05 March 2009

4.3. tänään ollu pikkusen parempi päivä. olin yötä katkolla ja ne olis pitäneet mut siellä kauemminkin, mut emmä voinu jäädä. hain Birdyn tänne. siks. mahatautinen Stella meni tonne toiseen kämppään parantelemaan itteään ettei se tartuta Birdyä.

siis vittu mä oon kipee. fyysisesti ja psyykkisesti. toi saakelin rasitusvammakäsikin on kipee jos sille joutuu laskee painoa. chattailen täs serkkuni kans.. ootan et se tulis takas ku se meni käymään jossain. siis Cyrus. oon yrittäny vähän salata tota huumeidenkäyttöö siltä mut kai se jotain aavistaa. tässä vaiheessa se meinaan jo näkyy ulospäin. mä alan täristä heti ku piikistä on kulunu tarpeeks kauan aikaa ja se on ihan holtitonta ja sit pitää mennä johkuun vessaan kiskoon shotti. vituttaa olla näin paskassa kunnossa. on tää jo sentään 7s päivä pienemmällä annoksella, mut ku sen tuntee et on pienempi annos ja mä oon muutenki ihan kuralla.

ku vedin rauhottavilla ja alkoholilla ilmeisesti maksan vaurioon asti. vittu saatana. noi olis tänä aamuna ottanu multa seulan mut mä selitin et meen perjantaina verikokeisiin ihan lääkärille ja nehän näkee niistä kans mitä on tullu otettua.. on se pakko lääkäriin mennä ku koko aika oksettaa, ja jos kysys siltä onks mitään mikä rentouttas lihaksia ku mä oon ihan jännittyny koko aika. enkelit rentouttas mut niitä mä en nytte uskalla syödä. no tulee ainaki ihan kunnon tauko niistä. enkä oo juonu alkoholiakaan nytte 10n päivään.

aina ku on syöny ni on vähän aikaa parempi olo. ja toi aika hapan limu auttaa kans, tai se on sellanen mitä pystyy juomaan ihan hyvin, et saa nestettä. ku vesi tökkii välillä pahasti. ja toi lääkkeiden nieleminen on nytte tosissaan työn takana. mä olisin lopettanu ne kaikki kertalaakista viime viikolla ku aloin voida huonosti, mut en sit kumminkaan uskaltanu ku mul on aika helvetin huono olo ilman niitä enkä pysty nukkuun. et on pakko elimistön ne kestää. no kai se lääkäri mua avustaa tässä asiassa sit ku huomeen jaksan raahautua vastaanotolle. on se pakko mennä. ja sit perjantaina verikokeisiin. on se pakko saada selvyys tähän asiaan. oletettavasti sit ku olo paranee fyysisesti ni tulee muutosta tolle henkiselle puolelle kans ja jos sit onnistus vähän helpommin tää vierottuminen. tai ainaki käytön vähentäminen. mut nytte mä meen kattoon telkkaria mistä ei tuu mitään katottavaa ja litkin sitä limua ku siitä tulee parempi olo.

5.3. ei näköjään ihan sataprosenttisesti onnistu. eilen illalla vedin ihan täyden annoksen ku ei kestäny olla. nytte olin ottamatta aamuannostani ja rehellisesti sanottuna aika paska olo. ruumis sanoo et mä tartten sitä ja henkisesti oon ihan hajalla. :P

Birdy oli pelästyny mun kuntoa. :P istu illalla vessassa itkemässä ku se pelkää et mulle käy jotain. lohduttelin sitä ja sanoin et mä oon kohta taas ihan kunnossa ja et meen lääkäriin tänään enkä hylkää sitä jne. et mitä vittua mä teen jos lääkäri meinaa et nyt tuli sairaalareissu? no joo nyt mullon itseasiassa ollu jo parikin vähän parempaa päivää eli eilinen ja toissapäivä eikä nyttekään enää kuvota siihen malliin ku aiemmin viikolla. se varmaan tulee vielä. niinku eilen illalla. :P piti mennä vaakatasoon ja sammahdin sit sohvalle. Birdy pesiyty mun sänkyyn enkä jaksanu ajaa sitä sieltä pois.

sen koulun kanssakin on vähän niin ja näin. mä en jaksa alkaa herää tarpeeks aikaseen et veisin sen sinne eikä viittis lähettää sitä yksikseen matkaan. tos oli joku aika sitten puhetta et se ehkä sais koulukyydin eli koulutaksi tulis hakeen sen aina tiettyyn aikaan, mut mun pitäs se maksaa, ja pitäs varmaan itekin olla hereillä siihen aikaan ja vahtia et Birdy tosissaan lähtee kouluun.

helvetti ku mä oon ihan jäässä. >_< mä oon nytte alkanu vääntää ruokailutottumuksiani uuteen uskoon. eli jättää pois lounaan ja syödä sen sijaan aamupalan ja välipalan. alko vituttaa olla riippuvainen siitä lounaasta. et välipalan kans on enempi liikkumavaraa ja samoin voi aamupalan kokoa ja laatua muuttaa sen mukaan mitä meinaa välipalaks syödä. se on kyl alussa tosi vaikeeta ku ei meinaa saada aamupalaa millään alas. mullon nyt ollu parina päivänä (jotka tää systeemi on jo kestäny) aamupalaks tollanen pieni soijajogurtti. siinäki on jo tekeminen et sen saa alas. sit ku ostan appelsiineja ni voi syödä sellasen aamupalaks. tai jotain muita hedelmiä. verigreippi olis varmaan ihan ok. mä oon sellasen kerran syönykin ja se oli ihan ok. jos ostaa paljo hedelmiä ni vois vaihdella ettei syö joka päivä samaa. ja se on aina hyvä olla hedelmiä talossa. mä sain NB:ssä ihan liian vähän vitamiineja. no joo, ja sit välipalaks voi syödä joskus edellisen päivän ruokaa, kuten tänään on pakko tehä ku Birdy ei tykänny siitä loistavasta broileritajinesta mitä eilen väänsin, et sitä jäi paljon, ja Stella kieltäyty ja sano vaan et sil ei mikään pysy sisällä just nyt et olis sääli sit sitä hyvää ruokaa.

Birdy kysy ruuasta et mitä tää on tää keltanen mikä maistuu pahalta. heh. sahramia. mut se on kans sellanen mauste josta joko tykkää tai ei.. sit se väitti et ne ruskistetut sipulit maistuu palaneelta. no eikä vittu maistunu. hemmoteltu kakara. :P se söi sit eilen vaan leipää ruuaks, ja tänään kans ku emmä tässä kunnossa jaksa sille alkaa tehä ruokaa erikseen.

*tauko* kuuntelen täs vaihtelun vuoks psychilliä. jotkut biisit on hyviä ja jotkut ok ja joitain ei jaksa. meen kohta Birdyn kans kattoon piirrettyjä ja pitään sille seuraa ja laitan sit jossain vaihees ruuan itelleni. kattoo miten eilinen couscous käyttäytyy mikrossa. et kuivuuko se miten. mut ainaki on hyvää lientä. kuulin äsken et keittiön ovi avattiin ja nytte kuuluu KISSA hyppivän pöydille ja Birdy kihertää ku on niin kivaa. mä en jaksa. kauaa se ei tääl oleile, se on vissi. mut antaa nyt Birdyn leikkii sen kans vähän aikaa. se varmaan haluis tollasen elukan itelleen. mut mähän sen sit joutusin hoitaan enkä mä oikeesti jaksa. eikä kiinnosta. tuli just mieleen jotain mitä vois skannata ja laittaa blogiin mut emmä sitäkään jaksa niin kauan ku oon kipee. joo. terve.

No comments: