieli täs turhaan kykkiä, eikä kiinnosta toi noitten muitten keskustelu pätkän vertaa. toiset vänkyttää siitä kuvasta (2 on jo bännättykin chatista) ja muusta väkivaltaa lietsovasta aineistosta mitä foorumilta löytyy, niinku vanhoista ketjuista - ei vittu. ei kestä. >_< mikä pakko sinne on mennä viis vuotta vanhoihin ketjuihin tonkimaan! ne tekee sen ihan tahallaan et sais aihetta mäkättää. ja sit on noi kolme-neljä tyyppiä ketkä yrittää ton kaiken paskan keskellä kasata miittiään kokoon. tasan yks niistä on aktiivinen ja niitten muitten harvat vastaukset hukkuu tohon muuhun meteliin. oon meinannu täs jo jonku aikaa sanoo niille et juttelis privassa, sais olla rauhassa. helvetin donitsi! ala tulla jo tai mä hajoon. no, meen syö lääkkeeni täs välis ja laitan tän sit sen jälkeen blogiin.

*tauko* joo ei sitä näy. kyl mä nyt täs edelleen sitä oottelen, yritän keksii jotain järkevää puuhaa siks aikaa vaikka mul on vähän sellanen aavistus ettei se tuu ollenkaan. mut vois helvetti laittaa ees viestii mun kännykkään jos ei kerkee tai ei muistanu tai mitä vittua! kyrpii tollaset idiootit. ja et mä oon istunu täs jo tunnin IHAN TURHAAN. saatana. ei toi foorumikaan houkuttele ku siel on meneillään toi sisällissota. haen kohta jääkaappikylmän oluen.. ja sit yritän ottaa selvää tosta yllämainitusta namista, et saisko sitä vai ei. bye!

No comments: