11 December 2008

lisää seksiä etc.

11.12. jäin sit vaan kotiin eilen. Shade pyys etten menis mihkään ja oltiin sit vaan kahestaan täällä. nukuttiin"" sen sängyssä.. mul oli jotenki tosi hyvä olla sen kans. kaikki mitä se sano ja teki tuntu oikeelta. oltiin aika kauan hereillä ja helliä toisillemme. :) vaikka tää on ihan vaan poikkeustapaus ku hellyys on muuten vähän turn off mulle. ja oli hyvä herätä ku se nukku vielä mun vieressä käsi mun päällä. mä annoin sen olla siinä aikas pitkään ja herätin sen sit vasta ku mun toinen käsi puutu mikä oli sen alla. laitoin sille aamupalat, joskus kahentoista maissa. ite oon tänään lähinnä ravinnu itteäni nesteellä. Shade söi kaikkee pitkin päivää ja oli kotosalla vaan ku mä kävin vähän pihalla välillä. sit ku tulin takas ni se makas mun sängyssä "odottamassa" ja nytte mä oon valmis seksiin joka kerta ku se vaan pyytää. :)

joo, ku olin pihalla ni kävin kattoo Hypnon kämpillä olisko se siellä. halusin vaan jutella sen kans ja sanoo et se et ku mä en joskus jaksa pitää yhteyttä ei johdu siitä eikä oo sen vika. mut ei se ollu siellä. seisoskelin oven takana ja mietin olisko se ehkä sisällä mut vaan liian vihanen edelleen et olis avannu. lähin sieltä sit ja kävin siellä mis Brookilla on se kakkoskämppä, mut ei ollu sekään siellä enkä mä tiedä mis sen ykköskämppä on. joo, mut olin sit vähän ku menos sieltä Bradille ku törmäsin Ryaniin. joo ku se sillä alueella pyörii muutenki. sain sen lähtee mun mukaan ja käveltiin rannassa ja mentiin istuun ja suuteleen jolleen puupölkylle. se on kyl helppo nakki se kaveri. ei tarvi kauaa yrittää ennen ku se suostuu kaikkeen maholliseen. käytiin mun mökissä "päiväunilla". mä olin vähän raju ja aggressiivinen ku Shaden kans sai sitä hellyyttä enemmän ku tarpeeks, ja Ryan sai parit mustelmat kantaakseen mut ei se niistä kyl mitään sanonu erityisesti, taputteli vaan puuteria päälle. se on siis niin hyvännäkönen ku sil on meikit. ja se kantaa klassikkoa eli minihametta ja turkista ylpeydellä, tai jotain. se tyyli sopii sille tosi hyvin. nyt sil oli vaaleenvihreet sukkahousut ja saappaat mis oli kans vähän turkista, farkkuminihame (vähän risa, mut silleen tyylikkäästi), teepaita ja sen päällä harsopaita ja sit se lyhyt toppatakki mis on hupunreunassa turkista. ja koruja. ja tukassa punasta ja vaaleita raitoja. :) mä yritin oikeen varoo etten olis hajottanu sen vaatteita.

panon jälkeen saatoin sen takas sinne mistä se lähti mun mukaan, ja siel joku tyyppi huus sille et "hei Funkygirl kuka toi on sun kans?" no ehkä sille riitti sit se vastaukseks ku mä suutelin Ryania ja käpälöin sitä vähän vielä.. ei meinaan sanonu sen jälkeen enää mitään.

tekee saatanasti mieli jotain mistä menis pilveen. pitäs vaan olla ottamatta mitään sillon ku toi himo tulee. mullon nytte ollu vähän taukoo dh:sta ja oon muutenki vähentämäs sitä melko radikaalisti ku mä meen siitä ihan jumiin. et ehkä senki takia tekee nyt mieli enempi noita muita aineita. evoja mullon 2 tuolla vielä, ja enkeleitä olis tälle kuulle jotain yks jälellä. sit on niitä huonoja MMB:itä vielä mut en kyl sellasta nytte haluu. joo mä meen hakeen pari tabuu.. nyt on tarkotuksena pitää alkoholista vähän pitempi tauko ja se meinaa melkein aina sitä et menee sit aineita enempi ja enkeleitä, mut jälkimmäisten kohalla mul on nyt tiukka säännöstely meneillään, mut otan nytte sellasen kans vaikka sit olis tammikuulle yhteensä vaan 3-4. mä vaan tartten sitä pilviolotilaa nytte. ^_^

ai niin muuten, mä näin Jamien tänään! siis siitä on i k u i s u u s ku oon viimeks nähny sen. sillon ku olin ihan sekasin MMB:llä enkä muista siitä tilanteesta muuta ku et pistin Jamiee turpaan ja pitelin kiinni sen käsistä ja kaikki ympärillä pyöri eikä tehny mieli lähtee siitä. muistan et se alko vähän itkua tihrustaa siinä mun edessä, ennen ku mun oli sit pakko häipyä, ja se jäi kyyneliään pyyhkimään siihen. siis, mä törmäsin siihen sen jälkeen ku olin Ryanin hyvästelly ja lähteny käveleen etelään päin sellaselle metroasemalle mitä en hirveen usein käytä, mut mikä sattu oleen lähinnä. se tuli jostain talosta ja tulla tupsahti vaan mun eteen.

se näytti vähän pelästyneeltä, ja mä vaan yllätyin tosi paljo sen näkemisestä. se meinas lähtä heti meneen mut mä otin kiinni sitä kädestä ja pyysin et olis siinä vähän aikaa. kattelin sitä. ku se hengitti nopeesti. sil oli kans minihame, mut ei yhtä hieno ku Ryanilla, valkonen toppaliivi ja joku huoranvaate sen alla. se on sellanen vähän pyöree kaveri ja se on se kuka syö niitä hormoneita. tolleen siitä aina sanotaan. on sil sellaset pienet tissit. näyttää ihan kivalta. porukat puhuu siitä aika paljon pahaa ja haukkuu sitä, mut musta se on jotenki söpö. se pelkäs mua ihan sikana, siltä näytti. mut ei se kai uskaltanu lähtä juokseen pois tai jotain. eikä kyl varmaan olis pystynykään niillä koroilla.. mä kyl uskon et tietyt tyypit rakastaa sitä, eikä se kylmäks jättäny muakaan. heh. puhuin sille vähän, kehuin sen ulkonäköö ja silleen, ja pidin sitä kädestä kii. ei muuta. emmä halunnu alkaa sitä ahdistella siinä. mä haluun tavata sen joku kerta jossain missä saa olla rauhassa, ja käydä asiaan hitaasti ja kunnolla, ja ajatella mitä teen. sanoin sille ettei sen tartte mua pelätä, et mä voisin olla vaan kuka tahansa asiakas, ja mä maksasin hyvin. sellasta. emmä siltä mitään lupausta saanu, mut kai se usko mua ku ei se sit loppujen lopuks hirveen torjuva ollu. hymyili jopa pikkusen ja anto mun pitää sitä itteeni vasten ihan vähän aikaa. ja anto mun silitellä vähän. en jaksas oottaa millon nään sen uudestaan. mut siinä voi kestää ku siihen ei usein törmää.

sit sen jälkeen tulin takas kotiin Shaden luo. mitähän tekis tänä iltana? ilta on vasta nuori, eli kello vasta kymmenen. seksiaddiktio on kyl rasittavaa pitemmän päälle. ja tää voi kestää pitkäänkin. oli tänään kans ihan kunnollinen nousu. mä nyt voisin teoriassa ja varmaan ihan käytännössäkin soittaa sille psykopaatille.. jotenki tuntuu et oon nytte saanu tarpeekseni hellyydestä ja romantiikasta. mä haluun kunnon toimintaa. et Alan vois vaikka rummuttaa kokoon sen jenginsä.. mietin kans tänään sitä vanhaa Toddia ja sen sakkia. sitä miten ajan kanssa mä totuin siihen mitä ne mulle teki ja aloin tykkäämään siitä jotenki. no, jotkut ihmiset vaan on kieroutuneita paskiaisia.. jotkut vaan kasvaa sellasiks niinku mä. ja joku tollanen juttu sit herättää sen perversion, vaikka itteä sattus miten pahasti ni loppujen lopuks siitä alkaa nauttia. välil mul on saatanan paha olla niitten juttujen takia. ja välil niinku nytte ne tuntuu vaan yhdeltä etapilta mun elämässä ja mä ymmärrän jotenki itteäni ja sitä miks mä aloin tykätä siitä et mut raiskataan ja hakataan. tai sen jutun miks mä rakastan sellasta nykyään niin paljon.

joo meen soittaan sille ja hakeen ne tabut.. * se sano mihin mun pitäs mennä ja et se hakee mut sieltä. ja sano et se meiän viimesin tapaaminen jotenki ei ollu lopullinen tyydytys vaan jotain jäi puuttumaan. samaa mäkin voisin sanoa omasta puolestani. sit se meinas et mähän en välitä vaikka olis kamera päällä.. joo en. mut mä haluun osani rahoista jos se sitä alkaa myymään.

joo siis ne "päiväkirjat" "eristyssellistä" oli senkin takia vähän feikkiä, ku mul meni siellä ajantaju ihan täysin, et ne kaikki päivämäärät on vaan keksittyjä. emmä sinne saanu ottaa mitään omia tavaroita. eikä ne mulle mitään spermapuuroja antanu, vaikka ruoka olikin tosi huonoo. ja seksiaktejakin mä vähän liiottelin ihan vaan omaks huvikseni tuntuu siltä. mä kyl pidin päiväkirjaa sillon ku olin istumas mut se oli aika surkeeta juttua ja sit sen kahen kuukauden eristyksen"" jälkeen se meni ihan sekopäiseks enkä mä pysty niitä lukeen läpi, en ees aatteleen et lukisin niitä läpi. ei vaan pysty. sitä paskaa. mut ne "eristyssellipäivikset" pystyn lukeen. ne on jotenki viihdyttäviä nykytilanteeseen nähden. ne on jotain kolme vuotta tapahtuneen jälkeen kirjotettuja, vähän ennen ku jätin koulun kesken ilmeisesti. jotenki kans vaikuttaa ne olevan jotenki tapahtuneen romantisointia. mul on vähän sellanen tunne niistä nykyään. voisin tietty postata jonku pätkän tänne mut ne on kumminki aika raakoja juttuja, et ehkä se ei oo hyvä idea.

mun pitää tos puolen tunnin päästä lähtee meneen eli vähää vaille 11. oon sit varmaan koko yön poissa. Shade meinas et se pelailee eniveis koneella verkkopeliä et ei se mua kaipaa. no kyl se sano et mun pitäs olla varovainen sen turpaanoton kans. ettei mee överiks. mut ei Alan multa oo koskaan luita katkassu ja se yleensä kysyy aina et oonks mä kunnossa ja kattoo etten mä ihan vuoda verta ku lähen kotiin, ja mä varmaan saan nukkuu jossain sen mestassa yöni jos kysyn siltä. tarttee mennä ettiin sopivia kuteita ku ne menee varmaan verisiks. otan noi vanhat maastohousut mis on verta jo valmiiks ja jonku vanhan hupparin.

No comments: