16 May 2009

pitkä juttu..

4.5. välil ihan sika paha olo. meni viime viikko ryypätessä ja kaduttaa se vähän mut enemmän se et menee enkeleitä ihan sikana, joko viihdekäyttönä tai sit ihan tarpeeseen. vittu, ne loppuu. miks mä en tajuu sitä? kai se sen takia et mä saan niitä kyl lisää jos haluun. et jos ei muuten ni menee lääkärille valittaan et on niin paha olla etten pärjää ilman. mä meinasin tos vähän aikaa sitte syödä sellasen kans, mut söinki sit vaan lämmintä vanukasta (!) ja se autto kans - vaikka pitäs yrittää irti siitä et yrittää ruualla parantaa oloaan ku se on merkki syömishäiriöstä jos on tullu sellanen tapa. välil ei jaksas yhtään tätä elämää. pelkkiä ongelmia vaan ja mustia pilviä mun päällä.

kaikki käy hermoille ja eniten noi vitun huorat ketkä tääl majailee. Birdy ja Shade. saatana. haluu pois täältä mut emmä voi niitä tänne jättää ku ei oo ketään just nyt kuka kattos vähän niitten perään. Stella ei oo tääl ja silleen.

oltiin Rayn mestassa viime pe, syömässä ja juomassa, mut mulle siitä ei kyl tullu oikeen mitään juhlatunnelmaa. olin liian levoton ja silleen. Ray ja pojat piti hauskaa keskenään ja mä istuin jossain nurkassa ja kelasin jotain tappamisjuttuja. laitoin nytte vähän uutta musaa taas latautumaan ku musa on ainut possari juttu täl hetkel ja on silleen toivoa herättävää, et kyl tästä vielä noustaan sit joskus, ja rauhottaa ku voi keskittyy vaan siihen. kattelin noita online levykauppoja et mitä kiinnostavaa löytyy, ja etin sit niitä latautumaan. on niitä muutama valmistunu jo ja yhtä kuuntelen just ja ne lataa ihan semi-nopeeta melkeen kaikki.

jotenki surullinen fiilis ja lopunajan tunnelma nytte. ei jaksa olla ja mä haluun täältä pois ja olla yksin ilman et on koko aika joku häiritsemäs kotona ja tunkemas mun sänkyyn ja puhumas älyttömyyksiä ja kenen kans pitää puhua ja ketä pitää vahtia ja laittaa ruokaa ja smalltalkia ja pitää käyttäytyy kunnolla eikä saa satuttaa sitä eikä huutaa sille jos se käy hermoille ja niin poispäin. vittu mä tartten kans joskus lomaa noista kakaroista. ei JAKSA!! ja mä haluun päästä eroon tästä talosta ja pihasta ja vitun uima-altaasta ja kaikista vitun possari-kavereista ketkä ei vaan tajua et mul on joskus huono olla ja joskus ei vaan haluu pitää yhteyttä.

16.5. joo mä oon nytte jo kerenny rauhottuu. meni onneks ohi se levottomuuskausi ja nytte vaan väsyttää. lääkesäätöö taas ku alko menee olo niin huonoks et ei vaan kestä olla enää. varman ton 5 mg:n takia nytte vähän väsyny olo ja muutenki, stressin takia ja silleen. et joskus se vaan äityy niin pahaks et alkaa olla ihan fyysisestiki ihan poikki.

mul on sen takia ollu noi syömisetki sellasta pakkopullaa. et vaikka on nälkä ni stressi ja ahi on niin pahoja ettei oo mitään ruokahaluu ja kaikki ruoka oksettaa. on se silti pakko syödä ettei verensokeri laske ihan kellariin ku se on pahasta. mä oon yrittäny vähän tollasia terveellisempiä eli dieettiruokia laittaa. et keittää erikseen pojille perunoita tms. on se ihan ok toi hiilarivapaa dieetti. välil tulee vedettyy jotain sämpylää niinku tänä aamuna ku meiät oli kutsuttu aamiaiselle Erinin mestaan, tai jotn suklaata, mut ei sekään oikeen maistu. ei mikään oikeen maistu. no jogurtti menee ja mehut ja hedelmät ja energiajuoma. joo. sain positiivista palautetta tosta dieetistä ihmisiltä ja oon kuullu et se kannattaa, et kai mä sitä yritän nyt noudattaa. tän stressikuorman kans se on vieläpä helppoo ku ei vaan pysty syömään. meen kohta leikkaa akvaarion kasveja ku sekin homma on taas pakko tehä.

ihmissuhteet on kans vähän sellasta pakkopullaa. mut se huoli tästä talosta on nytte veks ku Erin sano et jos mä muutan tästä muualle ni se tulis tähän asuun aina välillä. ja se sano et tää talo on aina mua varten tääl jos haluun tulla tänne maisemiin vähäks aikaa. se oli tosi ymmärtäväinen jotenki. joo mul menee heti maha sekas jos alkaa miettii sitä NB:ssä asumista. siis vaikka se olis ihan possari juttu, ni siihen liittyy kaikkee sellasta pakollista virastojuttujen hoitoo mitä mä dissaan, ja sit pitää sieltä käsin hoitaa mun klubeja mitkä on täällä ja se tietää paperitöitä mitä mä dissaan kans, ja kaikkee puhelinkeskusteluja ihmisten kans eikä nekään oo mitään kivaa. maailma ilman byrokratiaa olis kiva. :P

sitäpaitsi siihen liittyy se toive muuttaa siitä mestasta veks mikä mul on siellä nytte. tai ehkä mä pitäsin sen kakkoskämppänä ja hoitasin jonku vähän erilaisen jostain muusta kaupunginosasta. *huokaus* nytte meen leikkeleen niitä kasveja. palailen sit ku saa sen homman hoidettuu ja laitan tän nettiin.

...

no just. nyt mä en pääse moneen tuntiin käsiks siihen mitä mä aikasemmin päivällä kirjotin, ku en tajunnu sillon laittaa tätä kakkosta päälle ja siirtää dataa tänne. vittu. no ei se mitään. mä nyt laitan jotain jatkoo vielä sille jutulle ja postaan sen sit joskus ku kone on tehny ton puhdistuksensa.

huvittas olla taas kusipää ja tehä joilleki kavereille jotain ilkeetä. heh.

onneks tää huone on aika kaukana tosta Birdyn nykysestä huoneesta ku se ja Shade pelaa siel jotain ja kiljuu. ni se ei kuulu liian selvästi tänne. musaa netistä soimassa mut täl koneel toi netti vähän tökkii eikä lataa sivuja 100%sesti. joo mut jos mä nyt kumminki puuhaisin täs jotain muuta ku jumittasin netissä.. mä tarvisin tähän blogiin jonku kesäsemmän pohjan. ni sitä varten vois alkaa väkerrellä jotain kuvaa. oon vähän aatellu jotain vihreetä. jotenki se väri kiehtoo taas. voisin mä toisaalta laittaa sen harmaa-oranssin kans. tai ehkä mä laitan sen sit joskus myöhemmin kesällä.

päätä pikkusen särkeny tänään. lähinnä aamulla. nytte ku sää on kirkastunu ja aurinko paistaa ni se on hävinny melkeen. johkuun vois lähtee... ei mua silleen kyl mikään bilettäminen just nyt kiehdo, mut kävis jonku luona vaikka.. hee hee taka-ajatuksia. :)

äh. tai kykkis vaan kotona runkkaamassa ja antas noitten jäädä pelkiks ajatuksiks. :P vittu NB:ssä kukaan ei välitä eikä siellä jonku hakkaaminen vahingoita mun imagoa. tääl jos Hypno vaikka saa turpaansa ni kaikki hyppii heti seinille. >< rasittaa. joo siis kyl mä sen tajuan et mä en sais satuttaa sitä ku se on niin kiltti ja hyvä kaveri ja silleen, mut ei mul sit toisaalta oo mitään moraalisia estojakaan olla satuttamatta sitä. kyl mun silleen käy sitä sääliks, mut ei se estä mua olemasta sille ilkee. :P olin Birdylleki eilen vähän ilkee ku se tunki taas mun sänkyyn olemaan. haukuin sitä tyhmäks huoraks jne. sanoin et se on maailman surkein pano, ja ruma, eikä sitä kukaan haluu naida saati et maksas sille. töykin sitä nyrkillä, ja sit ku alko itkee ni käskin sen häipyy mun näkyvistä ja mennä vaikka tunkee dildoo perseeseensä. käy mun sitäki sääliks. kävi eilenki. se oli käyny sit valittaa Shadelle ja ihmettelee miten Shade on ikinä kestäny seurustella mun kans. Shade oli lyöny sitä eka naamaan siitä kommentista ja sit lohdutellu sitä jälkeenpäin ja antanu sille jonku puolikkaan evan et se rauhottu ja nukku Shaden huoneeseen lattialle.

hei O-man on online! :) jos se haluis nähä meikäläistä?? O.o *tauko* no eipä sekään kauaa jaksanu chattailla.. tai ehkä mä olin liian tunkeileva..? joo siis yleensähän voi ottaa nyrkkisääntönä et mä oon itte syypää kaikkeen negatiiviseen mitä tapahtuu. :P mut se sano et soittaa mulle myöhemmin illalla sitte ku tietää et onks sil aikaa.. joo siis mä silleen tunkeilin et sanoin et mul on tääl yks pikku huora jonka saa helposti halukkaaks, et olisko kiinnostusta, ja et on se itekin ihan pantavan näkönen. sellasta. no se oli pelkkä heitto. mut ku se ei tunne mua vielä niin hirveen hyvin ni se ei ehkä tiedä et se oli vaan heitto.

kyl mä oon tänään jo pyytäny anteeks Birdyltä.. "sori mä en tarkottanu sitä". :P ei se muuten olis nytte niin pirtee ja ilonen. vaikka välil tuntuu et se olis mulle mieluisampi sillon ku se on ahdistunu ja passiivinen..

emmä varmaan lähe tänään Hypnoo ettimään.. juon pari olutta, seuran kans tai ilman, ja yritän sitä kuvaa saada tehtyy. siis vaikkei seksikään olis pahitteeks, ku mullon ollu jo pitempi tauko ku oon ollu liian ahdistunu ja passiivinen ees yrittään mitään. ^_^ jos se O-man tulee tänne ni kyl mä varmaan jotain meinaan yrittää. saa nähä onnistuuko tai onks se antavaisella mielellä. tai onks ylipäätään kiinnostunu ku mähän oon liian vanha sille.. :P rutkasti liian vanha. heh. ja saattaa olla et mä oon vähän liian aggressiivinenki sen makuun, joo se vois olla itseasiassa syy siihen et se on ollu vähän epäröivällä kannalla mun kans ja alotteeton. et ehkä mun pitäs vähän hidastaa. no, turha sitä on sen enempää märehtiä. voisin mä tietty vetää taas sitä "entistä" annosta dh:ta (mitä oon onnistunu vähentään, et olo on ollu senkin takia aika paska) ni takuulla olisin ihan hitaana. ;P heh.

no, enkä varmaan sitä kuvaakaan nytte enää alottele. tarttee kalastaa monneja akvaariosta ku ne lisääntyy ihan sika nopeeta. ne saa aika hyvin verkolla veks sillon ku ne kokoontuu syömään. ja lääkkeet pitää ottaa, ja sit kattoo sen jälkeen tuunks tähän takas vai istunko olkkarissa. varmaan vois siellä olla ku mä alan olla aika jumissa niinku ylävartalolta. hermoihin sattuu jne.

No comments: