18 December 2008

kohta on joulu ja mä vaan sekoilen

17.12. joo mun aivo sammu minuutiks ja jo tapahtu se mitä ei sais. eli vedin viinin päälle yhen enkelin. no joo ei se oo niin paha juttu ku joskus mä oon alkon lisäks vetäny 30-40 mg noita.. hee hee. mut nytte oon jo tosi pitkään ollu vetämättä niitä alkon kans, et sikäli takaisku. joo ja mä oon lähös vielä pihalle myöhemmin et on ainaki jotain "pohjia", jos sit myöhemmin yöllä vielä jotain syö. mä harkitsen vakavasti sitä MMB:n syömistä. tekis mieli riehua tai jotain. ^^

oon viettäny aikaa Bradin ja Chrisin kans. jälkimmäinen oli tänään Louien luona ja edellinen tuli mun rantamajaan jossa oon kans oleillu, ja sano et on huolissaan mut ei auta siitä Chrisille sanoo ku se vastaa vaan et se nauttii siitä et Louis alistaa sitä ja kohtelee kaltoin. joo et sikäli Chris on jotenki vähän ku mä. heh. puhuttiin siitä ja istuttuun mun terassilla. mul oli melko tuoreet (viimeöiset) viillot käsivarressa ja hihat kääritty ku laitoin niihin rasvaa, ja Brad katto niitä ja näytti huolestuneelta mut sanoin sille vaan ettei sen pitäs ajatella niistä mitään. mut sanoin kans sen et mul ei mee hyvin just nyt. on vaan jotenki paha olla. maanantaista asti. mä oon sitä yrittäny lievittää kaikella puuhalla ja seksillä ym. mut taustalla on edelleen vaan paha olla. tuntuu vähän siltä et se seksiaddiktio alkaa vähitellen olla ohi. mut se oli jotenki tosi mukava juttu. kesti vähän yli kuukauden tai jotain sinnepäin. nyt tekis vaan mieli vetää jotakuta turpaan. mut jos itekin saan neniini ni ei sekään oo huono juttu.

Chris on jotenki tosi söpö. :) se on nytte taas käyttäny aika paljon sitä keltasta hupparia mikä on sille liian iso.. se on jo aika haalistunu ja kulunu mut se tykkää siitä aika paljon. sano mulle kerran et siihen liittyy hyviä muistoja. joo mut on se söpö muissakin vaatteissa. mä varmaan niillä käyn tänään vielä jossain vaiheessa. joo Brad heitti et joku oli sanonu sille et Chris näyttää hyvältä hakattuna. heh. pitäs varmaan kokeilla - taas kerran. vaikka kyl mä tiedän et se on totta. mä oon nytte jotenki vähän väsyny et saattaa tulla vaan aika lyhyt juttu. kello jo yli kymmenen enkä sattuneista syistä nukkunu hirveen hyvin. (eka oli TOSI levoton olo vaan ja sitte tein niitä naarmuja ja kelailin kaikkee levotonta nupissani.) ja aamuyöstä/aamusta oli ahdistavia painajaisia.

oottelen nyt et alkas se enkeli vaikuttaa jotenki, ku muuten se oli TURHAA ja HUKKAANHEITETTYÄ. siis jos mä väsyn siitä vielä enemmän. mä oon kans jotenki psyykkisesti väsyny. tekis mieli viiltää ranteet hajalle, ja syvältä. :) katotaan myöhemmin tai huomeen et teenkö sen vai en. tai siis et miten syvältä on syvältä. heh. mul on kaikki terät aika tylsiä ja paljonkäytettyjä ja sit jos ottaa uuden ni on se vaara et menee liian syvältä, erityisesti jos pimeessä söhrää. ^^ ne on meinaan uusina TOSI teräviä. mut mä kans haluisin pitää sidettä. eikä se kannata taloudellisessa mielessä jos tekee vaan pintanaarmuja. korkeintaan siinä mielessä et ei kukaan näe niitä viiltoja, mut sekään ei kyl mua haittaa jos näkeekin. joo jos olisin yksin tääl ni menisin heti tekeen ne, mut Shade ja Birdy on tuolla. kattoo telkkaria ja äsken ne söi jotain. mäkin taidan mennä syö jotain ja lähen sit meneen pihalle. jos meen mun rantamestaan ja otan terät mukaan. katon sit siellä mitä teen seuraavaks. jotenki tuntuu koko aika et mun elämä on peli. tai et kaikki näyttää siltä niinku olis jossain pelissä sisällä. Oo

18.12. oon puuhaillu täs kaikkee koneella tänään. tuli nukuttuu taas autos yö ja päiväl pesin vähän verisiä vaatteita. joo mä olin taas foorumikierroksella mut v-foorumilla oli sellasta juttuu mikä ei jaksanu kiinnostaa, ja sinne on kans tullu uusia tyyppejä kestä mä en erityisemmin pidä. mut en oo kyl ollu siellä pitkään aikaan aktiivinen. ei vaan jaksa. p-foorumil postasin pari kommenttia eri ketjuihin. vähän smalltalkia tai jotain. se morkkisketju on siel edelleen alkupäässä ja heitin sinne et tulee morkkis jos on ollu hellä ja kiltti tai muuten vaan pehmo jonkun kans. sit oli joku alkanu aika uuden ketjun et "ei tunne enää mitään" niinku tyyliin et ei enää vaan jaksa kiinnostaa tietty ikäryhmä. siinä oli jotain kymmenen vastausta. laitoin siihen et mul on kiinnostus menny "lapsiin" kokonaan viimesten parin vuoden aikana. et nykyään kiinnostaa lähinnä aikuiset ja menee jopa sinne 50+ suuntaan, mut ehkä parin vuoden päästä on taas eri tilanne. siihen joku heti vastas et hyi olkoon 50+. heh. joo sit ku kattelin vähän ympärilleni siellä ja lueskelin uusia ketjuja ni pari tyyppiä kävi laittaa vastauksia siihen morkkisketjuun ja eka kommentoi mun kommenttia et kaikilla on pehmee puolensa eikä sitä pidä kieltää, ja toka heitti et lapsille on parempi olla hellä ja kiltti eikä se voi ymmärtää sellasia tyyppejä ketkä pahoinpitelee itteään heikompia. oli sit pakko laittaa sinne et mä meinasin sen lähinnä suhteissa aikuisten kans, ja teki kyl mieli laittaa et lasten hakkaaminen on ihan yhtä kivaa ku aikuisten, mut en sit laittanu, olis voinu saada bännin. emmä haluu bännii sieltä.

99th oli siel kans online samaan aikaan ja vaihdettiin pari sanaa privassa. se oli pilvessä. heh. sano et dissaa sitä mun kommenttia et kiltteydestä tulee morkkis, ja mä sanoin et emmä sille mitään voi. mut sanoin sit kans et emmä sille mitään tekis ku se on niin kiva kaveri. mut ei puhuttu paljoo. mul oli koko päivän niin paha olla et ei oikeen jaksa ihmisten kanssa kommunikointia. täs nyt on saanu puuhailtuu kaikkee et olo pysyy melko hyvänä, ja nytte kans nopeeta musaa soimassa, mut mä tiedän et ahdistus palaa heti ku meen olkkariin istuun. siks mä nyt yrittelen kirjottaa jotain et sais ajatukset pidettyy pois kaikesta negatiivisesta vielä vähän pitemmän aikaa. haavoja kutittaa. meinaa sitä et ne paranee.

ollaan huomeen menos poikien kans shoppaileen. pitää järjestää se niin et ne saa rahaa multa millä voi ostaa ihmisille lahjoja, ja menee omia polkujaan ja mä meen omiani ja tavataan sit tiettyyn aikaan autolla. et mä saan ostettuu Birdylle jotain.

oon nytte tänään menos myöhemmin Kellylle, ku se sano et TNT oli jättäny sen mestaan jotain mitä se meinas et mun pitäs saada. tai se oli sanonu Kellylle et mä olisin sopiva tyyppi sille ku mulle aseilla on iso ja vähän niinku uskonnollinen merkitys. Kelly sano et se on iso ja pelottava. mä nyt kelailen mielessäni sitä. Kelly oli tilannu sen jotain tiettyy tarkotusta varten ja sano et se ei alunperin ollu ollu aikeissa antaa sitä mun tehtäväks, mut ku TNT meinas et se sopii mulle, ja se ei itekään usko et löytäs porukoistaan jonkun kuka sitä suostuis käyttämään, et saattaa hyvinkin olla et mä saan jonkun isomman keikan nyt lähiaikoina. ei silleen huono juttu ku käteistä tarttee aina. ja jos Kelly on tyytyväinen muhun ni ehkä se arvostas mua vähän enemmän sit. joo en osaa yhtään arvata millanen se on mut TNT tietää mitä tekee, et jos se sano et sopis mulle ni on varmaan totta. pitäs se varmaan nähä joku päivä ja vaikka vaan jutella kaikkee.

olin aika sekasin eilen. emmä sitä MMB:tä vetäny ku olin kumminki Bradin luona. mut SX:n söin, ja se kostautu ihan sairaalla päänsäryllä tänä aamuna. Brad halus eilen illalla et mä ettisin Chrisin ku se oli menny johkuun. no etin, mut olin niin pilvessä et en oikeen tajunnu mitä tein, enkä löytäny. mut oli se sit tullu kotiin omia aikojaan. mun piti mennä niille tänään vielä Chrisin takia, ku en eilen ollu kykenevä seksiin. jos mä sen jälkeen ku oon ollu Kellyllä. saa nähä. siis et missä kunnossa mä oon ku lähen sieltä.. tekis mieli dokata. ja sillä vois olla jotain kivaa juomista. mul ei oo paljo mitään. oluttakaan en oo ostanu ku halusin sitä välttää nyt vähän aikaa. jouluna tulee ihan takuulla muutakin juotua. viiniä ja sellasta. tein muuten parit taustakuvat kännykkään ja ne pitäs vielä ladata sinne. en nyt pysty ku Birdy on tos toisel koneel mut sen nukkumaanmenoaika alkaa lähestyä..

mä nyt sanon sitä taas Birdyks, vaihtelun vuoks. sille tarttee vielä laittaa jotain iltapalaa ja jos se haluu ni saa nukkuu mun sängyssä ku mä en varmaan tuu kotiin yöks. joo meen niihin puuhiin. seuraavaks varmaan joulunpyhinä kirjottelen. et Hyvää Joulua kaikille! :)

No comments: