21 December 2008

kohta saadaan... tai annetaan

21.12. mut toisin kävi. eli täällä taas ollaan. ei oo yleensä tapanani kehuskella hirveesti "urotöilläni" mut ku Stella toi eilen tullessaan sellasen pienen huoran..... ni olihan sitä pakko kuksasta ku se oikeen kerjäs. :) se on aika pieni ikäsekseen. se on 14. oltiin mun autossa tos pihalla. huora se on ja sen näkee siitä jo ku se suostuu kaikkeen mitä mä haluun, eikä epäröiny sekuntiakaan niellä sitä evaa minkä sille annoin. joo ja mä oon tuntenu sen vasta vuorokauden ja jo se on kerjäämäs.. Shade lähti sen söpön kaverin kans johkuun ja Birdy oli kans häipyny sillä aikaa ku oltiin puuhissa, et Stella oli sit ainoo "todistaja" tälle tapaukselle. ei se siihen mitään sanonu, tai no sano et mun pitäs olla vähän varovainen, mut kyl mä sen tiedän itekin. ja kyl mä yritin olla silleen varovainen etten kuristanu sitä enkä lyöny enkä mitään sellasta. mut täytyy kyl sanoo et 14-vuotiaaks sillä on ollu monta kyrpää sisällään.. siltä vaikutti. tai se on käyttäny dildoa tj. no joo sen kyllä uskois siitä.. on se kans ihan söpö mut ei silleen et mua paljon liikuttas. et kyl sille ottajia varmaan löytys, mut emmä siihen oo ihastunu enkä mitään et kunhan huvikseni vaan paneskelin sen kans..

alkaa tulla vähitellen kunnolla nälkä. en oo syöny tänään muuta ku jonku pikkupalan aamulla ennen ku lähettiin Stellan kans tonne yhteen tapaamiseen yhen tyypin kans (tästä myöhemmin lisää), ja sit sen jutun jälkeen vähän suklaata ja muuten oon vaan nesteitä kitannu. kokista ja kahvia. maitokahvista lähtee hyvin nälkä. mä oon jo kaks päivää putkeen syöny ranskiksia et niitä en ainakaan laita, ja ku Shade halus niistä kans osansa, mut ehkä löytyy jotain muuta. makrilleja tomaattisoseessa olis.

joo nytte alkaa jo kaduttaa toi juttu. :P täytyy kyl sanoo et usein ei tuu seksistä morkkista, mut esmes siitä tuli ku olin 99thin kans, ja nytte tosta vähän. ei se oikeestaan liity ton ikään tai siihen et on tunnettu vasta 24 h. mut jotenki vaan se et ku se oli vaan "normaalia" seksiä. et tuntuu et mä olin "liian" kiltti ja hellä. enkä mä tykkää siitä ku oon hellä. ton toisen kaverin kans saa varmaan olla rajumpi. sillon viimeks ku se oli tääl ni oli senkin kans vaan normaalia seksiä, mut se oli jotenki alotus vaan ja kummallekin oli selvää et jatkossa leikit paranee. mul on jotenki just nyt se ettei oikeen uppoo normaali seksi. joskus on samantekevää, mut nytte ei vaan jaksas. mul on muutenki pahoinvointia ollu viime aikoina et ei oo kiva et seksistä tulee sitä siihen päälle vielä.

meen heittään ne kalat naamariin. tarttee kohta lähtee ku lupasin et käyn Bradin luona, sil oli jotain asiaa jne. sit nään Cameronin sen jälkeen ihan lyhyesti vaan ku se soitti ja sano et Hypnosta on kysymys. mennään kahville. sit sen jälkeen mietin et mitä teen loppuillan vai teenkö mitään. ei hirveesti huvittas kotona olla kakaroitten kans, mut jos se söpö tulee jossain välis takas meille ni sen seura kyl kiinnostas. se on mua vaan jotain 3 vee nuorempi, mut jotenki tuntuu se enemmältä. et se on jotenki hiljanen ja ujo ja vähän kans lapsellinen vielä. no just, ku roikkuu jonku 14-vuotiaan seurassa... jos se lähtis mun kaa rantaan ja oltas sit yö tuol mökissä...

*tauko* joo tosta vielä et mä oon varmaan saanu jonku sellasen geenin et ei oo iloo normaalista seksistä. heh. tai sit sitä oli vaan teininä liikaa. whatever. mut on vaan sellanen fiilis et jotain puuttuu ku ei oo kehissä väkivaltaa. nytte on vähän mietitty mitä tehään tänään. Brad meinas et se ei ehkä sinne joulujuhliin kumminkaan viitti, ja mä yritin kääntää sen päätä ja sanoin kaikkee et miten paljon merkitystä sillä olis mulle jne. mut saa nyt nähä. Cameron sano et Hypno on ollu mulle tosi vihanen. no sen uskoo. ja nyt se on pahemmin masentunu, ku sil ei muutenkaan mee niin hyvin ja sit ku mä ignooraan sen jne. sanoin kyl et olin yrittäny soittaa sille ja jättäny vastaajaan viestejä ja sellasta. joo pitäs nähä se ja puhuu asiat selviks. se oli joutunu peruun keikkoja ku sil oli niin paha olla, ja nytte sil ei oo joulun aikoina ollenkaan keikkoja, et se on "sairaslomalla". no voi vittu. emmä haluu et sil menee huonosti. se varmaan on taas kelaillu sitä kusipäätä kuka sen raiskas sillon ku se oli teini. laitoin sille menee Cameronin mukana terveiset et mä haluun et se tulee joulujuhliin ja jos ei tuu ni mä tuun hakeen. ja et mul on ikävä ollu sitä enkä mä sitä ignooraamista todellakaan tarkottanu pahalla. Cameron oli mulle kans eka vähän vihanen, mut sit ku se tajus et mul ei tosiaankaan oo ollu mitään hajua siitä et Hypnol menee kurjasti ni se leppy. nyt mä oon huolestunu Hypnon takia ja ahdistaa kaikki. kiva täs kunnos mihkään lähtä. mä yritän soittaa sille vähän myöhemmin jos se olis kotona.

toi Joni on kyl kiva. ku tulin kotiin ni se oli oottamas mehulasin kans ja oli kiinnostunu mun asioista. ja se on niiiiiiin söpö! ei menty vielä ihan asiaan. :) mut kaikkee pientä käpälöintiä oli tos äsken. Stella oli päättäny sillä aikaa ku mä olin poissa et se lähtee ton lapsen kans tonne toiseen kämppään jo tänään, ja ne roudaa just nyt kamojaan autoon. Shade lupas ajaa ne, tai Stella ajaa sinne ja Shade takas. en oo ihan varma näänkö autooni enää tänään jos mä päästän ne lähteen yksikseen. sit taas toisaalta ku ne lähtee veks ni tääl sais olla suht rauhassa kotonakin. Shade saattaa lähtä jonnekin, puhu vähän sellasta ja heitti ettei se viitti katella sitä mitä mä ja Joni tehään. joo, eikä Birdyy oo vieläkään näkyny. siitä pitäs varmaan kans alkaa kohta oleen huolissaan. ><

* sinne menivät. sanoin Shadelle et jos siitä tuntuu et se ei haluu tulla tänne takas ni voi jättää auton sinne Kellyn talon pihaan ni mä haen sen huomenna. kävin laittaa ulkoovelle lapun Birdylle et ku tulee ni tulee sisään keittiön ovesta eikä soita kelloo. ei huvita mennä avaan ovee kesken seksin. :) mä meen nyt tonne istuun olkkariin ja katellaan eka vähän telkkaria ja jos jotain pillereitä löytys.. tai vaihtoehtosesti jotain juomisia.. mut pitää kattoo ettei vedä molempia sekasin. :P et meen eka käy alakerras "ruokakellarissa". tarttee kokista ja maitoo eniveis. palailen sit taas joskus.

No comments: