12 August 2008

Brad

helvetti ku noita elukoita pitää aina päästää tänne sisälle. mullon kissankarva-allergia! eiks ne sitä tajuu? turpoo kohta silmät umpeen. joo mut oli mul asiaakin. halusin laittaa vielä lisää noista suhteista. sekä valittaa jostain mikä kerkes jo unohtua.

Brad. mies meikäläisen makuun. ^^ heh. täys rapanisti, makaa nykyään vaan sohvalla ku mä niillä käyn eikä pääse ylös. joo mut ovi on auki ja jokainen on tervetullut.. ei se aina tollanen ollu. se on vasta viimesen vuoden aikana vajonnu ihan pohjalle. on sillä aina välillä selvempi kausi ja se pyrkii olemaan kuivilla, mut joku sen aina sinne kuoppaan takas pudottaa. kuten mäkin oon tehny. mut ollaan me silti kavereita.

mä tutustuin siihen sen pojan, Chrisin kautta. on siitä jo aika kauan. aluks se oli vaan yks kusipää muitten Kellyn kusipää-kavereitten joukossa. mut se kehitty siitä vuosien saatossa ihan ystävyydeks ja jopa sit suhteeseen asti. mun alotteesta varmaan. ku oon menneisyydessä tehny alotteita tosi paljonkin joista sit on kehittyny nää mun suhteet. mullon sellanen musta boksi mis on päällä reikä ja siel on kaikkii puhelinnumeroita ja osotteita, ikäänkun suhdeboksi. mut sitä mä tos joku vuos sitten karsin aika rankalla kädellä ku stressas ne numerot ja tyypit ketä ei ees muista et mistä ne tuntee, ja Stella sano et mun pitäs heittää pois sellaset yhen yön juttujen numerot ja mä sit heitin. kyl mä jossain vaiheessa soittelin niitä läpi ja joissain vastas vaimo tai partneri ja jotkut numerot oli kuollu ja toisissa vastas joku kyttä. kaks meni jopa osastolle asti jonku mutkan kautta mut ei ollu kumpikaan tyyppi saatavilla. no joo.

enivei Brad on mulle tosi tärkee kaveri nykyään. ku se jotenki ymmärtää mua tosi hyvin ja ymmärtää millasta on kunnon ahdistus ja miten vaikee on siihen lääkkeeks olla ottamatta aineita - ja sen millasta se on ku siihen lääkkeeks ottaa aineita. ja sille on noi dh-jutut tuttuja. se on alkanu ilmeisesti Chrisin kautta vetämään noita, jostain Valiumin väärinkäytöstä alottanu tai jotain. heh. mut se on joo tosi syvällä, ainaki just nyt täl hetkel. mä kävin niillä tos alkuillasta ja puhuttiin vähän ku sil sattu oleen selvempi hetki. siitä et mä oon kans vajoamas ihan pohjille (tai ainaki melkein, ku viihdekäyttöö toi mun dh:n vetäminen ei enää oo, mut ihan rapikseks asti mul on kyl vielä matkaa) ku ei pysty just nyt yhtään vastustaan kiusausta. on vaan pakko saada sitä ainetta.

Chris oli niillä kans. eilenhän se ei ollu ku oli jonku asiakkaan kans menossa. oli olleet jossain baarissa sit ja Chris tietty pilvessä ku alkoholia se ei saa vielä ostaa, ja siel oli sattunu jotain mistä se tyyppi oli vetäny herneet nokkaansa ja Chrisiä turpaan sit myöhemmin. mut ei hirveen pahasti näköjään. se on ollu paljon pahemmassa kunnossa et sikäli on parannusta asiaan et se jaksaa jostain asiakkaista huolehtia. ei siitä oo kauaakaan ku se oli yhtä syvällä ku Brad, mut sil menee kans paljon noi jutut ylös-alas niinku mulla kans. mul nyt menee alaspäin niin et tuuli vinkuu korvissa, mut kai sekin joskus päättyy, se pudotus. no mä en sen kans paljon mitään puhunu, se oli yläkerras jääpalapussi naamallaan ja pari tyhjää ampullia yöpöydällä sekä muut välineet, ja kondomeita ja vesipullo ynnä muuta sälää. joku oli siivonnu niillä. Chris ilmeisesti. ja tänään, ku sillon ku eilen käytiin siellä Birdyn kans ni oli aika sotkusta ja likasta. olkkarin kokolattiamatto oli imuroitu, sohvan ja tuolien alta kans ja kaikki likaset astiat korjattu pois ja tuhkakupit tyhjennetty jne. ja se on paljon Chrisiltä. no Brad meinas et mä voisin lähtä sen kans johkuun bileisiin perjantaina. ja koska on vaan yks paikka mihin se pääsee sisälle.. ..ni Orion Undergroundiin onpi tiemme vievä. ihan okei vaihteeks sinne mennä. en oo ollu pitkään aikaan. saa nähä kattooko ne nykyään tarkemmin missä kunnossa olevia ihmisiä ne sinne päästää. ne on meinaan joku kerta päästäny mut sinne täysin sekasin ja verisissä housuissa... mä en muista siitä mitään, et havahduin vasta paljon myöhemmin, meinaan sillon ku ne heitti mut pihalle sieltä... hehe.

mut sopii kyl mulle tosi hyvin tehä välil Bradin kans jotain muutakin ku istua niillä ku se makaa vaan ja puhuu sekavia. toivottavasti se sit on kans vähän selkeemmässä kunnossa sillon. perjantaihin mennessä voi tapahtuu mitä vaan. mut se nähään sit ku perjantaina meen niille. OU:n ei oo niiltä kovin pitkä matka onneks. ja saattaahan olla et mä teen joitakin kontrollikäyntejä nyt viikolla.. Brad meinas et tuntuu lohdulliselta ku on joku kaveri niinku mä jolla on samoja ongelmia, et yhessä ne on paljon helpompi kestää. et se oli ikäänkun filosofisella mielellä. mä sanoin et mullon ollu sama tunne välillä. ja mulle on vitun yhdentekevää mitä muut sanoo meidän ystävyydestä tai vaikka Kelly joskus haukkus jompaakumpaa selän takana, et mulle Brad on yks parhaista kavereista.

joo Kelly. sen ja Bradin suhde on joskus tosi huono, sillon ku Kelly muistelee niitä aikoja ku Brad ampu sen partnerin. sit välillä ne on taas niinku hyviä kavereita eikä kumpikaan puhu sanaakaan niistä vanhoista ajoista ja Kelly on tosi avokätinen huumeiden suhteen ja joskus se on kai antanu Bradille rahaa kans. mut kaikesta päätellen niillä on joku juttu mikä yhdistää niitä ja mitä Kelly ei aina haluu hyväksyä, ja mistä ne ei kumpikaan puhu muille. mä oon joskus kyselly Colinilta mikä se vois olla mut se ei oo ainakaan myöntäny tietävänsä mistään.

tänään Brad anto mulle pari ikäänkun näytettä, ihan vaan niinku palkinnoks siitä et mä oon sille uskollinen (niinku asiakkaana ja muutenki, et mä en lakkaa käymästä sen luona jos Kelly sanoo et mun ei pitäs ku se ei oo hyväks mun imagolle ja mitä vielä, ja kaverina). tulihan ne ihan tarpeeseen sikäli et mun huumeet aina hävii johonki. veikkaan et joskus Shade käy mun varastolla, ja kyl mä kans aina joskus lahjotan jotain jollekulle enkä muista sitä jälkikäteen. yks pussi ec:itä ja toinen evoja. jonku evan vois perjantaina kans syödä.. vaikuttas olevan ihan kunnollista kamaa ku ne kerta oli näytteitä. purkkikama voi olla ihan paskaa ja usein onkin mut näytteet tulee toisaalta, ikäänkun ylemmästä instanssista ja on OK, ku kuka nyt paskalla mitään haluis mainostaa? niissä ec:issä on OU logo, et ne on varmaan meinattu siellä jaettaviks. joo kyl mua vähän jännittää pääseeks Brad sinne sisälle. ku jos niillä on joku isompi event ni voi olla että ei, ellei se oo huippukunnossa. ku ovella ne tuntee sen ja tod. näk. tietää mitä se vetää ja muistaa sen sekoiluja siellä, et sellaset tapaukset yleensä kai jätetään ulkopuolelle jos on VIP:itä tulossa ja olis tärkee pitää siistit bileet ilman diilereitä ja rapiksia.

nyt mä lopettelen. kissankarvat vaan lentelee tääl ympäriinsä ihan itekseen. ne kai laski sen elukan jo pihalle. Shade ja Birdy varmaan haluis jotain sellasta elukkaa mut mä en. kalat riittää. noista karvasista mä en niin välitä. hankkikoon Shade sit kissan tai koiran ku asuu omassa kämpässään, mut tänne sellasta ei tule. mä ja Stella on vähän yritetty puhuu Shadee ympäri et jos sittenki järkättäs tääl sille synttäribileet. ja 5.9. on sopivasti perjantaikin. tähän asti se on vaan sanonu ei, mut on täs vielä hyvästi kolme viikkoo aikaa. ja viikon päästä mun pitäs olla päättäny laitanko nimen niihin "puolihuoltajuus"papereihin. enempää aikaa ne ei voinu mulle antaa, mut kai toikin riittää. ja itseasiassa mä oon päättäny jo et laitan. otetaan nyt se iso askel ku kerta on mahiksia. ei se varmaan käytännössä niin iso askel tai muutos ole. ja äkkiäkös toi Birdy kasvaa..

No comments: