20 March 2009

mitäs tänään tapahtuikaan..

20.3. niinhän siinä sitten kävi et Birdyn koulusta olivat ottaneet yhteyttä toisiin tahoihin ja sain niitä tyyppejä vieraakseni aamulla. onneks satuin heräämään aikasemmin.. Birdyn oli taksi hakenu jo sillon eikä kukaan oo nytte kertonu sille asiasta, mut kai se on pakko ettei se sit saa tietää vasta ku kytät tulee hakeen mua. kyl mä yritin olla yhteistyöhalunen ja silleen ettei niille tuu ihan hirveen huonoo kuvaa Birdyn kotiolosuhteista. esittivät kysymyksiä mihin vastasin melko rehellisesti, et suutunko mä sille joskus ja onks mun vaikee pitää aggressioitani kurissa ja käytänkö mä huumeita. jälkimmäinen kyl näky. aloin meinaan täriseen taas vaihteeks sillon vierailun loppupuolella ku en vielä ollu ottanu aamuannostani.

Shade oli yötä tääl ja se yhes vaihees heräs ja tuli keittiöön kyseleen et mikä hiton kokous siel on meneillään. sitä ei häirinny et ne tyypit katto vähän kummasti sen arpia ja viiltoja, ja sit ku se meni takas huoneeseensa ni porukat kysy et mikä suhde mulla on siihen. meinasin sanoo et se on mun ex, mut sanoin sit vaan et se on yks kaveri kenen mä annan välil asuu tääl. joo ku ne kysy onks se alaikänen ku se näytti siltä. ni ku mä sanoin et se on 18, ni ei olis välttämättä ollu ihan viisain juttu sanoo et me on oltu yhessä mikä olis automaattisesti meinannu et yhessä sillon ku se vielä oli alaikänen. :P

sit ne kyseli kans et saaks Birdy eväitä mukaan kouluun ja mä valehtelin kirkkain silmin et laitetaan aina yhessä edellisenä iltana, vaikka sen kans on vähän niin ja näin, et se laittaa eväänsä itte tai Stella, ja joskus mä annan sille vaan rahaa mukaan. tuli siinä ilmi kans sellasta et Birdy on häiriköiny joskus tunneilla ja uhkaillu jotain muita lapsia. sanoinki et mulle se ei oo ikinä kertonu tollasia enkä mä oo liioin ikinä saanu nähtäväkseni niitä lappuja mitä opet on sen mukana lähetelly. et se on tosi huono keino informoida mua tapahtumista, et parempi ku ottaa suoraan yhteyttä jos jotain ongelmaa ilmaantuu. joo, Birdy oli uhannu et tuo joku kerta puukon mukana kouluun ja pistää sen yhen tyypin mahaan. :P mitäs tohon nyt sanois. paitsi et jotain se on kieltämättä oppinu multa näinä vuosina.. mun pitäs ottaa se puhutteluun mut en oo vielä jaksanu tai viittiny.

olin tos iltapäiväl ostaa ruokia ja muuta tarvittavaa ihan yksikseni. Shade halus kyydin yhteen mestaan ja mä vein sen. meil olis tarkotus käydä Bradin ja Chrisin luona yhessä joko tänään tai huomenna. sovittiin eilen niitten kans ja päivä riippuu paljo Shadesta, ja sit mun kunnosta. Brad sano et sil olis mulle pieni yllätys ja ikäänkun myöhäinen joululahja. mitähän namia se on? :) joo, etin tänään käsiini sen yhen diilerin, Leen, kuka pyörii noissa Kellyn porukoissa. se on ikäänkun noussu ylöspäin portaita eikä halunnu eka myydä mulle mitään ja sano et rapanisteillä ei oo (enää) mitään asiaa sen luo. kyl se sit ku sanoin et jos se ei myy mulle ni mä ammun sen pään muusiks samantien, ja oli asekin mukana. nyt mä oon taas kerran p-a. siis meinaa sitä et kaikki käteinen meni sen siliän tien, eikä sitä ollu vähän, ku alunperinkin lähin liikenteeseen aikeena täyttää varastoja.. no helvetti sen luo mä en kyl ihan pian uudestaan yritä. ja se oli niin vihamielinenki. pitäköön aineensa. Brad on ainaki mun kaveri. ja sekin kykenee hoitaan mulle laatukamaa, jos viittii vähän skarpata.

en sit sen jälkeen viittiny enää Bradin luo lähtä ku ei suoraansanottuna ollu varaa. mut törmäsin eniveis sillä reissulla Jamieen. ^^ sen takia mun kauppareissu vähän venähti. heh. se ilmeisesti tartti rahaa ja kipeästi ku se lähti mun mukaan ihan tosta vaan. mä valehtelin sille et on millä maksaa, vaikkei ollu pennin hyrrää käteistä. mentiin mun rantamajaan ku se sattu oleen lähin paikka missä "sai olla rauhassa". mihkään kämäseen luukkuun mä en halunnu lähtä ja sanoin sille ettei sekään varmaan haluu sotkee vaatteitaan.. sil oli valkoset legginssit mis oli jotain kukkia, valkonen minihame ja vaaleenpunanen toppi ja lyhyt takki mis oli turkista. ihan söpö. tukka vähän pitempi ku edellisellä kerralla ja joku solki siinä ja ihan ok meikki. ei niinku liikaa pakkeloitu. ja ehkä se haluskin pois sieltä seudulta ettei kukaan sen kaveri näe kenen kans se lähtee naimaan. :P

mä oon monta kertaa kelannu sitä ja et millanen pano se mahtas olla, ja itseasias mullon ollu mielessä vaan et ei varmaan sen kummosempi ku kukaan muukaan huora, mut itseasias täytyy nytte sanoo et se oli hyvä pano. ja ku se sano et onks okei jos se ei riisu toppia ku oli vähän viileetä, ja mä sanoin et jätä hamekin päälle, ja se oli ilonen siitä ja mä olin ilonen et löyty jotain yhteistä. :) joo on se söpö..

olin sille ihan kiltti. tosin, se on varmaan tottunu saamaan turpaansakin ku se ei reagoinu mitenkään siihen vähään kuristamiseen, musta tuntuu jopa et se nautti siitä itekin. :) no joo, jotenki en vaan ollu sillä tuulella just sillon et olisin tehny sille pahaa. onnellisuushormonit varmaan virtas niitten huumeostosten takia. heh. jotenki mä oon nytteki vielä tyytyväinen ja jotenki onnellinen. ja mä sain sen puhelinnumeron! sitä vaalin aarteenani.. jotenki on nytte taas vähän sellanen ihastunu fiilis. se on niin erilainen ku kukaan kenen kans oon ollu tekemisis moneen vuoteen. mä en ymmärrä niitä ketkä haukkuu sitä rumaks ja huonoks panoks. ei siinä oo mitään pahaa et haluu näyttää vähän naiselliselta ja silleen. tai siinä et on vähän lihaa luitten päällä. ihana pikku Jamie.. ^^ mä nään sen varmaan lähiaikoina uudestaan, tarjoon sille kahvit tai drinkit tai jotain, otetaan uusiks paremmalla ajalla. sit ku tuli maksun aika ni eihän mul tietty ollu rahaa, mut hain sille yhen pussin evoja autosta, ja se riitti. se sano et se on okei ja et se tykkää niistä ku niistä tulee sellanen kevyt fiilis. ja se hymyili paljon ja se on niinku hyvä merkki.

mul on nytte melkein euforinen fiilis kaikesta tosta. ostin yhen levyn kans, goa-trancea, ja kuuntelen sitä ja sekin nostattaa mielialaa. ja tää on ilmeisimmin sitä parempaa dh:ta mitä sain ku tulee hyvä olo, eikä mee pelkästään jumiin. et ehkä sittenki kannattas Leen luona käydä toisenki kerran.. ei me varmaan tänään mihkään lähtä. Shade ei oo vielä tullu kotiin ja olis varmaan ihan hyvä mennä aikasemmin Bradille. ei tullu eilen juotuu mitään ku mä sammahdin ihan ilmankin, mut ehkä tänään? saa nähdä. emmä yksin ala mitään vetää, mut jos Shade haluu jotain ni voisin mäkin. Birdylle ei varmaan noi itetehdyt sekotukset maistu, et se saa olla sit ilman. ja mikä pakko mun on sitä juottaa? :P varsinki ku siitä tulee röyhkee pikku viettelijä ku se saa alkoholia, ja mä aattelin et mulle riittäs Shade. :)

joo mut nyt mä meen tästä taas muualle. huomenna tulee täyteen kuukausi ilman kahvia. juhlistan sitä ottamalla kahvia. heh.

No comments: