05 March 2009

tollanen testi löyty

5.3. näitä testejä joskus tein ja tulokset on jääny pyörimään pölypalloina nurkissa. ja nyttehän niitä vois laittaa vaikka blogiinkin..








Oni
You scored 26 in Malice and 21 in Chaos!
Oni are large and intimidating demons whose ferocious appearance matches their wickedness and caprice. The Oni are representative of human excess, gluttonous in their appetite, uncouth in behavior, and lustful in their dealings with women. It is little wonder that these demons are also availed as the guardians of hell; impulsive and violent, Oni delight in killing and torturing humans, making them perfectly suited to the job of punishing the damned.

At the same time, Oni are also capable of beneficent acts, and if they deem a mortal worthy of their favor, they may even condescend to offer their help. Such cases, however, are extremely rare.







My test tracked 2 variables How you compared to other people your age and gender:













free online datingfree online dating
You scored higher than 85% on Malice





free online datingfree online dating
You scored higher than 16% on Chaos
Link: The Japanese Demon Profile Test written by Maharbal on OkCupid Free Online Dating, home of the 32-Type Dating Test


Birdy pelailee tos vieres jotain autopeliä. se halus pelata yhtä Shaden peliä mut en antanu. aiemmin mainituista syistä. saa oottaa vielä muutaman vuoden ennen ku annan sen koskee noihin ego shootereihin.

noi testit jotenki kuvastelee sellasta kautta mun elämässä ku mä yritin todistaa ulkomaailmalle omaa pahuuttani. et mä tein tietyntyyppisiä testejä saadakseni niistä tiettyjä vastauksia, ja niitähän tuli. heh. laitoin sinne toiselle foorumille jotain niitä tuloksia. mut emmä enää jaksa. mä oon jotenki vieraantunu siitä foorumista ihan täysin. kävi yllättävän äkkiä ku lakkas hengaamasta siellä säännöllisesti. jotenki tuntuu ihan yhdentekevältä ne jutut mitä ne porukat puhuu siellä, jotenki lapsellisilta ja älyttömiltä. se ydinporukka on kaikki jotenki lähteny kuka minnekin ja crowd joka jäi ja joka kasvaa ja muuttuu on paljon nuorempaa väkee ja tuntuu et ne on pelkkiä pousaajia. ehkä mä oon vaan kasvanu ulos niistä jutuista. heh.

p-foorumilla on paljon aikuisempaa porukkaa et siellä mä viihdyn edelleen. tai no emmä sielläkään kaikkia topikkeja jaksa lukee, ja siellon sellasta wannabe-porukkaa ketkä ottaa mua joskus aivoon, mut nehän voi ignoorata. joo, tuntuu kumminki ne porukat siellä olevan mulle paljo läheisempiä. et joskus ku jaksaa ni kertoo niille wannabeille jotain juttuja tai neuvoo ja opastaa ihan käytännön asioissa, ja sit ihan sellasissa aikuisten jutuissa mitä niitten on pakko oppia joskus. niinku jonku helvetin veroilmotuksen kanssa. heh. mut siis ihan perusjuttuja, et kehottaa käyttään aina kondomia koska koskaan ei voi tietää.. no joo ja muusta vaikenenkin täällä. :P :)

nytte mul on vähän parempi olo taas ja minimiannoksella mennään. mut sain syötyy kunnolla ja join kuumaa kaakaota ja muutennii näyttää asiat ihan pikkusen valosammilta just nyt. tulee puolentoista tunnin päästä katottavaa telkkarista jne.

joo mut siis noihin testeihin palatakseni, mullei enää oo sellasta hirveetä hinkua näyttää kaikille mihin mä kykenen, ja tuntuu et on ihan ok välillä olla ihmisille kiltti. ei tartte enää todistella mitään kenellekään. varmaan kans autto se AAT.. nyt jälkikäteen niinku vasta oikein huomaa mitä vaikutuksia sillon ollu mun elämään. ja miten paljon se on itseasiassa auttanu. on se toki kivaa aina sillontällön tehä joku tollanen testi ja naureskella tulokselle, mut mä en keräile niitä enää enkä pröystäile niillä. niinku, nykyään mullon muita keinoja näyttää ihmisille mihin mä kykenen ja sitä onkin tullu harrastettua, ja niinku kaikki kaverit tietää jo millanen mä joskus osaan olla ja ne osaa varoo eikä yritä provosoida mua. vaikka saattaa olla etten mä nykyään enää raivostus niistä provoistakaan..

emmä kyl koe silleen et olisin pehmennyt tai jotain, mut oon vaan rauhottunu senverran et alan olla jo ihan turvallista seuraa kelle vaan. kyl se pimeekin puoli joskus paistaa läpi, mut mä koitan pitää sen hallinnassa. et sekoon vaan hallitusti. tää nyt muistuttaa niistä bileistä missä oltiin Halon ja Jessen kans ku mä vedin pillereitä ja alkoholia sekasin mut kumminkin silleen pidin sen käytön rajoissa ettei menny muisti mut oli kumminkin tarpeeks rento tanssimaan ja silleen. kato kyl mä osaan jos oikeen yritän. ne vissiin vähän dissas mun sekakäyttöö tosin.. äh. paskanmarjat. mut emmä aio siihen luistaa muuta ku erikoistilanteissa.

mullon nyt ollu tällänen aika tasanen kausi pitkään - siis et en oo ollu väkivaltanen ketään kohtaan paitsi itteeni. ei jaksa tapella ku ahdistaa. ja toi dh pitää mut rauhallisena aika hyvin. mä alotin myös tos pari viikkoo sitte uuden masislääkkeen ja se vaikuttas toimivan ihan hyvin just nyt. se lekuri sano et se on hyvä krooniseen masennukseen ja pelkotiloihin. kattoos miten tää kevät menee.. kyl silleen jo vähän helpottaa, kun ei vaan olis noita ongelmia mitkä painaa päälle. ihmissuhdeongelmia ja sellasta paskaa mille en voi mitään. mut se olis kans yks syy hankkiutua irti dh:sta, et tuntuu et ku väkivalta on ollu niin pitkään osa mun elämää, ni jotain puuttuu ilman sitä. ja ku mä otan tota ainetta ni mä oon kykenemätön yhtään mihinkään. siis pahoinpitelyyn tai raiskaukseen tms. se on alkanu jo turruttaa mua tosi pahasti, ettei tunnu oikein mikään enää miltään. paitsi tupla-annos. heh.

pitää nytte elää vaan päivä ja tunti kerrallaan ja olla ajattelematta ongelmia. ku ei ne siitä märehtimisestä mikskään muutu.

noi bileet mistä mainitsin ni ei ollu ainoat laatuaan missä käytiin, eikä valitettavasti myöskään ainoat missä tuli harrastettuu tota sekakäyttöö. :P jotenki ei vaan se bilettäminen enää maistu ilman aineita. ei voi mitään. pillereistä tulee rento hyvä olo ja alkoholi antaa energiaa et jaksaa tanssia. oltiin Halon kans Limessä eikä ollu ees mitään vaikeuksia päästä sisälle. toka juttu oli jotkut goabileet Maddog Palacessa. aika kova meno päällä joillain, siis vielä enemmän ku mulla, ja sinne sammuili porukkaa ja pyöri holtittomasti ihmisiä päin ja kytät kävi. joo siis sellasta mä en enää jaksas. Tammy oli siellä ja ihan hyvällä tuulella ja puhuttiin sen verran mitä oli siinä metelissä mahollista, eli ei kovin paljoo, esittelin Halon sille ym. tuntu vähän etten mä enää kuulu niihin piireihin.

sen päivän iltana ku Halo lähti ni olin Melin luona ja Tommie oli siellä ja sit yks joku muu niitten kaveri joka oli ilmeisesti kuullu musta jotain huhuja ku se katto mua vinoon. no eniveis siellä tuntu siltä niinku mä kuulusin edelleen joukkoon, ja et mä haluun kuuluu niihin porukoihin. tosi voimakas sellanen fiilis. et mun pitäs viettää enemmän aikaa NB:ssä. mut mä en aina voi, tai tuntuu et mä laiminlyön täkäläisiä kavereitani ku niinä aikoina ku oon NB:ssä ni yleensä lakkaan pitämästä yhteyttä kaikkiin muihin ku niihin joita tapaan siellä. ja sit toisaalta kans toisinpäin. et en pidä NB:n kavereihin yhteyttä sillon ku oon täällä.

mun piti kaiken järjen mukaan nähä Ray siellä, mut se ei saanu mua kiinni ku mun kännykkä hajos, enkä mä saanu sitä kiinni ku ei ollu missään paperilla sen numeroo. mut se on täällä nytte, et olis mahiksia ehkä nähä se huomeen tai jotn. saa nähä. en päässy, siis jaksanu, tänään lääkäriin mut meen huomenaamulla, ja sit sen jälkeen joskus päivällä tarttee käydä Birdyn kans kaupassa ostaa ruokia, ja sit sen jälkeen olis periaatteessa aikaa nähä muita kavereita.

Birdy on kasvanu taas ulos joistain vaatteista, mut saa nyt oottaa vielä pari viikkoa ennen ku saa uusia. ootan sitä et tippuu SF:n rahat tilille. sit ku se tapahtuu ni Birdy saa uusia vaatteita ja vaikka jonku pelin (kehittävän pelin) ja mä saan uudet maastohousut ku huomasin NB:s et noi valko-harmaat on puhki. ja onnistuin sählään niihin verta ku ei ollu teippirullaa käden ulottuvilla. kato ku mä teippaan aina reiät sen jälkeen ku oon vetäny jotain hihaan, ku jos on jossain julkisessa vessassa ni ei o kivaa et kaikki ihmiset näkee ne reiät - ja ku mullei ikinä oo laastaria siinä just sillon. teippi on kato niin kätevää. kesäl mul on kans aika usein jotain teippiä käsivarressa.. joo blaa blaa. mut mä oon varmaan jääny jossain johonki kiinni ku toinen tasku oli melkein revenny irti niistä housuista. mä ompelin sen takas kiinni. ja mun reppu alkaa hajota alkutekijöihinsä kans. sen mä unohin ommella ja joutuu pelkään koko aika et kamat tippuu pihalle..

joo mut nyt riittää tältäpäivältä. :) persukset puutuu ku mä istun täl kovalla tuolilla. Birdy istuu toimistotuolilla ku se kerkes sen varata ennen ku mä tulin tähän. se on saanu täällä aika vapaasti kattoo telkkaria eikä sitä oo kyl mitkään aikuisten sarjat kiinnostaneetkaan. ehkä se pelaa tota kymmeneen eli nukkumaanmenoaikaan asti.. siis ku mä en välttämättä haluis et se kattoo sitä rikossarjaa mitä mä meinaan kohta kattoo.

No comments: