23 June 2009

wir haben angst und sind allein

23.6. onneks mul on toi temppeli. sinne voi vetäytyy rauhottuun eikä kukaan näe mua siellä. voi olla turvassa, eikä kukaan muu pääse sinne sisälle ku vaan mä itte tiiän tunnuskoodin oveen ja vaan mul on avain siihen toiseen lukkoon. enkä mä ehkä päästäs sinne ketään, ellei sit jotakuta jolla on samat arvot tai joka tajuaa miks se mesta on mulle niin tärkee.

on menny vähän huonosti viime aikoina. ei sillä, oon saanu mitä halusinki ;) mut jotenki vaan masentaa. stressaa kaikki arkiasiat ja tää vitun huono kunto - enkä mä silti tee asialle mitään. saatana. ahdistaa kaikki noi ihmiset mitä tääl pyörii ja tää vitun kaupunki. välil tulee ihan maanisia ajatusketjuja ja aggressiivisuus pintaan, tyyliin tappofantasiat, ja sit ku mul on toi seksuaalinen perversio mikä ei jätä mua yhtään rauhaan. mä tarviin taukoo mut pää sanoo ettei taukoo oo tulossakaan. mikään pollan nollaaminen ei auta, ja dh:ta oon just tän takia onnistunu vähentään enkä nytte haluu pilata koko juttua alkamalla vetää sitä taas isompaa. ehkä mä NB:s pystyn vähän rentoutuu ja rauhottuu. onneks sentään ihmiset tajuu jättää mut rauhaan..

nyttehän Birdy ei oo lähös mun kans NB:n. Shade kysy jos se sais kyydin. no voinhan mä sen ottaa mukaan. voisin ehkä antaa sen ajaa osan matkasta.

alkaa vaikuttaa rauhottava. ahdistus häviää ja tulee positiivisia ajatuksia, liittyen lähinnä mun aseisiin.. :) laitan kohta eilisen jämät hyvää ruokaa itelleni ja meen ehkä sen jälkeen vähäks aikaa temppeliin olemaan. kuuntelen jotain hyvää musaa ja mietin jotain hyviä juttuja. pää on ollu vähän jumissa juomisen takia mut jos se nyt viikon aikana siitä toipus.. joo, palailen sit taas ku ajatus kulkee paremmin.. :)

No comments: