06 June 2009

blondin päässä ei liiku mikään, paitsi silloin kun...

6.6. ei ihan pedonluku, se oli kolme vee sitte. :) vettä tulee juotuu paljo ku jos ei syö hiilihydraatteja (jotka sitoo vettä esim. keitettäessä) ni on koko aika jano. on taas vitutus ollu suurensuuri tänään. ku joudun oleen idioottien ympäröimänä ja aina kaikki on mun vika. mun sanoja pyöritellään ja väännellään niin et lopputuloksena mikä tahansa mikä menee pieleen on mun vika. mä myyn The Holen. ei jaksa tota. vittu Molly on se kenen pitäs noista huolehtia ja sen takia se vitun ämmä on olemassa et se tekis mulle töitä, ja siitä mä maksan sille palkkaa saatana et se pitäs huolta mun klubeista. ei jaksa. mul pää räjähtää muutenki piankohta.

oon ollu nyt muutamana päivänä aika helvetin lähellä täydellistä pimahtamista. kiskon vaan rauhottavia naamariin et pystys pitää pokerinaamaa ja hoitaan asioita. hoitas Shade ees sen kämpän itelleen mitä se on puhunu jo kauan. pääsis siitä kakarasta eroon. ><

mul nyt vaikuttaa siltä et sinne vanhaan kämppääni mä asetun asumaan ja Birdy - jos se ylipäätään lähtee mun mukaan - saa mennä siihen rupuseen kouluun mikä on siel sairaalan kukkulan kupeessa, missä 70% porukoista (oppilaat + opettajat) on jotn kiinalaisia tai muuta aasialaisia, 25% mustia ja loput valkosia luusereita. ja mä kun halusin et sil on mahiksia päästä sellaseen ympäristöön missä porukka on sekottunutta eikä joku porukka vaan pidä valtaa ja puhu omaa kieltään ja syrji kaikkia kellä on erivärinen naama. tuolla missä se on nytte ni valkoset-mustat on 50:50 ja siinä sivussa jotn vähemmistöjä. nytte mietin olisko mitään mahiksia saada Birdyy siihen kouluun mikä on siel ampumaradan ja seksuaalirikollisten parannuslaitoksen välissä.. mut se maksaa enemmän. mut sil olis suunnilleen samanpitunen koulumatka ja reitti olis paljo turvallisempi. no, katellaan. (mä oon ollu siel koulus pari kertaa sisällä ja vaikka se on vanha ja rupsahtanu ni siinä on silti jotain tyyliä, ja sitäpaitsi siel on ikkunat uusittu ei-kovin-kauan-sitte. eh, sen jälkeen siis ku meikä ja yks toinen narkki kiivettiin ikkunasta sisälle ihan pilvessä ja heiluttiin siel niin kauan et meni varashälytin päälle. sit mä olin siel kerran ettimäs yhtä poikaa kelle mä olin luvannu viedä tupakkaa, varastettua, ja kyl mä sen löysin sit, mut yks kuka muisti mun naaman ni oli jo kerenny soittaa kytät ja ne otti meikäläisen talteen ennen ku ehittiin piilottaa ne tupakat ja ne meni sit sen siliän tien.)

oi, vanhat muistot.. heh. my heart gently weeps. on kyl tullu sekoiltuu kunnolla menneisyydessä, ei voi muuta sanoo. jotenki nostalgisia ne muistot mut samal tuntuu et mä oon muuttunu ihmisenä niin paljon sen jälkeen. se oli yks perustavanlaatunen syy siihen miks mä halusin Bridge Endistä muuttaa pois. yks mesta mihin vois muuttaa ja mistä mä tykkään on just siellä ampumaradan lähettyvillä, mis Angelo asuu kans, mut mä haluisin toiselle puolelle päätietä sinne mis on lähel se Lime-klubi. olettaisin et kämppien hinnat on siel vielä ihan siedettävät, eikä se oo niin kuollutta ja narkkien kansoittamaa seutua ku BE.

tulee nälkä ku ruuasta (josta tosin tuli i h a n täyteen) on jo jotn kolme tuntia, mut ei voi kuvitella syövänsä yhtään mitään. ruokaa, hyi olkoon. O_o

tää on ihan paskanen näppis. :P olin tänään joo tuol pihalla ja sen vitun stressin lisäks oli onneks ihan ok tapaaminen O-manin kans. aika lyhyel varotusajalla. nähtiin rantakahvilassa ja mä vedin siellä jonku sokeria tirisevän viinerin naamaani, ja kahvia päälle. sai siitä tosin energiaa mut mielialaa se ei kyl nostanu juurikaan. O-man oli taas vähän aktiivisempi ja puheliaampi. halus kutsuu mut kanssaan johonki baariin viettään iltaa. kotona mä sit googletin sen baarin ku O-man meinas et se on vähän erikoisempi mesta.. löyty sata sivua mis se oli jonain erikoisena vinkkinä homoille turisteille, ja sit yhestä linkistä löyty pari kuvaa ja näytti kyl kivalta. thaimaalainen tms. sisustus ja thai-ruokaa ja eksoottisia drinkkejä ja silleen. vähän hienompi mesta. O-man oli löytäny sen ku joku sen kaveri oli suositellu sitä. niistä kuvista mä innostuin siitä. bartenderi oli söpö ja se sisustus kolahti meikäläiseen kyl ihan täysin.

eilen ku kävin Birdyn kans tossa lähimmällä ostarilla ni törmättiin siihen tyyppiin mikä asuu tuol ja kellä oli niitä maalauksia talossaan. mä olin just väittelee Birdyn kans siitä ku se halus karkkia ja mä kieltäydyin ostamasta sitä sille. mä sanoin sille tyypille et Birdy on mun lapsi. heh, sen katse sano et se ei missään tapauksessa usko et mun elämäntavalla mul olis minkäänlaisia henkisiä valmiuksia kasvattaa lasta. juteltiin vähän ja sil aikaa Birdy meinas pölliä sen karkkinsa, tunki pussin housuntaskuun ja purkkaa ja tikkareita lenkkareihinsa. tietty me se huomattiin, ja sit ku erottiin ni mä pidin Birdylle kunnon saarnan ja se laitto karkit takas hyllyyn.

mä meen ehkä lähiaikoina sen tyypin luona käymään. sil oli siisti kylppäri ja furo-allas. jos järjestäs asiansa niin et mä pääsen sinne altaaseen lillumaan.. ;) ja selvänä tällä kertaa eikä pilvessä. mä alan nytte olla aika kuollu. tartteis levätä kunnolla, mut ku ei oikeen tiiä miten, ku herää kumminkin taas aikaseen ja on kaikkee puuhaa. mun pitäs ehkä mennä temppeliin nukkuun. nytte lopettelen kumminki ku ei päässä liiku enää mikään (tähän vois vääntää sitä vanhaa vitsiä siitä millon blondin päässä liikkuu jokin ;P). bye.

No comments: