21 August 2008

lisää päiväkirjaa

vielä 8 päivää ennen ku tulee vuosi mun ja Shaden erosta. on joo päästy ihan hyvin yli siitä. kauan se kesti mut nyt ollaan molemmat ihan tyytyväisiä sinkkuelämään. 99th tulee 13. päivä tänne ja on viikon. en oo jaksanu mitään vihkoonkaan kirjottaa nyt taas moneen päivään. eikä edelleenkään hirveen sosiaalinen olo. jumissa kans, fyysisesti ja psyykkisesti. pitäs kai alkaa vaikka lukee jotain kirjaa mut ei sekään oikeen innosta. tyypillinen dh:n aiheuttama jumes. jollain tasolla tietty haluis olla aktiivinen ja sosiaalinen mut ei ton jumeksen takia oikeen pysty.

Todd otti pitkästä aikaa yhteyttä. se on nyt "lopullisesti" pihalla katkolta eikä oo menos sinne takas ihan heti. ja ihan putsina ollu jo monta kuukautta. se kuulosti puhelimes jotenki pehmeeltä. siis ei päästä pehmeeltä mut se puhu jotenki eri tavalla ku ennen. mä jäin sitä miettiin et jos näkis sitä tänään illalla. kiinnostas vaan nähä et onks se fyysisesti muuttunu kans, ja sitä kans ku se on ennen ollu aika hullu, et onks se yhä vai onks se putsina olo muuttanu sitä psyykkisesti kans. luulis et on. et mä en oo ihan varma tykkäänks mä siitä muutoksesta, ku mä tykkäsin Toddista ennen sellasena ku se oli, kaikkine vikoineen ja riippuvuuksineen. et sillon ku se keväällä oli "lomalla" ni se kuulosti liian absolutistilta enkä mä sillon tykänny sen puheista ja mietin et jos se muuttuu vielä enemmän siihen suuntaan ni voi olla et meiän ystävyys katkee. et mä en pysty enkä halua olla missään tekemisis sen kans. no saa nyt nähä. soitan sille varmaan kohta ja kysyn jos sil olis aikaa illalla, voitas nähä jossain.

sen eilisen juoksemisen jälkeen on huimannu välillä. veri kiertää taas aivoissa ja siitä kai se johtuu. Stella lähti Birdyn kans rannalle, uimaan ja aurinkoo ottamaan ja ne menee syö päivällistä Erinin ja Maryamin kans sit joskus. Shade on Tysonin (typerän huoran) kans jossain. et saan vaihteeks olla ihan yksikseni ja rauhassa. oli mäkin vähän auringos makaamas päivällä, mut en kauaa jaksanu olla. voi olla et meen sinne vielä istuun jossain vaiheessa.

joo mä olisin ehkä kans halunnu Erinin tavata, mut ehkä parempi tehä sen kans jotain kaksin. Maryam on vähän rasittava vaikka se on itsenäinen ja käyttäytyy hyvin, ni sen läsnäolo on joskus mulle liikaa. ja se ei enää oo se kiltti ja ennakkoluuloton pikku tyttö ketä mäkin joskus sain vahtia ku Erin oli jossain. et se on kasvanu ja mua häiritsee se et se tajuaa tosi hyvin aikuistenki asioita ja se tajuaa ton mun huumeitten käytön. no Birdy kans mut Birdylle se on "normaalia" mut Maryam tajuaa et se ei jollain tasolla oo oikein ja se näkee miten ne aineet vaikuttaa muhun. et se on kyl tosi älykäs tyttö. ja sen kasvatus on ollu just sellasta et kasvattaa älyä kans. ja sosiaalista älykkyyttä. ja sellasta rivien välistä lukemista mikä on diplomatian kannalta hyvä juttu mut mun kannalta huono. ei se välttämättä mitään sano, mut kattoo silleen et mä tiedän et jäin kiinni.

jotenki mä en enää haluis et Shade roikkuu Tysonin kans ku se on täysin holtiton idiootti. mut eihän se mua kuuntelis jos mä sille jotain siitä sanosin. kyl se ite tajuu et Tyson on sille huonoa seuraa, ja sil on varmaan omat tarkotusperänsä joita se ei mun kans haluu jakaa. mut silti. se saattaa joutuu pahoihin vaikeuksiin Tysonin takia. ja sellasten ihmisten seuraan jotka on sille vielä huonompaa seuraa. ja jotka ehkä tekee sille pahaa. toisaalta mikä olis sit niin pahaa mitä se ei olis jo mun taholta saanu kokea.. mut mua huolestuttaa välillä. ja mua kaduttaa et annoin sillon kerran Tysonin vietellä itteni. ja mua kaduttaa se kans et pistin sitä turpaan, vaikka on sitä varmaan muut kans pahoinpidelly, mut mun mielestä se on vähän sellanen tyyppi josta ei voi koskaan tietää mitä se keksii. et jos se keksii suuttuu mulle jostain syystä (tää on melko paranoidi ja perusteeton pelko mut ku mä aina hermoilen kaikesta ihan tyhjänpäiväsestä). ku se vaikutta musta joskus juonikkaammalta ku mitä näyttää.

laitoin suitsukkeen palaan ku tääl "toimistossa" haisee joku. en oo saanu selville mikä, vaikka oon haistellu kaikki paperiläjät ja tuolit ja pöydät ja hyllyt läpi. ehkä se on niitten kaikkien yhteishaju. ei silleen paha kumminkaan mut outo ja epäilyttävä ku ei tiedä mistä se tulee.

olin eilen illalla vähän aikaa kans Yanin luona. ei oikeestaan ollu tarkotus mennä mut menin sit kumminki. mut ei siitä sit mitään seksiä kehittyny. puhuttiin vähän siitä Meksikonreissusta ja Yan puhu kaikkee et mun ei tartte olla huolissani et ne pitää Shadesta hyvää huolta. joo emmä oo. mä luotan niihin kavereihin. siitä kans tuli puhetta ku mä nyt oon päättäny järkätä Shadelle synttäribileet meillä ja oon kutsunu porukkaa ketkä tuntee Shaden ja oon sanonu sille et se voi kutsuu kans jotain tyyppejä jos haluu. mä ja Stella tehään kakku ja muut ruuat. musapuoli on vielä harkinnassa ku Hypno ei pääse sillon tuleen ja Stella sano sit et yks sen kaveri voi tulla soittaan jos me järkätään sille joku hyvä nurkka ja levareille pöytä. ne saa onneks kiinni mun stereoihin. tarttee van jonku eli mun ryömiä tonne tv-pöydän taakse laittaan piuha kiinni. se tyyppi on ollu jossain Erinin bileissä kans soittaa ja mä oon tavannu sen pari kertaa, yks Halo. se on hyvä tyyppi. vaikkei silleen oo keretty tutustua vielä kunnolla, mut ehkä täl kertaa. se tulis 1.9. tänne ja tarttee majapaikan ja mä ehdotin et se voi tonne mun kakkoskämppään mennä jos Stella yhäkin asustelee täällä. se olis sen tasonen majapaikka. ja tännehän se ei mahu.

Hypnosta muuten, ne sen "ylläribileet" on Hybridissä ja läsnä vaan rajotetusti porukkaa. aika paljon kumminki, kuuleman mukaan. mullei vieläkään oo sille lahjaa ja ne bileet on jo lauantaina. ei tuu mitään mieleen mitä sille vois antaa. jonku levyn ehkä?? no nyt on pikkusen myöhästä itseasiassa.. ehkä mä teen kopion tosta minkä Ray anto mulle toissajouluna ja sanon et mä tilaan sille sen levyn jos se tykkää siitä. joo niin mä taidan tehä. ei oo paljoo vaihtoehtoja. ja vähän Heaven8:ia vois sille antaa. kokeiltavaks ikäänkun. jos pakkaa ne oikeen nätisti ja sanoo sille et se lahja pitäs avata sit ku on yksin kotona. heh. ei oikeestaan paljoo kiinnostas sinne bileisiin lähtä, ku sinne on tulos lähinnä Hypnon tuttuja enkä mä tunne moniakaan niistä, ja sit kolleegoita ja jotain sellasta porukkaa ketä ei kiinnostakaan tuntee niinku Hypno 'n Techin manageri ja joku levy-yhtiön tyyppi. mitä nyt Tech mua valisti niitten suhteen. ja sano kans et mun pitäs yrittää olla selvänä ja käyttäytyy kunnolla. ikäänkun mä en sitä itekin tietäs. älytöntä. emmä oo mikään pikkulapsi mitä pitää jatkuvasti vahtia ja opastaa miten käyttäydytään missäkin tilanteessa. ja selvänä oon varmaan enivei, en varmaan juo ees kaljaa enkä mitään drinkkejä mitä kyl varmaan tarjotaan. saa nyt nähä. mä oon varmaan aika ulkopuolinen siinä tilaisuudessa mut ei voi mitään. jos olisin ollu vähän aktiivisempi ni ne bileet olis pidetty SunFlyssa ja olisin voinu saada Stellan ja Rayn sponssaamaan ja voinu kutsuu sellasta porukkaa kenet mä tunnen JA ketkä tuntee Hypnon.

joo mut se Todd. sen kans mul on kyl ollu tosi hauskaa joskus. et olis vähän sääli jos ei voida pitää hauskaa enää jos siitä on tullu absolutisti. (no just, siis voihan selvänäkin pitää hauskaa, ei siinä mitään, mut ku sekoilu vaan on niin kivaa, varsinki jos sitä tehään kahestaan). mut mä lopettelen nyt ja soitan sille ja sit meen kattoon ku Birdy on kuulemma piirtäny uusia lintuja ja muita elukoita ja kuulemma Shaden ku sil on kissa sylissä.

No comments: