10 December 2008

lääh lääh lääh

10.12. i'm so afraid i lose your love, as time goes by... tossa ku tein ruokaa tänään ni Shade tuli kyseleen multa mitä ruokaa ja et voisko yks sen kaveri tulla syö meiän kans, se kuka oli sen synttäreillä. joo. tuli halaan mua ja mä suutelin sitä eikä se pannu vastaan. seksiä sohvalla sillä aikaa ku ruoka oli kiehumassa, ja täytyy myöntää et se on edelleen helvetin hyvä pano. ja se tietää mistä mä tykkään. niinku siitä esmes et mä en tykkää naida alasti, et se jätti suosiolla vaatteet päälle, ja se on vaan niin vitun seksikäs.. sit se sen kaveri tuli, se on 22, mut mun mielestä ihan okei jos ne on kavereita. tyypil oli coolit vaatteet päällä ja mä kattelin sitä ehkä hiukan liikaa (vesi kielellä) ku sit se vaikutti vähän hermostuvan siitä. mut kyl sille maistu kans toi lihapata mitä oli. ne kaks puhu jostain peleistä ja mä vaan kuuntelin, ja kelailin sitä mun ja Shaden seksiaktia ja kaikkee vanhoja mitä on tehty yhessä ja miten hyvä olla meil on ollu yhessä, sillon ennen. ennen ku mä pilasin kaiken parisuhdeväkivallan kierteellä. joo täytyy tunnustaa et muistelin niitäkin hetkiä ku mä oon hakannu sen ja miltä se tuntu, ja sitä ku se pyys et mä tappasin sen ku se ei haluu elää jos mä kaiken aikaa pahoinpitelen sitä. se ei kyl oo ihan positiivisin muisto mitä voi olla. mut se ei vaan lähe poiskaan mun mielestä.

on ollu vähän parempi fiilis tää viikko. ja oon saanu hyvää seksiä ihmisten kans, et sekin nostaa mielialaa. viime viikol olin Bradilla ja se oli kappas vaan selvänä, eikä Chris ollu kotona joten meni aika äkkiä se yhdessäolo kähmintään eli hyväilyihin molemmin puolin ja siirryttiin sänkykamarin puolelle ja mä nautin siitä enemmän ku pitkään aikaan. sit viikonloppuna tapasin psykopaatti-Alanin ja käytiin drinkillä yhes homobaaris ja siitä seuras seksiä vessassa ja sen jälkeen juhlat jatku pihalla pimeessä nurkassa ja se kuristi mua mikä on kans ihanaa, ja löi pari kertaa kunnolla turpaan ni et mul oli seuraavana päivänä toinen silmä turvonnu kii jne.

maanantaina lorvailin Kellyn talon pihamaalla ja siel pyöri tuttuun tapaan jotain ihme porukkaa ketä mä en suurta osaa tuntenu, ja sit Gabe ja toi yks Lloyd ilmesty sinne jostain syystä ja Lloyd vähän ahdisteli mua noin niinku huvikseen, ja sit ku se meni sisälle ni mä yritin vietellä Gabea, mut ei ottanu tulta ku mä näytin edelleen siltä niinku olisin ottanu turpaani eikä se oikeen tykkää sellasesta. no joo. sit eilen mä näin O-manin ja sen amishin taas. oltiin syömäs jotain pientä ja sillä aikaa ku Amishi oli vessassa ni aloin heittää läppää et O-man on musta tosi seksikäs omalla tavallaan ja kyselin et onks sillä ketään vakkaria ja kiinnostasko sitä kokeilla seksiä aikuisen kans (se on ollu joskus istumas jotain viis vuotta alaikäsen raiskaamisesta, NB:ssä siellä mestassa missä mä olin kans yks kerta sen yhen sotkun yhteydessä mistä ne ei sit loppujen lopuks pystyny todistaan yhtään mitään, ja mis mä tutustuin Ivyyn ja Joehin). sit menin niinkin pitkälle et kysyin saanks suudella sitä, ku teki mieli, ja se anto luvan. enkä tietty huomannu et Amishi oli tullu jo takas ja seiso vähän matkan päässä baaritiskistä ja katteli. O-man piti musta kiinni ja se tuntu hyvälle, siis se ku se on lihava. siinä mestassa ei ollu meiän lisäks ristin sielua, ellei niitä kahta epämäärästä narkkia lasketa ketkä pelas pokeria kahestaan yhes nurkas.

joo, mut se juttu ei sit poikinu mitään muuta ku niillä oli vielä jotain muuta menoa. olin sit illalla Yanin luona saamassa jokapäiväistä panoani ja sain vähän rankemman ku mitä odotin, mut sinänsä kyl ihan hyvä vaihteeks. mul on nytte taas tää seksiaddiktio pinnalla. siis ihan täysillä pinnalla. tänään mun piti Yania nähä kans mut sille tuli jotain muuta menoo, ja oon miettiny mitä tekisin, et soitanko psykopaatti-Alanille taas kerran ja kysyn jos sil olis jotain mun varalle suunniteltuna.

luin tos päiväl ne jutut mitä kirjotin siitä kahen kuukauden kidutuksesta minkä sain osakseni sillon ku olin eka kertaa istumas. siitä ku se yks Todd ja sen jengi vähän käytti mua hyväkseen. ne mitä mä kirjotin siitä jälkeenpäin muistin pohjalta on kyl jossain määrin vähän liioteltuja.. mut arvatkaa alkoko seisoo. hyvää viihdettä niinsanotusti. vaikka sit sen jälkeen tuli kaikki se natsipaska ni pohjilla mul oli kaiken aikaa ikävä sitä Toddia. ehkä mul on nytkin vielä ikävä sitä. mä kävin sillon joskus sitä kattomassa ja pakotin sen näyttään mulle sen videon minkä se teki meikäläisestä. mä en kyl oikeen meinannu tunnistaa itteeni siitä. mä näytin niin vitun nuorelta, mitä mä kyl taisin ollakin. no eniveis se tyyppi oli yrittäny unohtaa ne jutut eikä se ollu hirveen ilahtunu siitä ku mä menin sen luo käymään. eikä se oikeen saanu kaluaan pystyyn mut mä sanoin et mä ammun sen aivot pellolle ellei se pysty raiskaan mua. kyl se sit jostain löys voimia siihen, mut ei kyl ollu ku varjo entisestään se äijä. pettymys niinku. onneks mul on nyt noita ketkä silleen välittää musta senverran et toteuttaa mun masokistiset fantasiat.. heh. mä kyl joo taidan soittaa psykopaatti-Alanille. sil on kans aina niitä hienoja prototyyppiaseita. mistä lie niitä saa.

oon nyt vähän kans pilvessä.. ja sen huomaa. tai ainaki mä huomaan sen itte siitä miten mä puhun ja kirjotan ja mitä teen. mut varmaan jää vaan ihan tohon yhteen evaan tänään. eikä tartte ees rainbowta ku muutenkin meinaan haljeta himosta. heh. Shade oli sen kaverinsa kans jossain ja tuli äsken kotiin ni vois kysyä jos sil olis pari minsaa aikaa mulle ni sais uusinnan.. ihan hellästi ja silleen et nautittas molemmat siitä. mä haluun sitä. :P ja mä ootan jo innolla sitä et näen O-manin uudestaan. eikä haittaa vaikka sillä olis vaan pienenpieni mulkku.. ei se oo koosta kiinni.. öh, tai no on. mä haluun et tuntuu kans. mut sit taas toisaalta dildot on keksitty... heh. paitsi etten mä oikeen tartte ku..... (sensuroitu). ^^;

joo nyt mun tarttee lopettaa eniveis. Shade tuli tohon ovelle olemaan ja silminnähden se haluu multa jotain, ja jotain se tulee kohta saamaankin. :)

No comments: