27 June 2009

pikku Kent & pikku Tyson

25.6. well, a meme:

1. Selitä neljällä sanalla miksi viimeksi oksensit?
-liikaa kamaa..?

2. Kuka luultavasti puhuu sinusta tällä hetkellä pahaa?
-ne samat varmaan kun ennenkin

3. Onko joku ihastunut sinuun?
-ikävä kyllä

4. Mitä ovat tämän illan suunnitelmat?
-meen kaverin luo. juodaan ehkä jotn

5. Jos olisit sairaalassa, tulisiko joku facebook-kaverisi katsomaan sinua?
-...........en ole facebookissa

6. Pyysikö sinua elämässäsi eniten sinua satuttanut henkilö sinulta anteeksi?
-ei. kukaan niistä.

7. Rehellisesti, mitä todella haluat juuri nyt?
-kuunnella musaa ja rauhottua ennen kun lähtee menee. siis i h a n todella kyllä haluis vetää pään sekasin alkoholilla ja huumeilla.. :)

8. Kello 04.00, kännykkäsi soi. Kuka soittaa?
-Stella, tai joku huora kellon ikävä

9. Onko joku jota et koskaan unohda?
-onhan noita..

10. Onko sinulla ystävä jolle voit kertoa asioita ja olla varma että hän ei kerro eteenpäin?
-on. onneksi.

11. Oletko koskaan suudellut ketään joka nimi alkaa J:llä?
-aika montaakin..

12. Tietääkö kukaan muu salasanaasi?
-ei. absoluuttisesti. datan kanssa olen tosi varovainen jne.

13. Tuleeko tästä viikonlopusta hyvä?
-vaikee sanoo, ihan totta. jos nyt ei tää masennus pahene enää tästä niin kai siitä ihan ok tulee.

14. Oletko päässyt syliin viimeisen 5 päivän aikana?
-öh, melkein. eilen olin käsivarrenmitan päässä, tosin pidin itse sitä etäisyyttä.

15. Missä olet kahden tunnin päästä?
-07:07PM.. just syömässä iltalääkkeitä, oletettavasti, ja sen jälkeen lähtemässä reissuun

16. Minkälaisen unen näit viimeksi?
-et oltiin Birdyn kans uimassa. sit toka oli viikingeistä. ihan outo.

17. Montako ystävää sinulla on elämäsi aikana ollut?
-ihan tosiystäviä aika vähän. alle 10.

18. Mikä on lempivaatteesi?
-maastohousut

19. Koska viimeksi teit kukkaseppeleen?
-oh god, en ikinä

20. Montako laukkua omistat?
-repun joka on hajalla, urheilukassin ja olkalaukun hienompia tilaisuuksia varten. muuten kuskaan kamoja muovipussissa.

21. Monetko korkokengät omistat?
-^^;

22. Koska olet viimeksi vetänyt "perskännit"?
-viime viikonloppuna

23. Vastakkaisen sukupuolen tärkein ulkonäöllinen seikka?
-oh yeah.. onk tää meemi ihan heteroosin vallassa.. :P silmät ja suu

24. Oletko nyt ihastunut?
-joo

25. Haluisitko seurustella?
-rehellisesti sanottuna en.

26. Olitko tänä kesänä kesätöissä?
-en ollu missään duunissa

27. Kenen kanssa tekstailet useimmin?
-99thin, Hypnon ja niitten, Yanin

28. Miksi vietät joulua?
-sen tunnelman takia, onnellisuuden illuusion

29. Tyypillisin tapasi viettää juhannusta?
-...

30. Aiotko vielä aikuisenakin asua samalla paikkakunnalla kuin nyt?
-öh. olen aikuinen. :P vaihtelen kyllä mielelläni

31. Oletko ainoa lapsi?
-tää on vaikee. käytännössä kyllä. mutsi teki abortin. nythän niillä on kummallakin uus perhe ja mullon niistä sisaruksia..

32. Nuorin perheestäsi?
-no nyt en kyllä enää.

33. Kenelle puhuit viimeksi?
-Birdylle. Gaben pojalle puhelimes.

34. Soitit viimeksi?
-Gabelle ja sen poika vastas

35. Onko sinulla riitoja perheesi kanssa?
-ei nyt enää mitään pahempaa, jos oletetaan että mutsin uus perhe on mun perhe. faija ei voi sietää mua edelleenkään ja mutsikin kattoo aina pahasti. muitten kanssa välit on ookoo.

36. Onko perhe sinulle tärkeä?
-toisinaan tulee sellanen tunne että ne on

37. Mitkä sukat sinulla on nyt jalassa?
-ei sukkia

38. Sataako ulkona?
-ei. kosteaa ja puolipilvistä

39. Mitä olet juonut tänään?
-vettä, kokista, energiajuomaa

40. Mitä olet syönyt tänään?
-jogurttia, lättyjä jotka meni persiilleen, suklaata, lohta ja parsakaalia linssi-kinoa-"puuron" kera.

41. Mitä teet kahdeksan päivän päästä?
-3.7. hmm. istun psykiatrin vastaanotolla kuolemassa tylsyyteen.

42. Milloin leivot seuraavan kerran?
-ei mitään hajua. sillon kun Birdy keksii seuraavan kerran pyytää.

43. Oletko koskaan ollut autokolarissa?
-tuhosin ensimmäisen oman autoni ajamalla pilvessä tieltä ulos ja kierimällä sen kanssa rinnettä alas ja päin puuta. vituttaa vieläkin.

44. Missä haluaisit olla?
-rannassa istumassa, yksin ja viinapullon kanssa ;)

45. Kaunein kuulemasi kappale?
-Chicane - Saltwater

46. Mieluisin ulkolämpötilasi?
-vähän nollan alapuolella

47. Lempikarkkisi?
-lähes kaikki mitä voi syödä

48. Kuinka monta autoa perheelläsi on parhaimmillaan ollut samaan aikaan?
-kotona asuessa oli vaan faijan auto. mutsi lainaili aina jonkun sukulaisen autoa mutta vaan jos faija oli työmatkalla. itelläni on ollut kolme autoa kerralla mutta myin ne muut rahanpuutteessa.

49. Haluaisitko olla joku muu?
-nope

50. Entä haluaisiko kukaan muu olla sinä?
-ainakin yhteen tapaukseen olen törmännyt, ja sit p-foorumilla on niitä pikku pousaajia..

51. Mitä ajattelit viime yönä ennen kuin nukahdit?
-miksi pehmoseksi ei uppoa

52. Keksi itsellesi jokin loistava lempinimi, joka alkaa etunimesi alkukirjaimella:
-:P

53. Mitä aiot tehdä huomenna?
-mut on kutsuttu shoppailemaan naispuolisen kaverin kanssa, joten just sitä.

54. Kuka viimeksi soitti sinulle?
-tuo edellämainittu naispuolinen kaveri

55. Kuka viimeksi lähetti sinulle tekstiviestin?
-Stella

56. Pisin suhteesi? Kenen kanssa?
-oh god.. luulisin että pikku Johnin kanssa sillon kun oltiin teinejä.

57. Käytätkö aina turvavyötä?
-useimmiten

58. Vietätkö tulevaisuutesi todennäköisesti yksin vai parisuhteessa?
-ainakin lähitulevaisuuden vietän yksin. ei kykene vielä mihinkään suhteeseen kun toi juttu Shaden kanssa on vielä liian tuoreessa muistissa.

59. Vaihdatko helposti puhelinnumeroa uusien tuttavien kesken?
-tosi helposti

60. Paras naapurisi?
-Yan

61. Oletko ikinä värjäyttänyt ripsiäsi?
-???

62. Pidätkö valokuvaamisesta?
-joo mutta teen sitä liian harvoin ulkona luonnossa

63. Oletko onnellinen?
-vaikea sanoa. yleisesti ottaen olen ihan tyytyväinen mutta onnellisuudeksi en menis sitä sanomaan. toisinaan kai

64. Onko footbaggaily kivaa?
-se näyttää tosi tyhmältä

65. Mitä eroa on ystävillä ja kavereilla?
-se, että ystäviä mulla on ehkä 2-3 ja kaikki loput vaan kavereita

66. Millainen olet aamuisin?
-ahdistunut, pahalla tuulella, hermoilen jos päivällä on tulossa jotain mistä en tykkää

67. Kuinka monta kertaa sinulle on tehty lävistys?
-0 krt

68. Koska menet seuraavan kerran ulkomaille?
-en luultavasti ihan hetkeen

69. Omistako crocsit?
-ne on niin saakelin rumat että ne onkin melkeen hip. mut ei niitä silti tähän talouteen ole tulossa :P

70. Miten hiuksesi ovat nyt?
-niinkun yleensä. likaiset ja pystyssä

71. Koska joit viimeksi kaakaota?
-en muista. kauan siitä on.

72. Onko sun sänky nyt pedattu?
-ei se ole ikinä

73. Minkä väriset lakanat sulla just nyt on?
-siniharmaat

74. Minkä vaatteen ostit viimeksi ja kuinka paljon se maksoi?
-en muista, vissiin se oli noita uusia t-paitoja

75. Onko sinulla salaisuuksia jotka voisivat kauhistuttaa muita ihmisiä?
-tietty x)

76. Romanttinen koti-ilta vai huuruinen bileilta?
-toi jälkimmäinen!

77. Luonne vai ulkonäkö?
-ulkonäkö

78. Mitä kolmannessa saapuneessa viestissä kännykässäsi lukee?
-"joo se olis kiva"

79. Mitä sanoit viimeksi?
-"älä syö sitä kaikkea kerralla"

JOS...
80. osaisin lukea muiden ajatuksia...
-en lukisi. ketä kiinnostaa

81. saisin ottaa autiolle paratiisisaarelle mukaan yhden asian/esineen...
-jonkun aseen

82. olisin kukka, olisin...
-sitkeä voikukka

83. olisin väri, olisin...
-musta

84. olisin eläin, olisin...
-joku mytologian peto

85. saisin matkustaa mihin maahan tahansa, menisin...
-Japaniin

86. voisin tehdä jotain toisin...
-pitäisin turpani kiinni joissakin menneisyyden tilanteissa

87. saisin mahdollisuuden opiskella uuteen ammattiin, minusta tulisi...
-mikähän olis kiva juttu? ei tuu mitn mieleen.

88. voisin olla loppuelämäni ilman yhtä kotityötä, se olisi...
-imurointi. se on niin pain in the ass kun vaan voi olla

89. olisin auto, olisin...
-H2

KUN...
90. olen 50-vuotias...
-en ole takuulla muuttunut eli kasvanut yhtään, oletettavasti

91. olen vihainen...
-menetän helposti kontrollin

92. olen iloinen...
-olen antelias

93. olen kolmatta viikkoa kesälomalla...
-alan vasta kotiutua

94. olin viimeksi teatterissa, kävin katsomassa...
-olin viimeksi teatterissa tosi nuorena, koulussa, enkä voi muistaa mikä juttu se oli paitsi että olin vittuuntunut jostain syystä

95. Minkälaisista elokuvista pidät eniten?
-animesta, toiminnasta, kamppailulajeista ja sci-fistä

96. Mikä radiokanava sinulla on autossa päällä?
-ei ole valittu mitään eli sieltä kuuluu vaan kohinaa

97. Koska ja miten esiinnyit viimeksi julkisesti?
-en muista, mutta kai se jurrissa itsensä munaamiseen liittyi

98. Mikä on lempipurukumimakusi?
-ihan tavallinen minttu

99. Mikä on lempijäätelösi?
-suklaa

100. Oletko tyytyväinen elämääsi?
-juuri nyt en todellakaan.

---
löyty joo tällänen kysely. mullon ihan paskanen fiilis vaikka kävin vasta alkuviikosta suihkussa. tukan vois ainaki pestä ennen ku lähtee mihkään. vika energiajuoma loppu just.

en ollu eilen kotosalla illalla ku Alan anto mun jäädä sinne sen toimistoon yöks. mullon nyt masennus iskeny täysin ja ahdistaa kaikki. vedän vaan rauhottavia et pystys olemaan. Stellan piti tulla tänne jo tänä viikonloppuna, mut sen lento oli siirtyny joten se tulee vasta ens viikolla. vittu. mä halusin lähtee täältä veks jo maanantaina. nyt mä joudun olee viikonloppuun asti, ku ei Birdyy voi jättää viikoks yksin kotiin. se on muutenki alkanu suhtautuu siihen mun täältä pois muuttoon yhä negatiivisemmin. aluks se oli niinku ei välittäs, mut nyt ku sille on vähän kerrassaan valjennu et mä oon tosissani ni se on alkanu panna vastaan.

ei mun pitäs antaa tollasten juttujen häiritä tai vaikuttaa mun omaan mielipiteeseen, mut ku se stressaa mua silti. jos se ei haluu lähtä mun mukaan ni sithän ei lähe. jääköön tänne. mitä väliä. häiritsee vaan ku sit mun kasvatustyö menis ihan hukkaan, mitä mä oon tähän mennes saanu aikaan, ku jos joku muu kasvattaa sitä ni se oppii sellasia juttuja mitä mä en haluu sen sisäistävän.

mut eniveis mä haluun pois täältä. toi ens viikolla starttaava NB:n oleilu ei välttämättä kestä hirveen kauaa täl kertaa. joo mut nytte mua vituttaa ihan kaikki ja hermoilen ton huomisen takia et mä lopetan nytte ja meen olkkariin kuunteleen musaa tai jotn. jatkan sitten ku on vähän rauhallisempi fiilis.

27.6. ei oo edelleenkään olossa hirveesti kehumista. oon silti saanu asioita tehtyä. roudattiin Birdyn huoneesta sohva mäkeen ja Birdy sai uuden sängyn minkä voi laittaa päiväks silleen et se toimii sohvana. et siinon tyynyjä ja silleen. Birdy sai itte valita osan tyynynpäällisistä ja se halus tietty jotn vaaleenpunasta tyttömäistä. mä huolehdin sit siitä et tuli muitaki värejä, vihreetä ja oranssia eri sävyjä. Erin osti sille eilen Hello Kitty -lakanat. ^^ Birdy kiemurtelee onnesta. laitettiin niitä sen piirustuksia kans seinille siellä ja se sai viherkasvin mitä se saa itte hoitaa. joo Erin oli tääl eilen ku mä sain siltä kyydin kotiin sit iltapäivällä. se kysy et mistä vaatteesta Birdy tykkää eniten ja se sano et hameesta. ou jee. :) mut ei se tääl hame päällä yleensä kuljeskele..

olin torstaina Gaben luona ku se kutsu mua. tuli juotuu. tietty. ku tarjottiin ja silleen. ihan ok tunnelmaki siihen vaikka mua väsytti aika paljo. pikku Kentillä oli sydänsuruja ja se pyyteli kovasti anteeks sitä et se on ollu mulle ilkee ja sanonu pahoja juttuja. no ei sen väliä. :) se ties et pyro-Billy on alkanu oleen jonku vanhemman tyypin kans, ja et se suhde on lopussa, ja se oli surullinen. mä sitä vähän lohduttelin.. sanoin et se on tosi seksikäs ja hyvännäkönen. sellasta. pari pikku suukkoo poskelle. ;)

joo huhuthan kertoo et se "toinen" olis Louis. ja et se juttu on kestäny jo aika kauan. joo mullei oo pitkään aikaan ollu mitn kontaktii siihen tyyppiin.. en oo jaksanu pitää yhteyttä eikä sekään oo tehny mitään.

eilen sit ku Birdy ja Shade oli alkanu pelaamaan ja Erin lähteny ni mä mietin tota Kentin juttua, ja päätin sit käydä kattoo Kellyn paikassa olisko Louis siellä, ku kotona se ei oo juurikaan ilmeisesti. Gabe sano et se on usein siel vanhassa mestassa. et mä menin sinne. Todd oli siel pihalla, ihan täysin pilvessä ja kälätti jotn Alexin kans joka oli ainaki yhtä sekasin ja se oli hakattu pahasti. ne vilkutti mulle ja mä vilkutin takas mut en menny puhuun niille, ku ei jaksanu sitä ilmeisen järjetöntä selostusta mitä nyt porukat vetää ku on pilvessä. menin sit sisälle ettimään sitä Louisin muka sielläolevaa kämppää. arvata saa löysinkö. eli en. ei siel oo kellään nimiä ovissa eikä monet oo laittanu nimeensä ees siihen aulassa olevaan tauluun. mut mä löysin jotn vielä parempaa: nimittäin pyro-Billyn rapusta. kerrosta alempaa ku mis mun kämppä on. istu portailla tupakalla ja räpläs kännykkää. ei mul yleensä oo niin hyvä tuuri.. se ei olis halunnu puhuu mulle mitään, mut oli sen sit pakko kuunnella ku mä alotin Kentistä. et se on kiva ja kiltti poika eikä sitä sais satuttaa, et jos suhde on ohi ni sanos sille et se on ohi, eikä kiduttaa tolleen. heitin kans et Louis on kyl hyvä pano, et siinä mieles hyvän kaverin se on onkinu itelleen.. heh.

lievästi älytöntä käytöstä mun taholta. mitä mä muka oon koskaan kenestäkään välittäny? no joo. mut se jotenki kosketti mua ku Kent oli niin erilainen ku yleensä ja jotenki lannistunu ja surullinen. mähän oon jo melkeen menettäny toivoni päästä paneskelemaan kunnolla pyro-Billyn kans.. mut kelpais toi Kent mulle kans.. :) Billy oli sitä mieltä et mitä niitten asiat mulle kuuluu.. tuttua. ihmiset ei yleensä tykkää jos joku kellä on mun tausta ja maine tulee puuttuun niitten asioihin. joo emmä sitä kauaa häirinny, yritin kysellä onks Louis siel mestassa mut en saanu siitä mitään irti. umpimielinen kusipää. tai mä nyt en tiiä siitä juuri mitään tai sen luonteesta ja Kentistä on saanu vähän sen kuvan (ja siitä mitä Gabe on puhunu) et se on melko sulkeutunu ollu aina omista asioistaan eikä oo jakanu jotain juttuja ees Kentin kans.

mietin nytte et mitä tekis tänä iltana.. tai siis lähinnä sitä et soitanko Gabelle ja yritän oisko Kent kotosalla ja jos se suostus tapaan mut vaikka tuol mun rantamajassa et jos pääsis sen housuihin. ... mä varmaan sitä yritän. :) Shade on laittanu tähän koneelle kivan taustakuvan mis Tyson ottaa suihin joltain isommalta kaverilta. mitähän sille huoralle kuuluu? ;) sääli et mullei oo mitään mahiksia saada siihen yhteyttä muuta ku Shaden kautta, eikä aina tekis mieli kysyy siltä.. vaikka mä jonkun aikaa, pari vuotta, kaduin sitä et paneskelin Tysonia, ni jotenki se kiinnostaa mua edelleen. ja nytte mä oon sitäpaitsi lakannu jo katumasta sitä.. tulee kaikkee enemmän tai vähemmän järjetöntä mieleen: et ottas sen mukaan NB:n ja dumppais johkuun tienvarteen.. tai pitäs sitä mun kämpillä mun huorana ja orjana.. tai esittelis sen joillekki mun kavereille ketkä sit sais raiskata sen pientä maksua vastaan.. on se varmaan edelleen ihan söpö. se on samalla lailla pienikokonen ku Shade. Shade oli kakruna aliravittu ja se kärsii edelleen jonkunverran anoreksiasta.. pitäskö mun nyt mennä kysyyn siltä tietääks se mistä Tysonin vois saada kiinni, soittamalla tai muuten? pitäs varmaan. mä kysysin siltä lähtiskö se mun mukaan ens viikolla. täys ylläpito ja se sais taskurahaa et vois ostaa itelleen kaikkee, ja oppis tunteen mun kavereita sieltäpäin. sellasta.. ;) toi on aika vanha kuva. Tyson on 13. toi toinen vissiin 16. se oli vissiin sen niitten jengin pomo, kuka lähti lätkimään sit jossain vaihees ja Shade oli jonku aikaa vanhin kunnes seki kyllästy niihin muihin kakaroihin.

(joo mä en muuten ikinä kyl laita tänne kenenkään ikää, mut toi oli nytte vaan ihan esimerkin luontonen juttu ku Tysonista on puhe..)

lähen muihin puuhiin.. pitäs varmaan käydä temppelissä vähän rauhottumassa vielä, ennenku lähtee mihkään, jos lähtee. on mul enkeli täs alla, mut hiukka levoton toi nuppi, ja se rauhottaa mua katella Buddhaa ja mun aseita ja polttaa suitsuketta. be back whenever. :)

No comments: