12 August 2008

Ryan

mitäs tässä, oltiin keitaalla kävelemässä (soitin kun oli asiaa, tarvitsen suklaarasiaa).. meinasin laittaa vähän lisää suhteista. ku niitä kerran on. vaikka jotkut on kyl sellasia on/off-suhteita et mul voi mennä kauankin etten pidä yhteyttä. ja monien kavereitten kans on sama juttu. mä en vaan aina saa aikaseks soitella tai laittaa emaileja, mut nähään kumminki aina välillä ja sillon kaikki on niinku ei oltas oltu erossa ollenkaan. niinku Mike on tyypillinen tällänen. sillon ku mä en oo NB:s ni ei pidetä juurikaan yhteyttä.

Ryan. se on Hypnon yks kaveri ja me tavattiin ku Hypno halus esitellä mut sille ja oltiin syö jotain pientä. Ryan aka Maryann aka Ryannah aka DJ Funkygirl. mä jotenki ihastuin siihen heti ekalla kerralla. eikä sekään ollu mitenkään torjuva. no ehkä johtu siitä et se ei ollu kuullu musta mitään huhuja sillon. no enivei mä halusin saada sen. ja sainkin. mut siinä kesti vähän.

mul oli mielessä kaikkee et veis sille jotain lahjoja ja kukkia, mut emmä sit jaksanu. oltiin joku kerta shoppailemas ja se katteli jotain mekkoja ja mä sain auttaa sitä laittaa vetoketjun kiinni ja sellasta, ja kivaa oli. se oli jotenki jollain tavalla täydellinen ja vaikka mua ei oo enää vuosiin kiinnostanu pojat minihameissa ni sillon jotain heräs taas eloon mun sisällä. Ryan on kans jotenki hyvin hoidettu, et se pitää huolta ulkonäöstään ja ajaa karvat ja sellasta. ja se osaa tosi hyvin meikata. no joo, vuosien kokemus... ja se on kans jotenki herkkä ja hento, ei välttämättä fyysisesti mut mulle tuli sellanen mielikuva. ja sen kämppä on S I I S T I. ei pölyhiukkastakaan. ja kaikki esineet on aseteltu hienosti ja se on kans tosi minimalistisesti sisustettu mesta. mä oon ollu siellä pari kolme kertaa.

no se eka kerta. hmm... me nähtiin siellä klubilla missä se on tarjoilijana töissä, ku sil oli vapaa ilta. mä tiesin et Hypno ja Tech oli siellä sisällä mut mä seisoskelin pihalla ja kattelin ku porukat meni sinne sisään ja ulos, eikä ollu oikeestaan aikomus tehä sinä iltana enää mitään, mut sit Ryan tuli pyytään tulta ja se oli tosi hyvännäkönen vaikka meikit oli vähän valunu. mentiin sit sisälle ku mä ajattelin tarjota sille jonku drinkin. mentiin istuun sellaseen paikkaan missä sai olla rauhassa. mä kävin sit tiskillä ja Hypno näki mut ja selitti jotain et Ryan ei sais hengata siellä mestassa vapaa-aikanaan ku sen pomo oli vittuuntunu jostain sille. mut ei me oltu kauaa. Ryan sai drinksun ja mä join yhen kaljan. poislähtiessä Hypno oli tanssimas mut Tech tuli puhuun mulle, ikäänkun vittuillakseen jostain ja sano kans jotain Ryanista, et mä vähän ravistelin sitä. mut ei silleen et joku olis luullu sitä tappeluks tai jotain. se oli jo sen jälkeen ku mä olin kesyttäny Techin.. et se ei pannu vastaan.. joo, mut sit mentiin pihalle ja mä sanoin et ajan Ryanin kotiin, ja ajoinkin, ja menin sen kans sisälle ku se vaikutti vastaanottavaiselta. se olis halunnu pestä meikit pois ja vaihtaa vaatteita mut mä en antanu. ku mä tykkäsin siitä sellasena. laitettuna.

sit se vaan meni siihen et mä kysyin siltä onks sitä koskaan kukaan kuristanu ja se kysy sattuuks se. heh. sit mä kuristin sitä. ihan vähän liikaa. eli siis kunnolla. et se ei saanu ilmaa ja alko itkee ja pyys mua lopettaan. se on siisti se vallan tunne, ja se ku ne pelkää mua. meni vähän överiks ku mä löin sitä kans, huulen halki ja silmän mustaks ja silleen. autoin sen sit kyl vessaan peseen naamansa. ja sen jälkeen makkariin ja oli ihan hyvää seksiä vaikka se oli ihan pikkusen torjuva ja pahoilla mielin ku mä olin murjonu sen naamataulun. et silleen.

seuraavan kerran kävin sen luona ku vein kukkasia ja pyysin anteeks ja lupasin etten enää satuta sitä. sen jälkeen on kyl tullu toisia kertoja ku oon hakannu sitä ja tehny muuta ilkeetä. mut oon yrittäny välillä olla sille ihan kiltti, ja yritän edelleen ku ei se oo ansainnu sitä et mä pahoinpitelen sitä jatkuvasti. joskus vaan lipsahtaa mut viimeaikoina se on saanu olla ihan rauhassa kuten Hypnokin. on ollu muita ongelmia. vois itseasiassa kysyy sitä ulos, johkuun syömään vaikka tai shoppaileen. mä tarjoisin. ja olisin ihan kiltti. ja lopuks ihan normaalia seksiä vaikka mun autossa tai sen kotona ja vois yrittää kysellä siltä sen elämästä ku mä en tiedä siitä kovin paljoo. et niinku mistä se tykkää ja millanen sen perhe on.

hain eilen Birdyn meille ku mulle on tarjottu ikäänkun sen "puolihuoltajuutta". et mä olisin siitä vastuussa ku ne siellä kirkon mestassa haluu päästä siitä eroon ku se on ongelma. joo mut meillä se on aina ihan kunnolla. nytte kans. ei mitään ihme raivokohtauksia ja kiljumisia. käytiin eilen kans kattoon sille uutta sänkyä ku joku oma huone sillä pitää olla ja ainoo mahis on toi pelihuone. sinne vaan sänky ja sillä selvä. telkkarin alla on laatikostot missä se voi pitää vaatteitaan. siinä toises on kyl pelejä mut ei kai se haittaa. joo, käytiin kans Bradin luona ku mä en taaskaan voi vastustaa kiusausta dh:n suhteen... ja arvaahan sen et Birdy kotiin tultua kertoo kaiken Stellalle ku se vähän kyselee. mut ei se oo paha juttu Birdyn suhteen. ku ei se voi tietää et mä ostin Bradiltä kamaa eikä sitä et ei Brad ollu kipee vaan niin aineissa ettei sen takia päässy sohvalta ylös. eikä sitä et ei Chris ollu pihalla kavereittensa kans vaan asiakkaan. emmä enää niin tyhmä oo et kertosin Birdylle kaikki asiat niinku ne on. ettei sille aiheudu stressiä aikuisten asioista. se on muutenki jo saanu nähä aikuisten maailmaa ihan tarpeeks.

eilen se oli illan Stellan kans ku Yan kutsu mua sen luo ja mä halusin mennä yksin. Shade lähti johkuun illalla ja kävi ilmi tänään et se oli ollu Bradin luona sekin, mut ei täl kertaa kyl ostamassa mitään vaan ihan vaan saamassa panoa, ja se oli ilmeisesti halunnu kiusata Chrisiä kans vähän. se oli ottanu siitä kuvia. heh. mut ei halunnu näyttää niitä vielä kellekään vaan ekaks editoida niitä vähän.

huomeen mä oon Birdyn luvannu viedä vähän shoppaileen, ku se tarvii vaatteita ja mä lupasin et saa pikaruokaa ja jonku lelun tai pelin ja karkkia jos haluu. välil on ihan kiva pitää siitä huolta. niinku se olis mun oma lapsi. nähtäväks jää miten kauan tätä kestää ja millon mulle tulee se pakottava halu tehä sille pahaa. ja sillon ku se ilmaantuu ni on paras vaan häipyä kotoa ja mennä tonne mun rantapaikkaan ja olla yksin niin kauan et se tunne menee ohi. silleen mä oon suunnitellu tekeväni. Birdy kyl tulee yksin toimeen jonkun aikaa ja Stella on täällä ja Shade jos ei tuu. tälle päivälle on telkkarin katselua lähinnä luvassa ja mun pitäs parit meilit kirjottaa ku 99th ja Jesse oli kirjottanu mulle. jälkimmäinen siitä vierotuksestaan mikä ei kiinnosta mua yhtään ja 99th meinas et voitas yrittää sopia joku tapaaminen etukäteen jos mä tiedän millon meen takas NB:n. joo en kyl vielä tiiä, ehkä joskus syksyllä tai talvella. ja piti siltä kysyä jos se tulis täällä käymään. jne.

No comments: