19 March 2009

kalaa tölkeissä

19.3. tuntuu vähän sille et on kaikki jäsenet ja pää irrallaan vartalosta. ja eri paikoissa eikä siinä missä ne on. silmät kans. friikkiä. heh. huonoo karmaa kertyny sen verran täs parin viikon aikana et ei ihmekään jos on kumma olo.

Birdy on niin pieni ja herkkä... tai no ottaen huomioon mitä se on saanu kokea ni se on itseasiassa aika vahva. se ei valita usein. siitä kyl näkee millon sil on paha olla, mut se ei valita. se on oppinu. itseasiassa se kyl taitaa sittenkin valittaa, mut ei mulle.. ei se varmaan uskalla. O_o no joo. mut asianihan oli tää, et tuli sit lyötyy Birdyäkin vaikka yritin kuinka pitää itteni kurissa. silleen semi-kovaa vaan taas, ei pahasti. on se kouluun menny siitä huolimatta, ja ne kutsu mut tänään sinne kyselläkseen et kuka sitä oli hakannu. mitään en myöntäny mut ne varmaan kyl arvas.. sen jälkeen on meinaan menny taas isompaa annosta dh:ta ku ei pysty oleen ilman ja mä näytän täl hetkel ihan rapanistiltä. ei vittu jaksa pitää itestään huolta. toisaalta vituttaa se ettei jaksa, mut ei vaan jaksa. ja mul on edelleen kädet vähän hajalla ku ihmisruumis ei oo mitään joustavaa pumpulia, ja seinäki on aika kova vastus.

no joo, nähtäväksi jää tuleeko tosta mitään seurauksia. ei Birdyltä mitään puutu, ei oo mitään luita hajalla, pari ruhjetta vaan ja mustelmia loput. eikä sais jämähtää kelaan tota et tuleeko siitä mitään seurauksia vai ei. pyysin mä Birdyltä anteeks kyllä, mut kyl se sen tietää etten mä mitään pysty lupaamaan etten satuta sitä enää ikinä. eikä se anteekspyyntökään paljoo helpota.

Hypno otti härkää sarvista ja kysy et mäkö se olin kuka Ryania oli lyöny. kokos kaiken rohkeutensa.. emmä sitä alkanu kieltämäänkään, ku kerta se on niin selvä juttu et mä se olin. emmä silti jaksas noita jälkipelejä. ei jaksas niitten ilmeitä ku ne pelon ja epätoivon ja halveksunnan sekasin ilmein tulee puhuun mulle. eikä niitä vihaa tihkuviakaan jaksa. niitä ei onneks oo näkyny, paitsi Stella oli hapan Birdyn takia ja kysy et minkä vitun takia mun piti sitä mennä satuttamaan vaikka se ei oo tehny mulle yhtään mitään jne.

soitin sen koulutapaamisen jälkeen mun asianajajalle Simonille ja kyselin jos se vois ottaa selvää olisko mul mahiksia päästä tonne yhteen "parempaan" mestaan istuun jos nyt jotain tulee. tonne mt-ongelmaisten mestaan. emmä silleen kuvittele et siellä olis yhtään ystävällisempää porukkaa mut terapioitten takia olis helpompaa. et mä olisin vapaaehtonen jopa uudelle kierrokselle AAT:tä. ja silleen tuntuu et mä en "just nyt" (tai sanotaan et parin vuoden sisällä) oo tarpeeks hyvässä kunnossa et pystysin pitämään puoliani tuolla missä mä olin sillon sen viimekertasen jutun takia. se "viimenen asema ennen Guantanamo Baytä". :P siis se oli kyl niin epäystävällinen mesta ku vaan voi olla. vois olla kans nostalgista istuu kakkunsa NB:ssä.. no joo emmä silleen mitään suunnittele, tai no suunnittelen, mut ei oo vielä selvillä et mitä se tulee olemaan ja millon. on vaan sellanen fiilis et olis kiva taas vaihteeks katella maailmaa kalterien sisäpuolelta. heh. mulle tulee aina välillä tällänen kausi ettei jaksa elämää ja haluu tauolle. :)

Stella ei oo nytte täällä, eikä se oo ollu koko viikkona öitä täällä, mut Shade oli tulossa nytte illalla jossain vaiheessa. Birdyhän haluis sen huoneen itelleen.. mut ei se saa. mietin jos Shade haluis jotain juomista, mut tääl ei oo mitään oikeen mistä vois tehä drinkkejä. sake + appelsiinimehu ja konjakki + appelsiinimehu korkeintaan. täytyy myöntää et mun tekis itteni kans ihan vähän mieli jotain.. oon vaan voinu edelleen niin huonosti fyysisesti ettei oo ees aatellu mitään juomisia. mut nyt se vois piristää tätä vähän tylsää iltaa.. mul meni tosin jo yks rauhottava ku alko ahdistaa taas vaihteeks. katotaan. eihän tossa appelsiinimehulla lantraamisessa tosin paljo kehumista ole, mut ku ei tääl nyt oo mitään.

(joka kerta ku mä jotain appelsiinimehulla lantraan tai teen jotain drinkkejä ni tulee ne ajat mieleen ku join lähes päivittäin tai päivittäin ja koko ajan ja vahvoja. mä muistan sen et henkinen vahvuus tuli vaan pilvessä tai humalassa. oli älyttömiä sekoilupäiviä ku veti viinaa ja aineita sekasin. raivostuin tosi herkästi ja ihan pienistä ja huusin ihmisille syyttä. enkä mä tosi pitkään aikaan tajunnu et joku on vialla. tuntuu se joskus ihan nostalgiselta jotenki ku juo jotain appelsiinimehumixiä, votkaa tai jotain sellasta "ku ei muuta ole". mut emmä niitä aikoja kaipaa. en tosiaankaan. mul meni monta vuotta ihan sumussa ja vitutti ku aivo ei toimi. et mä oon päättäny lujasti et siihen mä en palaa, vaikka mitä tapahtus. tie kohtuukäyttöön on ollu pitkä ja kivinen mut on se ollu kyllä sen arvosta. ja tuhat kertaa mieluummin mä oon koukus dh:n ku alkoon.)

mul menis takuulla paljon paremmin jos sais jotain vierotusta ees alkuun. pitäs varmaan ihan päivä kerrallaan ottaa. siis eka päivän tauko, sit kahen päivän tauko, jne. mut jotenki mul on nytte ollu sellanen fiilis et mä en ees haluu irti. :P pitää meinaan olla kova halu ennen ku mikään vierotus toimii.

sillähän Shadekin pääs dh:sta aikanaan irti: kovalla halulla ja sisulla. multa vaan vaikuttaa puuttuvan molempia tän asian kans. (no jaa kyl se sitä korvikettakin veti ihan reilusti..) mä en niitä "lääkkeitä" niin hirveesti itelleni hinkua, ku sit mä koukuttaisin itteni sellaseen mistä ei ees saa mitään fiiliksiä. dh nyt sentään ees toimii vielä mulle. ja tavallaan sekin ON JO korvike, ja mä oon koukussa heroiiniin ja vedän tota vaan ku h:ta ei saa mistään. xP jos saiskin.. maksasin mitä vaan..

nytte mä lopettelen ja postaan tän ja meen kattoon mitä Birdy puuhaa ja jos se Shade alkas kohta saapuilla. nälkäkin vaivaa ku päivän ateriani oli aika laiha, kourallinen yön aikana paistinpannussa liedellä kuivunutta riisi-kasvis-munakokkelia. leipääkään ei oo. ei ees popkornia. mut kalaa löytyy tölkeissä, et sitä sit varmaan iltapalaks.

No comments: