14 August 2008

päiväkirjaa ikäänkun

13.8. ...mut ei sentään tee mieli mitään vahvempaa ottaa vaikka olis tuolla sellastakin. siis vahvempaa ku pelkkä kalja. eikä toi mulle mee päähän ku ihan vähän vaan. ei ees rentouta just nyt silleen ku joskus. mut juon nyt kumminki. kyl se vähän tuntuu. enkä oo saanu tolee alas niinku oli tarkotus saada tänä vuonna. mut mitä väliä. ei kukaan välitä. en ees mä itte just nyt. vapaa pudotus niinku.

oon tänään vielä menos Bradin luo ja oon siel yötä. soitin sille tietty ja sovittiin ja se vaikutti olevan ilonen ku sillä ei hirveen montaa sellasta kaveria ole ketkä oikeesti välittäs siitä. mä oon vähän saanu sellasen kuvan.. tuli jo perjantaille pari muutakin kutsua muitten kavereitten seurassa olla mut mä lupasin jo Bradille enkä mä sitä lupausta riko. niille muille tulee muita tilaisuuksia. Tech oli vähän hapan ku se kuuli kenen kans mä sen illan meinaan viettää ja sano taas kerran et mullei pitäs olla mitään syytä kaveerata "sen kusipään" kans. >< sitä samaa noi muutkin aina toistelee, mut mä en välitä. (tuntuu vähän siltä et toi kolmas kalja oli virhe ja et mä mielummin menisin petiin, mut pakko se nyt on juoda ku on kerran avattu).

oltiin joo tänään Birdyn kans vähän tuolla ihmisten ilmoilla. se oli ihan kunnolla. ja sai suurinpiirtein kaiken mitä keksi haluta. eihän toi tollanen "lahjonta" tietenkään oo oikein ja mun pitäs olla tiukempi sen kans, mut en vaan just nyt jaksa välittää siitä mikä on oikein ja mikä ei. ei jaksa mitään. ei jaksa ees juoda, itseasiassa. mut en halunnu tänään taas vetää dh:ta, ainakaan nytte illalla. ja toivottavasti sammun kans aika nopeesti Bradin luona ettei tuu vetohaluja yöllä.

Brad sano et mun pitäs nukkuu niitten sängys Chrisin kans ja se itte nukkus sohvalla, mut mä en oo vielä päättäny. Chris on ihan okei (ja okei pano) mut mua ei just nyt kiinnosta seksi ku on aineet päällimmäisenä. mut kyl se varmaan ymmärtää jos mä sanon etten jaksa panoo, et katotaan joku toinen kerta. ja jos nyt käy niin et vedän jotain ni kai se tajuu jättää mut rauhaan. ellei se sit ite kans ota jotain. niillä kahella on jotain sellasia mihin mä en koskis pitkällä tikullakaan, jotain ihme pulloja nestettä mistä ne menee ihan TÄYSIN sekasin. kertalaakista. mä oon kerran nähny, eikä ollu mitään kivaa kateltavaa. mut ei kai ne sitä hirveen usein ota. siis niinku kaikkee paskaa kemiaa pitää ihmisten pumpata ittensä täyteen... mietin tänä aamuna ku rasvailin naamaani et noissa rasvoissa on kans kaikkee kemiaa mikä imeytyy ihoon, paitsi se mitä laitoin oli kyl bio-kamaa, ja mitä kaikkee tulee syötyy ja juotuu et pitäs taas alkaa vahtaamaan niitä lisäaineita ja makeutusaineita. joo et emmä ihan pohjalla ole ku tulee mietittyy tollasia.

joo, jatkan sit taas joskus ku tulee uutta raportoitavaa. pitäs huomenna yrittää vihkoonki kirjottaa, ja pitäs joku päivä kattoo et löytäs sen uuden vihon. oli mikä oli. paksu olis kiva ja vaikka pahvikantinen. vaihteeks. mut juon ton loppuun ja lähen sit meneen. Birdy ei haluu et mä meen mut Brad on just nyt tärkeempi ku se. ja huomenna mä oon taas täällä.

14.8. lisäaineista puheenollen meinaan ostaa taas vaihteeks kokista lauantaina ku käydään kaupas. Shade oli suostutellu Stellan vie sen Private-klubille johkuun bileisiin lauantaina. siellon joku Gothic Night. ja siellon soittamas joku kenet Shade on nähny jossain ja vähän ku ilmeisesti ihastunu siihen tyyppiin ja haluu sinne välttämättä sisälle. eikä sinne pääse alle 21-vuotiaat ku vaan jonkun sellasen kanssa kellon white card. mulla on, mut ne oli järkeilly et se ei ainakaan mun siivellä sinne pääse ku ne ovella tuntee mun naaman ja tod. näk. muistaa niitä mun entisiä sekoiluja siellä (mistä toi déja vu tuli? heh). no ja Stellan "arvo" on paljon suurempi ku mun niinku sen kortin puolesta ja ne näkee ne sen pojot kortinlukijasta ja Shade pääsee sen kans sisään. no kokeilkoot vaan mun puolestani. ja kivahan se on et Shadel on tollasia harrastuksia..

mul vähän rintaan koskee just nyt. tonne vasemmalle puolelle. välillä on sellanen kausi et koskee enempi ja sit taas pitkään ei mitään. ihan vähän vaan, ei mitään mistä pitäs huolestua. johtuu varmaan tosta ku on vähän olkapäät jumissa. mä laitoin kahvia et pysyy hereillä enkelin jälkeen, ihan hyvin toiminu se systeemi. ja kaks kaljaa on jääkaapissa. mut ei vielä tietoo juonko ne tänään vai viikonloppuna. tollasia pikkutölkkejä.

ihan okei päivä tänään, heräsin aikasemmin taas eli ennen kellon soimista ja oon katellu netistä kuvia mitä ihmiset on piirtäneet ja piirsin ite kans sellasen varjostusharjotelman. on siinä kyl vielä parantamisen varaa. mut ideoita tuli millasia vois piirtää ja mistä vois tehä tatuoinnin tohon toiseen jalkaan ku mä haluun sen yakuza-merkin piiloon. enkä mä sitäpaitsi tiedä onks se tyyppi kusettanu mua ja laittanu jonku merkin niinku "sinappikaali" tai "pajunvitsoista punottu kori", ja kuka nyt sellasta haluis jalassaan kantaa. tai no, voishan se olla ihan cooliakin.. ^-^ joo, sellasta. pientä puuhaa mut tuli ideoita isompiinkin.

(täs oli aika pitkä tauko välissä ku kirjotin meilejä). 99th on ehkä tulos tänne syyskuussa, mut päivästä se ei vielä tienny. joo, mä ilmeisesti merkkaan sille aika paljon ku se ihan mun takia vaan tänne on tulossa. unohtu ottaa lääkkeet ajallaan et mun tarttee nyt lopettaa ja mennä syö ne. löysin taas uutta musaa ladattavaks. kirjottelen sit taas jotain ku tulee jotain mieleen.

No comments: