05 August 2008

dh osa 1

joo myönnetään nyt, mullon alkoholi- ja huumeongelma. tuskin ne siitä myöntämisestä pahenee. heh. aina tulee juotuu, vaikka kuinka yrittää pitää taukoo. ei mitään kännejä, mut pari kolme kaljaa tai drinksuja tai viiniä. harvoin kyllä nykyään yksikseni mitään kittaan, mut silti noita tilaisuuksia on siihen ihan liikaa. ja mul jää tosi helposti putki päälle. ja jos on vähän jotain ottanu ni se riski vetää jotain aineita siihen päälle nousee kymmenenteen potenssiin. mut ei tää ongelma enää niin paha ole ku joskus vuosia sitten. et sen tajus jossain vaiheessa ja alko rajottaan.

noista huumehista paras ja pahin kumppani on dh. ecstasyjohdannaisia menee kans aika runsaasti kuten eva tai ec. ja onhan se koukku olemassa, mut se on haudattu syvälle pahempien ongelmien alle. nyt ei oikein ajatus luista ku eilinen meni vetopäiväks (ja alkoholi ja huumeet on kans tosi kiva yhdistelmä..) ja jotenki väsyttää ja tekee mieli lisää. dh on heroiinisekotus jossa on tai pitäs olla jonkunverran aitoo tavaraa mukana, mut laatu vaihtelee tosi paljon ja joskus siihen on sekotettu paskaa reactia josta mulle tulee ihan sairaan paha olo. et jos mut näkee tuolla kadunvarressa oksentamassa ni tietää et reactia on jostain joutunu mun elimistöön. dh käytetään suonensisäsesti. siihen jää aika helposti koukkuun ja siit on vaikee päästä irti, ja jos vetää usemmin tai siis jatkuvasti ni iskee dementia. mullon dh-koukku nyt jo jotain kolme neljä vuotta. kyl mä sitä sitä ennen kans aina välil otin mut ikäänkuin viihdekäyttönä ja ku oli sit taas muut aineet enempi käytössä ni ei tuntunu pahasti reflat.

mut se on kyl ihan saatanallinen aine, jos rehellisesti puhutaan. välil mulle tulee älytön inho sitä kohtaan ja haluu olla kuivilla, ja sit kuitenki se psyykkinen koukku on niin paha et pakosta jossain vaihees retkahtaa. joo ja sellasta se nyt on ollu nää viime vuodet. välil kuivil ja välil tosi syvällä dh-suossa. mul tulee sellasia vetoputkia et on kolme viikkoo ihan pois hihnalta ja sit sen jälkeen pyristelee kuiville ja kestää ne jokseenkin pahat vierotusoireet kerta toisensa jälkeen ja on kuivilla muutamanki kuukauden ilman retkahduksia ja sit joku juttu saa mut himoamaan sitä niin pahasti et tulee otettua. sitä himoa mä en meinaan kestä yhtään. sitä et pyörii vaan kaikki ajatukset sen aineen ympärillä, ei pysty ajatteleen mitään muuta ja tekee sitä niin pahasti mieli et meinaa kuolla ellei saa piikkiä. ja mä oon niin heikko et heti ku sellanen fiilis iskee ni on pakko lähtee hankkimaan ainetta ja siitä jää melkein 100 % varmasti putki päälle.

mul oli tos vähän aikaa sitte sellanen paha vetoputki. et kaikki oli merkityksetöntä paitsi dh. ja sitä meni kans. mul on annos kasvanu viimesen vuoden sisällä ja sen huomaa. kuukauden kieriskelin himoissani ja toissapäivänä oli sit pakko saada. eilen ei pitäny mitään ottaa mut iski ahdistus et otin sit, ja illalla juotiin viiniä Stellan kans ja mul meni vielä yks annos illalla sen jälkeen, et en muista loppuillasta just mitään. jotenki mä aina kotikaupungissa käydessä retkahdan. melkein joka kerta ku mä siellä käyn. jotenki kai liittyy siihen vapauden tunteeseen mitä tuntee joskus ku on siellä, et täydellinen vapaus tarkottaa myös sitä et voi ottaa dh:ta eikä kukaan oo vittuilemas siitä. tai olemas pettyny ku mä retkahdan. jotain sellasta.

joo mut eiköhän riittäs tältä erää. kuulin et olis taas pitkästä aikaa nestemäistä dh:ta markkinoilla ja vähän meinas et lähtis sitä metsästään. vaikka se on kalliimpaa. mut mitä väliä. mä tykkään noista ampulleista. heaven8 vois kans olla hyvä juttu ku mul on vähän stressiä..

No comments: