13 December 2008

jos se on pilvessä..

13.12. oon taas aatellu Alia tänään. siis sitä kuka asuu WC:ssä. (WC:ssä, heh hee). ei oo enää ihan niin hirveen kipee olo ku eilen. pystyy istuun ihan hyvin kovallakin tuolilla. mut huonompi juttu sit et nytte alkaa kunnolla näkyy kaikki mustelmat. kattelin tos aamulla et on mun kaula aika pahannäkönen. kädenjäljet siinä ja se raita siitä rautatangosta.. * söin täs välis vähän tulista pizzaa. Shade tuli kattoon mua keittiöön ja laitto haavaspraytä mun niskaan ja naamaan. joo siis mä niitä mietin ku asuttiin vähän aikaa yhessä tos syksyllä Alin kans ja ku mä olin jotenki sillon tosi ihastunu siihen, ja sitä kans kelailin et mul noi ihastumiset"" menee tosi äkkiä ohi ja sit taas leimahtaa liekkiin, ja ku mä niinku metsästän vaan sitä ihastumisen tunnetta. sen puuttuminen on tainnu olla syypää mun kaikkiin keskenmenneisiin suhteisiin. et jossain vaihees se vaan häviää ja alkaa arki, ja sitä arkee mä en kestä tai jotain. sitä et mä en vaan tunne enää mitään. :P kyl se pitäs jokasen oppia joskus kestämään se arki kans, mut mulle jos mä oon yksin ni se arki on sitä et on suhteita vähän jokasen kanssa ja jokanen niistä saa mut leimahtamaan ja ihastumaan ja sit mä vaihtelen kumppaneita sen mukaan kestä oon sil hetkel kiinnostunu ja kestä en. ja porukat antaa mun tehä niin. et se suhde-ehdotus tulee yleensä mun suunnalta jos on tullakseen. et kukaan kenen kans mul on tällänen säännöllinen on/off-suhde ei tuu ehdottaan et jos mä alkasin olla sen kans kiinteesti yhessä. emmä nyt haluu niitä sen takia syytellä tai jotain, ei tää oo silleen tarkotettu. sanon vaan. et emmä oo ainut on/off-tyyppi. no joo vaikka siis yleensä noi kaverit kenen kans mul on suhde on sellasia et mä oon niitten ainut suhde. tyyliin Hypno ja sen kaverit. Yanista vois ehkä eniten ajatella et se on on/off-tyyppi. ja sit on sellasia niinku Kelly ja Cameron kellä on tai saattaa olla muita suhteita mut kenestä mä en vaan tiedä tarpeeks.

joo ehkä on vaan silleen et mä annan ittestäni sellasen kuvan et en haluu mitään vakituista, ja tyypit myöntyy siihen. who knows.. oli nyt mielessä mennä muualle vaikkei pitäs mut halusin käydä Bradin luona ja olla siel ehkä yötä.. mut pitää soittaa sille eka ja kysyy haittaaks sitä et mut on hakattu ja näytän kans siltä. Shade on ollu aika pelästyneen olonen. sehän eilen pelästy tosissaan ku heräs ja tuli keittiöön eikä se saanu henkee eka ja sit se vapis. ei se mitään yritä kysellä tai neuvoo tai sellasta mut kyl huomaa ettei se oikeen pysty olee normaalisti mun kans. musta jotenki tuntuu pahalle ku porukat aina reagoi niin voimakkaasti siihen et mä näytän vähän murjotulta. et ku mul itelläni on ihan hyvä fiilis sen takia, ni siitä syntyy aika ristiriita ku kaikki pelästyy tai huolestuu tai muuten reagoi negatiivisesti.

tänään on ollu pari pientä ahdistuskohtausta just sen takia ku porukat dissaa mun seksuaalisia mieltymyksiä niinsanotusti. mut lukuunottamatta niitä ja sitä et mul on ollu ihan hirvee pääkipu koko päivän ni tää oli ihan possaripäivä. olin vie Louisin sen mestaan ku se oli meillä yön (se ja Yan oli eilen käymässä ja se "nukku" Shaden kans ja Yan mun kans) ja se kutsu mut sisään oluelle ja oli siinä sit vähän muutakin.. niinkun tosin kyllä arvata saattaakin. ku mä en saanu siltä eilen ku se oli vähän väsyny ja sit se jotenki ajatteli et mä en ehkä haluu mitään pehmoseksiä sen jälkeen ku Yan on antanu mulle rankempaa. heh. mut Louis kyl tietää aika hyvin mistä mä tykkään ja mitä mä haluun ja se sanoki et on se kiva et mun kans sen ei tartte yrittää olla hellä ja kiltti, niinku Shaden kans. olutkin oli hyvää. sit sen jälkeen kävin vähän ajelemas ympäriinsä, seuranani rakastajani dh. ^_^ se on kyl sekin ihan saatanan hyvä fiilis vetää se suoneen. mul on nytte siitä niitä ampulleja, ollu jo jonkun aikaa ku käy hermoon se niitten möykkyjen kans pelaaminen - ja se et pitää just oikeen kokonen pala siitä veistää irti jne. mul on kato niin hyvä säkä aina et saan ostettuu isomman annoksen kerralla ja saan "sitä ehtaa" tavaraa eikä jotain helvetin jauhoo pusseissa. dh on aika paskaa jauhona. jos sen vois ees nenäänsä kiskoo sellasena.. :P ja jos sattuu paska säkä ja saa huonon möykyn ni se murenee ja sit niitä muruja on jokapaikas niinku autos ja kotona lattioilla pyörimäs. joo, lähinnä autos ku sitä mä siivoon vielä harvemmin ku tätä taloo.

tekis mieli jotain pilvee.. :P hei!!! mul pitäs olla.. tai ainaki mä luulen niin.. joo ehkä ei sittenkään. heroiinia. mut mä oon ihan takuulla vetäny sen enkä vaan muista. en viitti ees mennä tarkistaan. se ei täs taloudes pääse vanhenemaan. siitä oli kyse minkä mä syksyllä NB:stä hommasin, mut mun muistikuvat mitä tulee syksyyn ja siihen NB:n reissuun on aika hatarat.

oon muuten menos 26. päivä aika myöhään illal NB:n taas kerran. ihan lyhyeks aikaa. lento menee joskus ysiltä. tuun 29. takas. sen takia ku Lloyd pääsee kahen päivän lomalle sillon lauantaina. sitä tilaisuutta ei jätetä käyttämättä. ja se voi viettää sen koko ajan mun kans. ^^ keksitään jotain kivaa. sil saattaa tosin olla jalassa rengas mikä antaa sähköshokin ja hälyttää jos se menee tietyn rajan ulkopuolelle, mut oletettavasti se saa kyl liikkuu cityssä ihan vapaasti. joo mä oon itekin tehny tuttavuutta sellasen renkaan kans. ei se niin pahasti satu kyl ettei sitä kestäis, mut se rengas alkaa ulvoo ihan sairaasti, ja sitä ei kestä ku kallo meinaa haljeta.

mä annoin sen mun tokan eli viimesen evan Shadelle eilen, et niitä ei kyl oo tähän hätään, ja enkeleitä mul ei oikeestaan olis enää tälle kuulle. joo eli mitähän keksittäs? ..siis mä keksin jo jotain mikä on aika, öh, negatiivinen juttu enkä olis ikinä itestäni uskonu et mä niin alas vajoon, mut mikä on tullu jo tehtyykin pari kertaa, eli vetää noita vahvoja särkylääkkeitä mitä mul on vielä. mä en uskalla niitä syödä ku yhen kerrallaan ku se on maksimivuorokausiannos, enkä ihan uskaltas niitä vetää suoneenkaan, mut vois kokeilla tapahtuuks mitään ku joskus niistä on tullu sellanen leijuva fiilis.. :P no joo siis mä oon tosi alas vajonnu, myönnetään. vitun nisti. hei! nytte kuulu ihan selvästi sellanen ääni joka hokee et "älä syö sitä, älä syö sitä". mullei muuten melkein koskaan omatunto sano mitään siihen mitä mä vedän ja miten paljon. mut siis noi särkylääkkeet on kyl aika paha jo. jonkun pitäs tulla ottaan ne multa pois. :P hehe. tosin, ne autto mua täs taannoin saan katki sen putken mikä jäi enkeleistä päälle. et sikäli ne on kyl ihan hyvä vaihtoehto.. eikä noi oo ees opiaattipohjasia. nyt toi alko et "no vittu syö sit". no vittu syön sit!

antaas nyt jo olla noista aineista. tota viimestä ei olis ehkä pitäny kertoo, mut olkoon. on täs muutaki tullu paljastettua ja pahempiaki juttuja. nytte käyn heittää tollasen naamariin ja lähen sit Bradille. voi sit siellä kattoo telkkaria jos ei keksitä mitään muuta ts. jos se on pilvessä ja/tai kykenemätön seksiin.

No comments: