01 August 2008

Hypno

vois vähän noista suhteista, ku ei oo muutakaan tekemistä. vois vaikka käsitellä ne yhen kerrallaan ja pohtia sitä mikä niissä kiehtoo ja mikä ei. riittäs kirjotettavaa pitkäks aikaa ku mullon niin paljon suhteita.. alotetaas vaikka Hypnosta. se on mulle tosi hyvä kaveri ja se on pysyny mulle uskollisena vaikka mä oon menneisyydessä kohdellu sitä tosi huonosti ja ollu kusipää. käyttäny väärin sen luottamusta niinsanotusti. mä melkein tapoin sen psykoosissa. onneks en muista siitä jutusta enää juuri mitään. onneks.

Hypno eli Lee on DJ ja Hypno 'n Techin toinen puolikas. ja tosi lahjakas, ja ku ne on yhessä jossain tai ku Hypno on soittamas jossain bileissä ni se on tosi itsevarma ja hereillä ja jotenki erilainen, niinku ku sillon ku se on mun kaa ni se on passiivinen ja alistuva ja niinku pieni lapsi. sen on pakko johtuu musta ja siitä et mä oon kohdellu sitä huonosti. ja se häiritsee, mut se ei kai voi sille mitään. et se niinku jollain tasolla pelkää mua, vaikka mä oon ollu sille nyt kiltti jo aika pitkän aikaa. ja sillon ku se on kavereittensa kans ja mä tuun siihen ni se ilmiselvästi tuntee olonsa häirityks ja sitä vituttaa se et se alkaa käyttäytyä alistuvasti, mut se ei vaan voi sille mitään. sen kaverit on tosi suojelevia, ku ne kyl näkee sen muutoksen ja tajuaa mistä se johtuu. ja ne on ollu mulle kans ilkeitä siitä johtuen ja kai mä oon ansainnu sen.

me tutustuttiin jossain Kellyn tai Erinin eventissä, tais olla just se Kellyn huvijahtireissu, ku Hypno sano mua paikan viisaimmaks tyypiks.. ei se sillon alussa käyttäytyny eri tavalla, et se tuli vasta sit ku mä olin pari kertaa ollu kusipää. niinku, sillä oli takana epämiellyttävä suhde ja mä lupasin et yrittäsin olla sille niinku paras kaveri, ku se sellasta kaipas. sit jossain vaiheessa mulle tuli se pakko harrastaa seksiä sen kans. joo mul on ollu tosi paha seksiaddiktio takavuosina ja se on vasta tän lääkityksen myötä hellittäny. no enivei mä vähän ku raiskasin sen yks kerta. sil on traumoja seksiin liittyen et mä sanoin sille et halusin auttaa sitä niistä traumoista pois. no se meni ilmeisesti täydestä. heh. mä oon sen ainut seksisuhde. ja sikäli kyl vähän epäreilua ku mul on sata muuta suhdetta meneillään et mul ei aina vaan oo aikaa sille. kyl mä yritän aina välillä olla huomaavaisempi ja käydä sen keikoilla (pitäs useemmin..) ja nähä sitä sillon ku se haluu tavata. ja jotenki se on tärkee mulle. et ajattelen sitä aika usein ja nytteki mietin mitä antas sille synttärilahjaks et jotain hienoo pitäs keksiä jne.

pitkään Tech eli Cameron oli mulle tosi vihamielinen ja varotti aina et jos mä satutan Hypnoo ni joudun siitä kuseen, mut mä kesytin sen. et osaan mä ilmeisesti vietellä.. heh. kyl se nytte edelleen aina välil varottaa et jos mä teen Hypnolle jotain ni tulee turpaan, mut Hypno ei vissiin enää pitkään aikaan oo kertonu sille musta ja siitä mitä mä oon tehny sille, ku ei meinaan oo tullu vielä turpaan. Brookin mä oon kans kesyttäny. siinä kesti. mut siitä joskus toiste. ainut ketä en oo vielä yrittäny on Kim, mut se ei jotenki kiinnosta mua seksuaalisesti, et en kai yritä mitään jatkossakaan.

ihan vaan lyhyesti vielä siitä mitä mä oon Hypnolle tehny. raiskannu, hakannu, kuristanu, uhkaillu tappavani sen jos se kertoo jollekin... mä oon saanu sen itkemään ja pelkäämään eikä se kai ihan heti siitä toivu, ku sit jos mulle tulee taas aggressiivisempi kausi ni lakkaan olemasta kiltti ja hyvä kaveri ja satutan sitä taas. se ei ehkä uskallakaan kertoo kellekään jos se pelkää et mä kostan sille, ja itseasiassa se pelko on ihan oikeutettu. kyl mä kovasti yritän olla satuttamatta sitä ja nyt on menny jo aika pitkä aika ilman mitään ja mä yritän kanavoida aggressiot johonkin hyödylliseen. mut parisuhdeväkivallan kierre on hirveen vaikee katkasta. mullon lääkitys auttanu siihen kans, ku olin pitkään ihan vihannes ja sit ku alko taas energia virrata ni ei jostain syystä enää kiinnostanu hakata ketään. tai se kierre ikäänkun katkes ihan itekseen. ja kotioloissa tapahtunu muutos autto siihen kans. et se jotenki stressas mua olla yhes Shaden kans ja eron jälkeen on ollu paljo helpompi olla sille kiltti, eikä oo tehny mieli ketään muutakaan satuttaa. mut pakko sanoo et Hypnon passiivisuus oli yks syy siihen miks mä tein sille pahaa, et niinku se ettei se vastustele. ja ku se ei kertonu niistä kellekään ni se ikäänkun anto mulle luvan olla väkivaltanen paskiainen ja 100 % käyttää sitä hyväkseni. nyt kuitenkin vaikuttas tällä hetkellä olevan Hypno ihan turvassa meikäläiseltä.

löysin aamul kuolleen kalan akvaariosta. ei tunnu enää miltään. noukin sen sieltä paljain käsin ja oli vielä suht tuore.

Shade tuli kotiin pari päivää sitte ja pitäs sen kans lähtä asioilleen, sit ku se herää. oli melkein koko yön hereillä. mä katoin vaan yhen filmin ja menin sit nukkuun mut se oli hereillä johkuun kolmeen tai neljään. mun pitäs Cameron nähä joskus kahelta mut ilmeisesti joudun siirtään sitä miitinkiä parilla tunnilla. Shade varmaan nukkuu johkuun yhteen. jos sen antaa nukkuu. joo kyl mä varmaan. jos se on tänään illal lähös johkuun ni parempi nukkuu varastoon.

No comments: