23 May 2009

ne vähän töniskeli mua ympäriinsä..

23.5. hide & seek. :) ostin tänään 3 uutta levyä.. yks oli aika halpa, sit yks oli tosi halpa, sellanen kokeilu, ja yks oli täyshintanen, vähän halpistuotteen näkönen mut musa on tähän asti tosi hyvää (4s raita menos ykköslevyltä). niinku kolahtaa nytte, ku oon kuunnellu autossa vaan goaa. hirvee päänsärky taas. se vähän helpotti ku söin pizzaa mut nyt se pahenee taas.

olin Birdyn kans ostaa sille vaatteita ja sellasta, ja ostin sit itellenikin. farkut oli pakko ku noi mun ainoot hyvät on rikki, ja sit vähän muuta kans. ja sandaalit. ne on tosi hyvät ja kivan näkösetki. mun entisis oli oranssia, et mä halusin samantapaset, mut ei ollu kokoja niissä kirkasvärisissä, et otin sit noi sinimustat. tosi mukavat jalassa, vaikka niitten tarrahihnojen kans saa säätää ennenku saa ne hyvänpitusiks. Birdy sai kans sandaalit mut ne on puna-harmaa-valkoset. sit syötiin viel mehujäät.

sil aikaa ku oltiin veks ni Shadel oli ollu tääl joku panokaveri käymässä, eikä voi saatana siivota jälkiään vaikka Shade ainaki tietää etten mä tykkää siitä et se jättää kortsut ja paperitullot lojumaan. ja vessas hais oksennus. mitähän se oli vetäny.. tai ehkä ne oli vaan polttanu pilvee. ja joilleki se ei sovi. mullaki ruoho laukasee aina armottoman migreenin, vaikka ei polttas sitä ees itte ja vaikka istuttas pihalla. mul varmaan nytte aiheutti toi keskeltä taivasta porottava aurinko tän päänsäryn. ja paikasta toiseen vouhottaminen ja nestehukka, ku en juonu mitään cityssä vaikka oli tosi kuuma. ei viittiny alkaa mitn pulloja roudata mukana. no joo Shade makoilee huoneessaan ja ovet on kiinni ja siellon ihan pimeetä. Birdy sai kauko-ohjattavan veneen ja nyt se haluu vedet altaaseen. nytte se on just pihalla ja leikkii sillä monster truckilla minkä mä ostin sille viimeks. eiku on se sen jälkeen saanu kaks dinosaurusta. mun pää halkee. pakko hakee lääkettä, et jos tää ees vähän helpottas.

ootan jo sitä et sais taas nähä Rayn.. :D se on kans sellanen tyyppi kuka aiheuttaa mulle sitä ihastumisen tunnetta. Kellystä ei oo kuulunu pihaustakaan nytte pariin päivään mut kai se sit ottaa yhteyttä ku on aika.

torstaina olin joo sit yöllä pois täältä, Alan haki mut tavallisesta paikasta ja mentiin sinne sen mestaan, sinne halliin. sinne oli ilmestyny hirvee määrä sellasia pieniä kontteja ja laatikoita, jonku varastoimia. sama porukka ku aina ennenkin. samat säännöt. joo mä jouduin sit jälkeenpäin miettiin et ne on varmaan kaikki ihan tavistyyppejä, et niil on perhe ja lapsia jne. et ne vapaa-ajallaan vaan harrastaa välil noita leikkejä niinku mun kans. en muuten saanu ees pahasti turpaani, olis voinu olla enemmänki. no joo, mut siis Alan sano et voin jäädä sinne toimiston sivuhuoneeseen nukkuun jos mua ei häiritse et siel nukkuu jo joku. jee. yks niistä äijistä oli tuonu poikansa sinne, kuka on jotain 19, ku se ei muka voinu mutsinsa luona oleilla, tai halunnu. ihan söpö. ei ollu ihan selvillä siitä mitä sen faija siel mestassa puuhas ku sitä oli kielletty kattomasta toimiston ikkunasta alas halliin, ja se noudatti orjallisesti sitä kieltoo. oli vähän epäröivä ku näki mun pärstän, vaikka mä pesin sen ekaks. joo mut ei tosissaan tullu ees paljo verta. ku heräsin pe aamuna ni tyyny oli tosin veressä, mut ei sitä sillon päiväl enää vuotanu.

eilen menin kotiin ja Shade vaan kohautti olkiaan, ku sille tää on jo tuttua, mut Birdy oli taas pelästyny. se kestää sil tosi kauan tottua näköjään. illal ku makasin sängys tyytyväisenä ja saaneena ni se tuli viereen istuun ja alko vänkyttää jotain et ne tyypit ei sais lyödä mua ja blaa blaa. sit mun piti taas selittää sille et mä sain täsmälleen sitä mitä halusin ja se on ok jne. et jos aikuinen ihminen tykkää ottaa turpaansa ni ei se oo väärin.

joo nyt täytyy ajatella et tää juttu on päässy käsistä jotenki. et mä keskityn lähinnä masokistiseen puoleeni enkä siihen sadistiseen, paitsi satunnaisesti se pääsee läpi, niinku et alan kelaa jotain et jos kävis hakkaa Hypnon tai Ryanin.. mut toi turpaanottaminen jotenki on lisääntyny vaan vuosi vuodelta. ja mul tulee niitä kausia et on "pakko saada" koko aika. mikä on aika rasittavaa fyysisen kunnon puolesta. aluks se oli vaan sellasta kokeilua, ja se sattu välil helvetisti, mut nytte mä oon tottunu tai jotain et se ei enää satukaan niin paljoo ja musta on kiva olla turpa rullalla. kipu on kans jotenki sellanen turvallinen juttu. niinku ton viiltelyn kans. mut noihin juttuihin jää ajan mittaan pahasti koukkuun, et se huono puoli niissä on.

niinku, mun tekee nytteki mieli viillellä, mut emmä kesäl viitti, ja se halu kanavoituu sit johonki muuhun juttuun niinku päihteisiin, vaikkei oikeestaan kumpikaan sulje toista pois. joo, jos vetäs pään kunnolla sekasin yhtenä iltana ni se parantas oloo silleen et jatkuva himo vetää jotain vähenee. mut mul ei oo tääl tarvittavia pillereitä, ja ne maksaa, eikä mul oo nytte enää yhtään käteistä. ja se on aina niin saatanan vaikeeta hakee automaatista rahaa.. eikä pelkäl viinalla nykyään enää saa itteensä sekasin. tai sitä pitää kiskoo litrakaupalla. :P

eniveis mä usein ajattelen et se on parempi jos mä otan turpaani ku jos mä kävisin jonku kimppuun. ku se ajaa niinku usein saman asian. siis, mä tarkotan näitä aina seksin kans yhessä. kyl se ilmanki onnistuu, mut ei oo niin kivaa. niinku noi jutut Alanin ja sen porukoitten kans on yleensä eka pahoinpitely ja sit ryhmäraiskaus, tai sekotellen molempia. mut ne on jotenki silleen varovaisia ja ne tietää mitä tekee, ja ne välittää. ^^ joskus ne on tahallaan ilkeitä, ja sit kyl se osaltaan kuuluu siihen leikkiin et ne on ilkeitä, mut joskus on silleen et ne ei ees jälkeenpäin oo mulle ystävällisiä, eikä tarjoo kyytiä takas kotiin tms. vituttaa tuplasti jos joutuu sit sen näkösenä tulee bussil tai metrol kotiin ja käveleen vielä noi viimeset kolme-neljäsataa metriä, ja mahollisesti vielä aamul siihen aikaan ku kaikki normaalit kunnon ihmiset on lähös töihin ja on helvetisti porukkaa liikkeellä. heh.

toi tyyppi kuka asuu tästä jotain neljä-viissataa metriä lounaaseen alamäkeen, kenen talos on niitä maalauksia, ni se oli jotenki väärällä tavalla ystävällinen mulle. et se oli liian ystävällinen, eikä se juttu sen ja niitten espanjalaisten tai meksikolaisten tai mitä lie kanssa ollu jotenki oikein. et jopa mä tajusin et jotain on pielessä. O.o et Alan oli täysin oikeessa ku se sano et mä en saanu mitä halusin, ku emmä olis sen seuraa hakenu heti seuraavana päivänä, jos olisin. tavallaan se oli jotenki kivan pimee juttu kyl ja mä jotenki tykkään siitä tyypistä ja se oli ystävällinen mulle ja kohteli mua vähän niinku alaikästä. ku se ei esmes oo kertaakaan tarjonnu mulle mitään alkoholia, vaan se on aina jotain mehua mitä mä saan ja se itte juo konjakkia tms. no joo se on eläkkeellä jo, et sikäli se varmaan pitää mua ihan kakarana.. no mä kyl käyttäydynkin usein niinku ajattelematon kakara.. :D

... kalat ruokittu ja lääkkeet otettu. tekis mieli lähtee vielä tonne pihalle.. ton yllämainitun takia. kattoo onks se äijä kotonaan. joku siinä kiehtoo. kai se vaara. se ettei ne tyypit noudata mun sääntöjä, eikä ne varmaan välittäs vaikka multa hajois luita. Alan ja kumppanithan on tehny mulle satoja hiusmurtumia kylkiluihin ja niin poispäin mut sellaset paranee aika pian. mut noi saattas oikeesti katkasta multa jotain eikä itte tuntis mitään tuskaa, ja ku ne löi jotenki kovempaa, ainaki päähän.

emmä tiiä, ehkä ei pitäs lähtee mihkään. :P

ennenhän se riitti mulle et Yan vähän töniskeli mua ympäriinsä, ja seksiki oli ihan huippua, mut nytte mä oon vaan viehättyny pelkästään noista tosi pimeistä jutuista. O_o eikä noista voi enää paljo paremmaks panna.. kyrpii vieläki et se juttu sen yhen Shaunin kans meni päin kuusta. mä olisin voinu oppia siitä jotain. pitäsköhän yrittää uudestaan joku kerta..? äh, tekee mieli tupakkaa, jo toista päivää, mut ei mul oo. emmä kai tänään mihkään enää lähe. meen tonne pihalle istuun myöhemmin illalla ja poltan vaikka suitsuketta et sais ees vähän savua sisäänsä. ^_^

No comments: