13 October 2008

pyöritty kotikulmilla

11.10. tulee risa juttu ku mä en jaksa täs enää kauaa olla. Alin koneella. mä tulin eilen tänne sen kämpille ku en pystyny oleen yksin. on juotu olutta ja oli eilen hyvää seksiä ja jotenki mä olin jo kaivannu sitä. no joo ehkä mä sen takia oon täällä ku alko ottaa päähän se et kaikki tyypit pörrää kulmilla ja mä törmään niihin nyt liianki usein. joskus on ihan kuollutta ja joskus tälleen.

vedin eilen olusien lisäks yhen SX:n. ja heräsin aamul hirveen päänsäryn kans. mut oli ihan hyvä pilvi ku oluistahan ei oo mulle enää paljo hyötyä. heh. äh, jotenki tragikoominen toikin juttu. :P joo, aamul Al oli laittanu aamiaiset sänkyyn. ja muutenki se on ollu nytte tosi kiltti ja huomaavainen. mä en oikeen tiiä miten mun pitäs siihen suhtautua. ku se on jotenki niin erilaista ku millaseen kohteluun mä oon tottunu. oltiin vähän pihalla kävelee näillä kulmilla ja käytiin siellä mis mä asuin faijan kans, siel kerrostaloalueella. sillon ku se talo sytty palamaan. käytiin rapussa sisällä mun entisen kotioven takana. siel oli seinät maalattu vihreiks ja sen kämpän oven eessä oli kynnysmatto. mä katoin sisään postiluukusta: matto (meil ei ollu eteises mattoo), valokuvia seinillä (meil ei ollu), olkkarista näky vähän jotain sohvan kulmaa (meil ei loppuaikana ollu mitään kalusteita ku faija myi ne et ois saanu rahaa dokata), koira meni siellä, ja jonku jalat näky. mä halusin jäädä siihen hengaamaan ja vaikka soittaa ovikelloo ja kysyy voinks käydä kattoo sitä kämppää, mut Al meinas et se ei parantas mun oloo yhtään, et lähettiin sit pois.

mä varmaan näytin tosi surkeelta ku Al sit otti mua kädestä ja sano et illalla juodaan yhessä ja tehään jotain mukavaa vaikka makkarin puolella, ihan mitä vaan mä haluun. no kyl se vähän lohdutti, ja se ku se piti mua kädestä ja halas vaikka oli ihmisiä pihalla ketkä näki. (mä yleensä oon tosi tarkka siitä mitä ihmiset näkee, enkä haluu et ne saa tietää musta yhtään sen enempää ku mä ite haluun). käytiin sit rannassa kans ja käveltiin rantaa pitkin sillan alle, mut siel oli parit pultsarit. Al kysy niiltä voidaanks me olla siinä hetki ja yks meinas heti et jos meil on millä maksaa, ja Al tönäs mua niitten eteen ja sano et siinä on maksua, et se tekee mitä te vaan ikinä haluutte. heh. mut ei ne sit halunnu, katto toisiaan ja sit yks sano et lähtekää vetään ennen ku käydään päälle. ne oli aika nuorta porukkaa.

mut mä lähen nyt kattoon mitä juomia talosta löytyy, paitsi kyl olutta löytys lisää mut emmä sitä halua. jos sit myöhemmin vaikka tehtäs jotain kivaa yhessä (sängyssä).. :)

12.10. katoin ku olin tuol pihal kävelee et Patrick menee siellä. aloin jo hapuilla asetta takin alta ku tajusin et ei se se oo. häivyin sit kyl niiltä kulmilta ja menin huoltiksen nurkalle roikkuun. siinä kävi porukkaa tankkaamassa ja ne katteli mua omituisesti, mut mä vaan hengasin siinä ja kuuntelin musaa mp3soittimella ja mietin kaikkee. muistelin sitä ku Al otti mut siitä kyytiin sillon kauan sitte, ja sitä pikku huonetta siinä. kävin kattoo onks ovi auki mut ei ollu, ja sinne on tosi vaikee murtautuu sisälle ku se on rautaovi. se oli Alin huorien paikka minne ne vei asiakkaita. ja se mesta mis mä tapoin yhen niistä. mut se lelu oli jo rikki, et mä vaan annoin sille armoniskun. (yritystä puolustella tappamisen oikeutta niinku. tekopyhää. ><)

joo mut muistelin kaikkee sellasta. sitä ku mä näin Alin siellä sinä yönä ku se seisoskeli ulkopuolella poissa valoista, ja ku mä moikkasin sitä, eikä se kai tuntenu mua ku se oli sitä aikaa ku ei oltu nähty jotain yli viiteen vuoteen tai enempään. no, mut siellä ku hengasin ni siihen tuli jotain mua nuorempia kavereita hengaamaan mun lähelle ja yks sit heitti jotain et ootanks mä jotakuta, ja ku sanoin et en, ni se sano et se on niitten aluetta eikä sinne oo vieraat tervetulleita pyörimään. heh, joku tulee sanoo sulle tollasta keskellä kirkasta sunnuntaipäivää. mä sanoin et oon asunu siellä lähistöllä ennen. sillon ku olin teini. ne vaan et aha. mut mä lähin siitä sit kans meneen ettei ollu enempää kontaktia niihin. mä oon nyt käyttäny tota mun uutta vaaleeta toppatakkia. tai no uutta.. on se jo muutaman vuoden vanha, mut ei oo paljoo tullu käytettyy. hopeansinertävänbeige. ja se on kiva ku ei näy et on ase mukana. ja ku Suez-san on vähän isompaa mallia, ni sekin jää sopivasti piiloon. muutenki tuntuu etten pistä ihmisten silmään ni kovasti ku on toi päällä. ku vaan jaksaa panostaa vähän ulkonäköönsä. sillon ennen ku mä asuin NB:ssä ni hengasin aina vaan musta pilottitakki ja maastohousut päällä, ja kyl huomas et jossain paikoissa jengi lähti karkuun heti ku vaan näki mut. ei se kyl mua hirveesti häirinny... heh.

kävin sit kans tuol yhel toisel huoltiksel ostaa tupakkaa ja suklaapatukan ja hengasin siel kans. ihan vaan kattelin ihmisiä. näin siel yhen kuka asuu Alin kaa samas talos. sen tyypin joka sillon kyyläs mua ku olin ekan kerran siel. kyl se nytki katto. tunteeks se muka mut vai mitä vittua se meinaa?? mä kans kävelin sitä tietä missä mä sillon kerran törmäsin Daveen ja hakkasin sen. vitun kusipään. eikä se pystyny puolustautuun. et mitään ei ollu jäljellä sen voimasta ja auktoriteetista. sielpäin ku olin ni yritin tähyillä et näkyskö sitä missään, mut ei ollu onnea. tai epäonnihan se oikeestaan on törmätä sellaseen paskiaiseen. lukijoille tiedoks: Dave on mun entinen terapeutti niiltä ajoilta ku istuin 15-vuotiaana kakkuani mun ekasta murhasta. eikä siitä sit sen enempää.

Al nukku edelleen ku tulin takas kämpille. se ei saanu yöllä unta seksileikkien jälkeen ja oli johkuun neljään asti hereillä. ku se heräs ni mä kävin hakee tosta läheltä kiinalaista pikaruokaa, sille nuudeleita ja lihaa ja mulle nuudeleita ja kasviksia. nytte yritän pysytellä vaihteeks ihan selvänä, vaikka voi olla et dh:ta menee. mul oli siitä parin päivän tauko ja nytte alkaa tehä mieli taas. kerroin tos Alille et missä kävin ja et halusin oikeestaan Greyn talolla käydä, ja se alko et mitä mua se mesta niin paljon kiinnostaa, et onks sinne haudattu joku aarre. heh. mä nyt vaan satun tykkään siitä mestasta. muuten alkaa taas kaivata takas NB:n ja meen varmaan huomeen sinne takas. joskus pitää vaatteet vaihtaa. kysyn Alilta tulisko se taas mun mukaan. äsken tekasin kirjeen Johnille ja pitää viedä postiin huomeen. laitoin siihen kaikkee et mun mielestä se on edelleen tosi söpö ja ne kuvat mitä mä siitä sillon näin on kyl aika huippuja ja mä haluisin niitä pari, jos se vois lähettää mulle. ja laitoin et muistelen joskus niitä entisiä aikoja ja et mä tykkään siitä vielä. ja mitä se siihen sanois jos mä tulisin sitä kattoon joku kerta. kattoo mitä se vastaa. jos se vastaa. mut mä luulen et kyl se. ja onhan se jo jonkinlainen saavutus et onnistun oleen taas väleissä kahen mun entisen parhaan kaverin kans. Frankin mä oon kai menettäny lopullisesti mut jotenki se asia ei jaksa enää ahdistaa. enkä oo enää yhtä surullinenkaan ku ennen olin. auttaa kyl paljo et saan olla Alin kans. :)

tälle illalle ei vissiin oo mitään erityisiä suunnitelmia. et istutaan vaan kotona ja katellaan telkkaria. mua kyl huvittas lähtä vielä pihalle tekeen jotain. tarvis actionia. Alilla ei oo enää autoo mut jos olis ni voitas lähtä kruisaileen ja sit vaikka nukkuu autos jossain tien poskessa. mut nyt mä lopettelen enivei tältä päivältä ja meen ottaa lääkkeet. ennenku unohtuu.

13.10. arvaahan sen et tulee sekoiltua ku on levoton olo. no joo emmä paljoo, otin vaan dh:n päälle MMB:n ja lähin kulmille pyöriin. tuli kiva energiapilvi, mut en onneks törmänny paljo kehenkään. uhkasin yhtä tyyppii aseella mut se lähti juokseen välittämättä siitä ammunko mä vai en, ja se oli nopee kaveri. sit menin rantaan ja sillan alle istuskeleen. siel ei täl kertaa ollu ketään. vaan tyhjiä oluttölkkejä mitä ruttasin lämpimikseni. yöllä kävelin takas ohi siitä talosta mis mä vietin lapsuuteni. oli valoa ikkunoissa, niil oli jotain kotibileitä siellä ja autoja pihassa. mä oon joskus menneisyydessä käyny siellä pihassa oleilemassa, pimeessä, ja katellu sisään lastenhuoneen (joka oli ennen mun huone) ikkunasta. mä oon jopa ollu sisällä siellä ilman et ne porukat herää. mä vein sille niitten lapselle omenan. meinaan ku tiiän vielä miten mun huoneen ikkunan saa auki ulkopuolelta... on kokemusta siitä yöllä sisään hiipimisestä...

Al oli jo nukkumas ku tulin takas ja istuskelin sit vielä olkkarissa ja kuuntelin musaa, johkuu kahteen asti tai yli. mun piti herätä aikasemmin mut ei pystyny, et nyt mä kykin edelleen Alin mestassa ja tarttee syödä jotain vielä ennen ku lähen takas kotiin. terveellinen välipala, hedelmä ja muroja.

No comments: