15 October 2008

15.10. yks faijan lapsista on nimeltään Bethany. kiva nimi. mullon nyt päällä paha jumes dh:sta varmaan ja yritän sitä korjata energiajuomilla. et olis ees vähän heränneempi olo. en varmaan tääl enää kauaa kyki. on vähän sellanen fiilis. kävin kattoo Bill Greytä tänään. se on nytte avolla. oli se edelleen sulkeutunu ja varovainen mut nauro jolleen mun jutuille ja oli ihan ystävällinen. on kestäny tosi kauan ennen ku se on alkanu luottaa muhun ja etten mä haluu sille pahaa. se on ollu jo vuosia suljetulla eikä se varmaan kykene vielä moneen vuoteen tuleen yksikseen toimeen. jos koskaan. mut mä tykkään siitä tyypistä jotenki. se sano et yks kerta ku se oli jotain 7-8 vee se muistaa ku oli siel niitten talon takana mettässä illalla, ja pelästy jotain varjoo siellä ja vasta vähän aikaa sitte se oli saanu sen trauman käsiteltyä loppuun ja vapautunu siitä. et se oli usein pelänny niitä kuusia mitä kasvaa siinä sairaalan mäellä, ja nytte ei enää. et ne on nytte sen mielestä vaan hienoja vanhoja puita. joo mä tykkään niistä kans.

puhuttiin jos se joku kerta tulis käymään mun luona, jos se saa lomaa ikäänkun. se sano heti kärkeen nytte et se ei haluu et mä puhun Jimistä sanaakaan, ja mä kunnioitin sen toivetta. ei muakaan huvita puhuu siitä paskiaisesta. muutenki, joskus on ollu silleen et se vaan istuu ja tuijottaa eteensä eikä sano sanaakaan ku mä oon sitä kattomas, et ku se puhu mun kans ni se oli jo hirveen iso edistysaskel. me oltiin yhteistiloissa ja siitä käveli ohi hoitajia ja se moikkas niitä ja yks niistä heitti et kiva et joku käy Billiä kattomassa. joo mä en tiiä minkä takia mä alunperin aloin käydä sitä kattomassa. kai se jotenki siihen niitten vanhaan taloon liitty. et mä halusin pitää kiinni vanhoista jutuista ja halusin et on joku kaveri kuka jakaa samat muistot.

se sano jopa et olis ehkä hyvä jos se vois käydä mun luona LA:ssa. et se haluis nähä Kaliforniaa ja mä voisin näyttää sille niitä paikkoja. sit voitas ajaa yhessä vaikka Vegasin kautta ja tsekata sekin mesta. sellasta. mulle tuli hyvä mieli niistä jutuista. ehkä mä oon kans jotenki ihastunu Billiin... edelleen. mähän olin siihen vähän ihastunu sillon ku roikuin Jimin porukoissa ja kävin niillä, ja ne hetket oli ihan parasta ku Bill oli mukana jossain kulmilla roikkumassa ja anto mun juoda sen kaljatölkistä. joo se oli sellasta lapsellista ihastusta mikä unohtu aikanaan, ja tuli niin paljon kaikkee pahaa juttua siihen päälle, ja Bill sekos ilmeisesti niiden juttujen vaikutuksesta enkä mä nähny sitä tosi moneen vuoteen ennen ku otin selvää tääl asues siitä missä sairaalassa se on, ja menin kattoo sitä. se on nytte jo yli 10 vuotta lähinnä suljetulla. on se ollu avolla ennenki mut ei oo kestäny sitä kovin kauaa. et toivos tietty et nyt se alkas vähitellen parantua. se sano et sillei oo ollu pariin kuukauteen harhojakaan, ku se sai yhen uuden lääkkeen ja tuntuu et se toimii. sillon ollu paljon tota lääkesäätöä eikä se kerro mulle siitä paljoo. mut ihan jo pelkkä smalltalk oli piristävää. se jopa anto mun halata ku olin poislähössä. ihan vaan lyhyesti, mut oli hieno tunne kuulla sen sydän lyövän mun rintaa vasten ja tuntee sen kädet mun ympärillä ja hengitys mun kaulaa vasten. joo, sellasta se on ku on ihastunu johonkuhun. ^^

olin eilen kattoo mun toista ihastusta ja tyypit syynäs mut taas kunnolla ja kyseli kaikkee typerää et suunnittelenks mä jotain. olin vaan vastaamatta mitään. puol tuntia sain olla Lloydin kans. aika pitkään täl kertaa. joskus tuntuu et sitä aikaa lyhennetään tai pidennetään täysin mielivaltasesti. joo mut vitutti se ruumiintarkastus. huumekoiraki niillä oli siellä. kylhän se siinä jotain vinku, mut ku ei multa mitään löytyny ni ei ne voinu mitään tehä. heh, mul oli vaihteeks likaset vaatteet päällä enkä oo taas pystyny suihkussa käymään 12 päivään, et ehkä se sen takia vinku se elukka. ku ei aina viitti yrittää miellyttää niitä tyyppejä. oltiin pikkuhuoneessa ja ihan yksin sai olla, tosin kameravalvonta päällä niinku aina. pelkäsin vähän koko aika et joku tulee sisään sotkemaan, ku oltiin siinä vähän lähekkäin ja suudeltiin ja sellasta. Lloyd kysy voiks se kertoo porukoille et mä oon sen "salarakas". heh. mä sanoin et parempi jos ei kerro et antaa niitten saada se selville ite. suoda niille se tyydytys mikä siitä tulee.

jälkeenpäin mä tiedustelin eri instansseista sitä sen loma-asiaa ja sain selville et joululomaa vois irrota pari päivää jos se on kunnolla. 24. ja 25. päivä. voitas viettää jouluu yhessä. ^^ mut mitään suurempia suunnitelmia mun ei silti kandee tehä sen varalta, ku voi olla et ne peruu sen jostain keksitystä syystä tai ihan vaan huvikseen.

Al on tänään hoitamas asioitaan mut se varmaan on tulos mun luo yöks. mul oli tossa eilinen ja toissapäivä sekakäyttöpäiviä ja oli ihan hyvä olo pilvessä, muuten sit aika huono. siis illalla. oon jaksanu päivät olla selvänä. dh:ta kans menny vaan iltasin. mun pitäs sitä nyt alkaa tosissaan rajottaa tai tulee niin paha jumes et en pääse siitä irti ilman ulkopuolista apua. tai siis sitä et joku ottaa multa aineet pois ja kattoo mun perään etten mä vedä mitään ja potkii persuksille et saan asioita hoidettua. tos olis yks asia mikä pitäs hoitaa ja uusia reseptejä tarttis kans hankkia. parin viikon päästä. oon niin laiska etten ens viikol viitti ja sit kerkee lääkkeet loppuu ennen ku saa uusia, mut tuntuu nytte siltä et mitä väliä sillä on. who gives a shit.

nyt tarttee alkaa jotain sapuskaa vääntää, mut palailen sit ku keksin taas jotain kirjottamista.

illalla: lähetin Alin ostaa mulle tupakkaa et saan olla vähän aikaa yksikseni. tuli aika paha ahdistus jostain ja enkelin vedin ja ne alkaa loppumaan. 11 jälellä. kyl niillä pitäs viel joku kuukaus pärjätä mut sit alkaa tehä tiukkaa. joo mut nyt on ainaki jossakin määrin normaali olo ettei seinät kaadu päälle. et varmaan pystyy jopa seksiin, ku eilenhän en pystyny vaikka teki mieli. toi lääkeasia alkaa taas stressaamaan. mul on menny toi paketti enkeleitä tosi lyhyen ajan sisään ku on ollu paha olla aika usein viimeset 3 kk. ja toi mul on vasta reilut 2 kk ja olis kyl taas vaihteeks negatiivinen ennätys vetää 50 kappaletta sen ajan sisään. mut kai mä itelleni synttärilahjaks uudet hoidan. tai on se vähän pakkokin. emmä pärjää täl hetkel ainakaan ilman noita ku ne on ainut mikä tosissaan auttaa ahdistukseen. niinku ensiapuna. on mul toi masennuslääke mut siitähän ei tunnu enää olevan mitään hyötyä. pitäs varmaan ottaa aika lääkärille ja puhuu sen kans noista, mut ku se on vähän kiven takana. tuntuu siltä ettei pitäs. mistä lie johtunee, vaikka siitä vois olla mulle ihan hyötyäkin puhuu ammattilaiselle siitä millanen olo mul on. mut se toinen juttu mikä olis ni pitäs kilpirauhasarvot tsekata ja kysellä mistä tää jatkuva saatanallinen väsymys vois johtua. et vaan väsyttää jatkuvasti eikä mitään jaksais tehä ja kaikki tuntuu niin ylipääsemättömältä eikä jaksa enää pitää itestäänkään huolta. sitä et sais käytyy suihkussa ainaki kerran viikossa ja pestyy hampaat ainaki joka toinen päivä ja vaihdettuu vaatteita useemmin ja siivottuu kämppää edes sen kaks kertaa kuussa. et noi tollaset perusasiat on mulla just nyt ihan retuperällä. ja tätä on jatkunu jo viimeset 3 kk ainaki. ja aina vaan masentaa.

joo pitäs nyt tosissaan vahdata ettei syö enkeleitä hupikäyttönä vaan ottaa vaan tarpeeseen. mul aina välil repsahtaa kuri ja tulee otettuu niitä alkoholin kans tai muitten huumeitten kans. tai vaan sen pilven takia. ja plaa plaa. mullon ikenet vähän huonossa jamassa kans ku en oo jaksanu hampaita pestä, et niihin sattuu jos syö jotain kovaa mitä pitää pureskella, niinku salaattia kurkun kans, tai muroja. et oli tuskaa tänään saada salaatti alas. maussa ei kyl ollu mitään valittamista ja vaihteeks se oli jopa ihan kivaa puputtaa vihreetä, mut tonne takahampaiden ikeniin vaan koskee. nyt on haihtunu jo se energiajuoman vaikutus ja alkaa enkelin ansiosta vähän jo väsyttää. mut ihan hyvä vaan niin, et meen nukkuun ajallaan eikä tartte märehtiä vanhoja ja tulevia asioita mistä tulee vaan surullinen fiilis. siitä se ahdistus meinaan sai alkunsa. vanhojen muistelusta. kattoo jos laittas joku kerta taas pätkiä päiväkirjasta tänne. vois piristää. sit ku meen takas kotiin tonne vuorten taakse. pitäs sellasen muistelupäivän vaikka, jos vaikka siitä laittas ku tavattiin ekoja kertoja Shaden kans.

Al tuli takas. mullon taas joku hermo jumissa ku rintaan sattuu. tarttee nyt pysytellä hereillä vielä jonku puol tuntia et saa mp3soittimen ladattua. nyt alkaa taas tulla paha fiilis jostain syystä. varmaan ton kivun syytä. mä en kestä sitä jos johkuun sisuksiin koskee eikä tiedä mikä sen kivun aiheuttaa. niinku nyt, et onks se vaan hermoradan jumitusta vai rasvaköntsä jossain sydämen verisuonessa. :P

mitähän tekis huomeen? tekis oikeestaan mieli mennä taas käveleen kotikonnuille mut ehkä en mee. jos menis kysyyn saisko Bill Grey lähtä mun mukaan puoleks päivää. sit tultas tänne (ku Al sano et sillä on asioita huomeen mitä sen pitää hoitaa) ja käytäs kävelyllä tuolla teollisuusraunioissa ja syötäs tota tänpäivästä ruokaa ku sitä jäi niin paljon yli, ja sit vois yrittää kysellä mitä se sanoo siihen et mä oon ihastunu siihen ja et olisko mul mitään mahiksia... heh. joo mä haluun kysyy siltä. vaikka se ehkä vastais ei, ni haluun silti. :) mut nyt mä poltan tupakan ja syön muroja ja sit nukkumaan. :)

No comments: