02 June 2009

pohdiskelua & paranoiaa

VAROITUS: KAPPALEESSA 2 HC-PAINAJAINEN!! (kursivoitu alue)

31.5. eilen Shade tuli tänne olemaan illalla, sil oli Josh mukana ja sen pikkuveli. ne meni Shaden huoneeseen ja sit vähän päästä se pikkunen tuli sieltä, ku ne isot oli häätäny sen pois jaloista. juteltiin vähän.. se jäi istuun mun kaa olkkariin ku Birdy lähti pelaileen jotain huoneeseensa. emmä uskaltanu sitä ahdistella ku en tunne sen isoveikkaa kovin hyvin, et ei tiiä mitä se tekis. mut mä tarjosin sille kamaa. niitä "puolikkaista evoja" mitä mullon Birdyy varten. ja se otti. ei se niitä syöny mut pisti taskuunsa ja kiitti kauniisti ja sit meillä olikin jo yhteinen pikku salaisuus... ;D

isot halus lähtee meneen eikä ne halunnu sitä takiaista raahata mukanaan ja mul oli jo kielellä et ehdottas et se jäis meille "leikkiin Birdyn kaa", mut viime hetkellä tajusin et nyt ollaan menos sellaseen suuntaan mistä olis paras pysyy poissa. toki mä kehittelin sit fantasiaa siitä pojasta ku ne oli menny. istuin sohvalla ja kuuntelin Apollo 440:a ja kelasin sen raiskaamista tuol temppelissä missä kukaan ei kuule jos se huutaa. siinä tais sit olla seksikin sivuosassa, et pääosassa sen 14-vuotiaan pahoinpitely, kuristaminen et cetera. MUT MÄ EN TEHNY MITÄÄN. pitäs olla ylpee itestään ettei toteuttanu sitä fantasiaa, mut emmä oo. jäi vähän sekopäinen fiilis illasta. oli sit yöllä ihan helvetin paha painajaisuni, et mä olin aamulla ihan jumissa sen takia - siis tyyppi kuka säilö ex-vaimonsa ruumiin juustokimpaleeseen et se olis kaunis morsian sille herätettäväks henkiin sit ku se on eka hyppiny reiästä reikään ja tehny kaikkee mitä lie seikkailuja, mut sit se unen lopussa tajus et ei ne sen nuorennuskuuritkaan (kuorittiin ihosta päällimmäinen kerros veks) saa sitä pysyyn ikuisesti nuorena ja kauniina, et se vaan rupsahtaa, ja päätti et voi sit samantien syödä sen juustokimpaleeseen säilötyn exänsä, ja maisto, ja sano et "hyi helvetti ku on pahaa juustoo". siihen mä heräsin. xP

tollasta pikkusen vaikee unohtaa. onneks ei oo juustoo kotona mitä pitäs syödä. mä luin jostain et jos näkee ruumiista unta ni se meinaa et raahaa mukanaan jotain lastia menneisyydestä. joo et toi saatto tulla siitä toisesta jutusta mitä mä kelasin illalla, mun menneisyydestä ja "talismaanista" mitä mä roudasin kouluaikoina mukanani ku mä koin jotenki et se suojeli mua. mul on se vieläki jossain, rautalangasta väännetty parin sentin kokonen hakaristi.

joo toi sekopäisyys ja väkivaltavalmius nytte taitaa johtuu ihan vaan siitä et on mania päällä. mä puhun enemmän kans ja oon heränny jo monena päivänä aikasemmin vaikkei oo kello soimassa. tänään tosin oli pakko vetää nokoset puolenpäivän aikaan ku olin ihan poikki, ton unen takia ja muutenki. menin sohvalle huovan alle lämpimään ja nukuin. pelasti ehkä päiväni ne nokoset. en olis varmaan kyenny mihinkään tänään ilman niitä. laitoin kännykkään uutta musaa sisään ja kuuntelen niitä just. puuroo söin päivällä. piti mennä pihalle mut en oo vielä jaksanu. olin tuol foorumilla taas. sisällissodasta ei mitään merkkejä jälellä. ;) siel oli tullu uus fantasia-topikki, mut en menny kirjottaan sit sinne mitään ku tietää sen porukan reaktion. se vanha oliki tipahtanu tokalle sivulle, et ei jaksanu sitä sieltä enää nostaa, ja ku siinäki tuli sillon aikanaan hirvee vääntö siitä saanko mä haluta väkivaltasta seksiä vai en. helvetin pehmoja täynnä se foorumi..

siel on yks tyyppi, Shadow, kuka on yleensä aina puolustanu mua, mut nyttemmin se on vissiin hankkinu elämän (niinku me muutkin vanhat parrat) ku sitä ei oo enää näkyny. oon laittanu sille välil privaan terveisiä tjtn ja se laitto kerran mulle meiliä jostain mitä mä kysyin siltä. mietin vaan joskus mitä sille kuuluu ja missä piireissä se pyörii nykyään. se on NB:stä. se on ollu samas nuorisovankilas mis mä vietin kans vähän aikaa sillon joskus, ja sit se on ollu tuol toises paikkaa mis mä oon istunu tutkintavankeudessa mut tonne mis mä yleensä oon muitten tosikahjojen kans se ei oo vielä löytäny tietään.. ehkä ihan hyvä niin.. ehkä munkaan ei olis ikinä pitäny joutuu sinne, ku jos siel on kerran ni joutuu herkästi uudemmanki kerran, ja ku se jää merkinnäks papereihin ni sitä kantaa mukanaan hamaan kuolemaan saakka. ja jos muuttaa eri kaupunkiin tjtn ni joutuu sit sen ansiosta tollasiin mestoihin niinku toi missä mä olin tääl, mikä on viimenen pysäkki ennen Guantanamo baytä. sen takia musta on tääl tullu niin varovainen. mä en haluu sinne uudestaan, missään nimessä. >_< NB:s mä en välitä enää..

..mut mullon nytte kasvanu se riski et mä tipun siltä listalta minne mä jouduin onnekseni ton uuden lain myötä. no joo, mut eipä jauheta siitä tän enempää. jos tipun ni sithän tipun. i don't give a shit.

pitää mennä ottaa lääkkeet. meen sit samantein olkkariin olemaan. laitan vaikka voileipää makkaralla itelleni. Birdylle pitäs kans laittaa jotain iltapaloja, jos se pelaamiseltaan ehtii syömään. auton pörinä kuuluu tänne asti. pitäs varmaan soittaa Shadelle ja kysyy jos se vois järjestää asiansa niin et tulee tänne illalla Tysonin kans. se meinaan on yks pikku huora se. äh, ja sit mä katusin sitä panoo seuraavat neljä vuotta. :P mut mitä vittua mun pitäs tehä? Tysonille ainaki riittäs pari nappia maksuks.. vaikka on kyseenalasta ottasko se noita puolikkaita evoja jos se on tottunu kovempaan kamaan, eikä mul oo muuta.

pitäs varmaan mennä vaikka käy Bradin luona, kattoo onks Chris siellä. se ei ainakaan olis alaikänen ja se sietää aika paljo.. siis et se ei IKINÄ valita, teki sille MITÄ HYVÄNSÄ. jos mä jään kotiin ni mä vaan hajoon ja sit joskus yöllä menetän kontrollin ja teen Birdylle jotain äärimmäisen ilkeetä ja oksettavaa. ehkä Bradil olis lisää olutta kans, tai jotain muuta..

2.6. joo tuli eilen kelattuu aamusella tätä et miten musta on tullu tällänen.. et maistuu seksi alaikästen kans. mä oon jotenki kasvanu siihen et se on ok. niinku mun kaikki ekat omat seksikokemukset oli aikuisten kans. eka sen yhen faijan kaverin joka oli niillä harjottelijana ja joka sit lopetti lakiopinnot kesken ja meni IT-alalle. faija ja se oli hyviä kavereita ja mä tykkäsin siitä tyypistä. se otti mut usein johkuun retkille mukaan, ja sit yhen kerran selvis et miks: se halus vaan päästä rauhassa käpälöimään mua. ja mullehan se huomio tuli ihan tarpeeseen, enkä välittäny vaikka tiesin et se on väärin, ku se ei satuttanu mua eikä mitään. ei se juttu ikinä menny suihinottoo pitemmälle. joo, sieltä mä oon sen oppinu... ;P mä olin sillon jotain 8-9 vee. sit kontakti katkes, ku se joutu lusimaan (mun vanhemmat sano mulle et se joutu muuttaan töitten takia muualle). mä uneksin siitä vielä pitkään.. joo ja sit mä törmäsin Aliin ja siitähän mä oon vissiin laittanukin joskus jotain juttua. ja faija raiskas mut kännissä ja mä annoin sen enkä vastustellu yhtään.

mä mietin sitä et toi Birdy on vähän samanlainen tapaus mulle ku pikku John ennen vanhaan. paitsi erona se et mä olin sillon jotn 16-17 vee ja nytte mä oon kolkyt. ja sillon mun ja Johnin ikäero oli vaan pari vuotta. mut mä käytin sitä epäröimättä hyväkseni niin kauan ku se anto mun. no joo, teiniaikojen spontaaneja ja osin ajattelemattomia tekoja.. ..niitä ku muistelee. mun on ollu tosi vaikee hyväksyy et John ei enää oo mun huora. mä vieläki joskus kelaan et miten mä saisin sen takas. on pidetty ihan vähän yhteyttä viime aikoina, mut ku se on edelleen sellanen ku ennen, et se antas varmaan mun tehä sille pahoja juttuja edelleen, ni sitä joutuu vähän aatteleen et onks se niin hyvä juttu palata siihen entiseen.

eniveis mua on jotenki aina kiehtonu noi nuoremmat.. helppoja uhreja jne. vähän ristiriitasta kyl et mä itekin tykkään asettuu siihen uhrin asemaan. et niinku se asetelma toimii molemmin päin.

heräsin tänään kans tosi aikaseen ja pyörii päässä kaikkee levotonta. mistään ajatuksesta ei oikeen saa otetta ja keskittymiskyky on tosi huono taas vaihteeks. kuvia ne on vaan, ei ees mitään kunnon visioita. kuvia hakatuista ja raiskatuista lapsista, Hypnon naama murjottuna, Ryanin naama murjottuna, verta, viillot omassa käsivarressa, Birdy tossa röyhelöhameessaan ja miltä Shade näytti sillon parisuhdeväkivallan aikoina. ja niin poispäin. osa on vaan lyhyitä väläyksiä mut ne veriset sätkivät jäsenet tulee aina uudestaan. aika nuoren näköset muuten.. ;)

murhanhimokin näyttäytyny pitkän tauon jälkeen. iltasin alkaa aina kärjistyy tilanne siihen suuntaan. mut se pitää vaan kestää. kyl se menee ohi sit ku tää kausi menee ohi. kattoo nyt kauan tää kestää. reilua viikkoa veikkaisin ja se on vielä sietokyvyn rajoilla mut pitemmän aikaa jos kestää ni mä lähen puukon kans hiippailemaan tonne pihalle ja eka joka tulee liian lähelle tai kattoo mua pahasti ni saa sen kurkkuunsa.

mut toi vertaus John vs. Birdy. mä olin Johnin suhteen ehkä ajattelematon ja kykenemätön näkemään tekojeni seurauksia isommassa mittakaavassa, mut nytte mä oon itte aikuinen ja pitäs kyetä siihen. jossakin määrin se kyl onnistuu, mut sitte tulee sellasia kausia et mä en yksinkertasesti tajua miten mun teot vaikuttaa muitten ihmisten elämään, ja tajuun vasta paljon myöhemmin tehneeni jotain anteeksiantamatonta. mut yleisesti ottaen mä kyl tiedän mikä on oikein ja mikä väärin, jokanenhan sen tietää. ja mä mietin sitä kans tos vähän aikaa sitte, et moraali on sellanen juttu mikä suojelee ihmisiä. et jos toimii hyvän moraalin mukasesti ni kellään ei oo valittamista, mut esmes me joilla ei oo moraalia ts. mitään moraalisia estoja tehä muille pahaa, ni ollaan suojattomia ihmisten (kollektiivina) vihaa vastaan ja meitä vastaa saa hyökätä mielin määrin eikä kukaan oo puolustamassa. niinku kollektiivihan puolustaa jäseniään jotka toimii "hyvän maun mukasesti, moraalisesti ja YLEISEN MIELIPITEEN mukasesti". toi viimenen se on tärkein kohta. kollektiivi suojelee niitä jotka tekee niinkun kollektiivi haluaa, ja poikkeavat joutuu kärsiin (jotkuu syyttömästi).

ihan niinkun muka kollektiivin näkökulma olis ainoo oikee. >_< mua esmes on haukuttu, syyllistetty ja bannattu foorumeilta mielipiteitteni takia, jotka siis on MUN TOTUUS. joka ihmisellä on oma totuutensa ja uskomuksensa ja näkökulma asioihin. mut vaan ne, joitten totuus on kollektiivin hyväksi katsoman piirissä, saa olla olemassa. vituttaa vitun suvaitsemattomat ihmisten paskiaiset. mut mä en voi tehä asialle yhtään mitään koska kollektiivin hallussa on kaikki media, kaikki poliittiset tahot, ja internettikin on sen kyllästämä. ja poikkeavaa totuutta vastaan taistellaan kaikin keinoin tuhoamalla materiaalia, sulkemalla nettisivuja, pistämällä ihmisiä vankilaan jne. NYKYMAAILMASSA EI OLE OLEMASSA SANANVAPAUTTA, MISSÄÄN MUODOSSA. (ja tässä ku vaahtosin ni kippasin teetä rinnuksilleni. ;))

kuulostaako paranoidilta? mut tää on totuus. palatakseni tapaukseen Birdy, mä kyl haluun silleen huolehtii siitä niinku "mun lapsena", nyt ku oon sen vastuun niskoilleni ottanu, mut se ei missään tapauksessa estä mua tekemästä sille pahoja juttuja. joskus tuntuu et mä haluisin päästä tosta vastuusta eroon. et mä en jaksa sitä ja sen läsnäoloa. mut se oppii nykyään jo aika nopeesti, et jos se huomaa et mä oon levoton ni se pysyttelee poissa jaloista ja keksii ite puuhaa.

joo siis toi 'oma totuus vs. kollektiivi' -judanssi kuulostaa kyl näin jälkikäteen aika skitsolta. tosta mä voisin jauhaa pitempäänkin.. et joskus tulee noi salaliittoteoriajutut pinnalle ja mä uskon niihin, ja se on vähän enemmänki ku vähän kummallista. O.o yleensä ne on kyl pinnan alla, et lähinnä maanisen kauden aikana voi tulla jotain läpi. mullon ollu menneisyydessä tosi pahojaki paranoidisia kausia mut lääkityksen myötä ne on vähentyny paljo. toi kollektiivi-teoria mullon ollu itseasias jo jostain teiniajoilta asti, et paranoiakausia voi seurata aika pitkälle menneisyyteen. itseasias mä taisin olla kouluajat lähes koko ajan joko paniikin tai paranoian vallassa.. O.o ainaki mä luulen niin.

mut nyt mä taidan mennä vähän tohon pihalle istuun aurinkoon. vaikka on pilviä. ihan hyvä fiilis nytte kaiken kaikkiaan.

No comments: