25 March 2009

24.3. everything looks brighter.. joo ollu vähän valosampia päiviä eilinen ja tää. oon selvittäny tota Birdyn asiaa, ja tos iltapäiväl otin sen puhutteluun niistä koulujutuista. varsinki siitä seksipuolesta. ku se oli kuuleman mukaan yrittäny vietellä jotain opettajia, nostanu paitaa ja sanonu et haluuks koskee ja et ei se kerro kellekään. >_< mä en ollu kovin ilahtunu ku kuulin koulupsykologilta tosta. niinku voi helvetin helvetti. no meil oli ihan ystävällinen pikku jutustelu aiheesta ja se lupas mulle et yrittää käyttäytyy koulussa. sit Shade tuli siihen sohvalle ja mä laitoin itelleni ja Birdylle kuumaa kaakaota ja hain Shadelle kokista ja katottiin telkkaria ja arvuuteltiin yhen perheen kansallisuutta. päädyttiin kahteen vaihtoehtoon: latinoon tai intiaaniperimään.

jotenki oli tosi harmonista niitten kahen kanssa. oltiin niinku perhe. :) Shade istu toises pääs sohvaa ja Birdy mun vieressä ja mä pidin siitä välillä kiinni. ne kaks aikoo huomeen mennä takapihalle leikkiin kauko-ohjattavilla autoilla ja ku Shadel ei oo illal aikaa ni mä lupasin et Birdy saa olla kotona huomeen. laitoin meiliä siihen koulutaksijudanssiin et se tyyppi ei turhaan aja tätä kautta.

oli muuten kiva lauantai.. kyl arvata saattaa mikä se Bradin lahja oli.. :) yritän olla vetämättä sitä kaikkee yhteen putkeen. oli varmaan aika helvetin kallis möykky. se oli käyttäny suhteitaan (kerranki!). Chris piti jotain webcam-sessiota siellä ja näytteli paikkojaan ja Shade innostu siihen mukaan. mä ja Brad istuttiin välil terassilla tupakalla (tai no sehän ei oikeestaan polta..) ja puhuttiin kaikkee. syötiin pizzaa ja pelattiin vähän korttia. oli vaan ihan tollanen normaali illanvietto kavereitten kesken.

eilen Yan käväs täällä illalla ja juotiin viiniä, ja se sano et mä oon liian huonos kunnos et sitä kiinnostas seksi mun kans, ja sit se oli jonku aikaa Shaden kans sen huoneessa ja mä ja Birdy katottiin telkkaria sillä aikaa. emmä jaksanu alkaa loukkaantuu tai raivostuu siitä mitä se sano. ku mä oon ihan helvetin huonos kunnos. ei jaksa ees rappuja ylös nousta. :P toi jatkuva dh:n vetäminen on ihan perseestä. ja sit ku kykkii vaan kotona eikä jaksa tai pysty liikkuun yhtään mihinkään. no ainaki Shade sai mitä halus. oli muuten mun viimenen viinipullo. et pitäs varmaan täydentää varastojaan tai ainaki ostaa olutta tai jotain. ku nyt mul alkaa olla jo ihan normaali olo. kävi ilmi et se oli ilmeisesti joku pienimuotonen mahatauti mikä mul oli minkä toin tuliaisena NB:stä. veriarvot oli ihan kunnossa. joo, olutta. mä en oo yli kuukauteen juonu yhtään olutta. tai join mä sitä kyl NB:s. mut etupäässä sielläkin meni vaan jotain drinkkejä.

jotenki mul on aivo nyt ihan pikkusen jumissa. olis kyl silleen jotain juttuja mistä haluis kirjottaa, mut ei voi. tosta Birdystä ja ku mä lupasin auttaa sitä yhessä asiassa. mut emmä nyt vaan voi. on vähän liian arkaluontosia juttuja.

25.3. just käärin ton paketin auki ja löysensin sidettä. piti laittaa aika tiukalle ku tuli vähän syvät haavat täl kertaa. ne varmaan alkaa vuotaa huomeen uudestaan ku otan ton pois ja pitää sit desinfioida uudestaan ja laittaa uus side. nytte mietin et olis varmaan pitäny valuttaa verta enemmänki ulos. ku sillon ainut mitä päässä liikku oli et miten helvetissä sen saa tyrehtymään. mut olis voinu hoitaa itelleen verenhukkaa.. katotaan sit ens kerralla, et muistanko mä nää ideat. :) ei mul silleen ollu tarkotus hirveen syvältä viiltää, mut ku se on aika helvetin vaikee arvioida ja tuli aika leveet. jää arvet. ihan 100%. :P ja mä olin jo luvannu Birdylle et mennään uimahalliin viikonloppuna.

no keksitään sit jotain muuta kivaa puuhaa. pojat oli ulkona koko päivän. Shade lähti tos tunti sitte ruuan jälkeen sen Joshin luo vai kuka se oli. Birdy pelaa autopeliä "huoneessaan". ei oo vielä huomannu tota sidettä, enkä mä sille tosta aio kertookaan. se nukku viime yön mun vieres taas vaihteeks, enkä mä laittanu mitään asetta tai puukkoo meiän väliin, et se pääs tuleen ihan mun kylkeen. kivan lämmin pikku möykky.

mä en nyt jaksa mitään kirjotella. oon aika poikki, senki takia et oli pakko taas rauhottava syödä verenvuodatuksen jälkeen ku mä tärisin niin pahasti ja oli ihan paniikki päällä. unetki oli rasittavia. meen kohta huoneeseeni vetään päivän viimesen piikin ja jos sit vaan kattos telkkaria illan, jos sieltä mitään tulee. heh, ainaki mun veri on terveen näköstä, ihan punasta ja juoksevaa, ja se oli silleen hyvä tunne kattoo ku se valuu ulos ranteesta. :)

No comments: