30 May 2009

little things give you away

30.5. onneks tää kuukausi on kohta ohi. mun cd/mp3-soitin hajos lopullisesti. pakko ostaa uus ku mä tartten tota melkeen koko aika. oon nytte kuunnellu musaa koneella ja puuhannu täs kaikkee. Birdy on taas tääl mut Shade ei. sil oli menoo nyt viikonloppuna.

mä en tajuu ku Birdy on välil ihan säysee ja sit välil se innostuu hirveen röyhkeeks ja käy mun hermoille. Shade oli ostanu sille eilen vaatteita. (mistä se saa rahaa? yks kerta se kerto mulle siitä tyypistä kuka halus maksaa sille seksistä. mut onks ne sit niin isoja summia, häh? ei sil ainakaan mitään laillista duunia oo, et kai se sit tollasilla tienaa sen mitä tarttee..) ihan kivoja.. O.o lyhyt musta toppi ja minihame. niinku gothic lolita -tyyliä. on ne muijat varmaan kattonu pitkään siel kaupassa.. heh. Birdyn piti sit heti esitellä niitä mulle.. oli hirveen innoissaan ja kyl se vähän muakin sit alko innostaa. :)

mietin jos mä ne viimeset olueni vetäsin tänään. ..?

tää saa kylmät väreet menee mun selässä, tää Valentine's day. (from Linkin Park -> menkää kattoo youtubesta). varmaan meen kohta tonne olkkariin Birdyn seuraks. se kattoo siel jotain lastenohjelmaa. ei kyl hirveesti kiinnostas just nyt, niinku kenenkään seura. haluis vaan olla yksikseen ja vetää ne oluet. kävin tänään hoitaa itelleni taas melkeen millin sängen ku alko ottaa päähän se saatanan pehko. mua melkeen kaduttaa nytte et kirjottelin tollasia juttuja eilen. :/ mut kai se on ok mun kahden lukijani mielestä, keitä sit lienevätkään.. :) terkkuja vaan sinne, minne lie.

jotenki tuntuu et mä vaan koko aika pyöritän samoja levyjä. et tää Minutes to midnight oli kivaa vaihtelua niistä. ku ei tätä pysty hirveen usein silleen kuunteleen, tai niin usein ku Meteoraa ja Hybrid theorya. alkuun mua häiritsi nää hitaat biisit ja et tää oli niinku poppia, mut nytte on jo ehtiny tottuu.

lähen menee tonne toiseen huoneeseen. kuuntelen sit siellä viiden levyn vaihtajalla noita levyjä. se ei oo mun, ja se on t o s i vanha. joku roudas sen tänne ku mä muutin tänne. on tääl muutaki muitten roinaa mitä mä oon vaan jättäny olemaan ku ei jaksa/pysty hankkiutuun siitä eroonkaan.

No comments: