01 October 2008

pikku Wren sai keppiä, ja muita kertomuksia

30.9. väsyttää. henkisesti ehkä eniten. mitäs täs nyt ois tapahtunu? eipä juuri mitään. dh:ta menny. kyl mä tota oikeetakin otin pari kertaa mut ku siitä putos ihan täysin ni en viittiny jatkaa. eikä jaksanu alkaa säätää annosta. ei jaksa mitään. vitun masennus tai mikä tää on. nyt meen syömään jotain ja sit kattelen videolta ton yhen leffan. oon nytte yksin ja Al on kotonaan ku sen oli pakko mennä duuniin ja se kai nukkuu just nyt.

*tauko* olihan se niinku vaihtelun vuoks ihan kiva asuu jonku aikaa yhes Alin kans, mut pitemmän päälle kyl aika rasittavaa. ehkä mä en vaan oo parisuhdetyyppiä. käytiin pari kertaa ampumaradalla sen kans ja oli ne kerrat ihan ok, jotain sellasta "rauhallista yhdessäoloa", mut mä sit aloin jossain vaiheessa kaivata muuta seuraa. ja tuli sitä hankittua sit kans tuolta puistonreunasta mut en mä niitä ala kotiin tuomaan. ei oo satanu et pysty ihan hyvin puskissa naiskentelemaan eikä huora ees valittanu pahasti. sen edellinen oli sitä puukolla uhannu ja turpaansa se oli ottanu et ilmeisesti mä olin tosi hellä tai jotain. joo mut täytyy sanoo ettei ees huvittanu tehä sille mitään. ku se oli niin söpö jotenki. laiha ja toppaliivi ja minihame päällä. näytti ainaki tosi nuorelta, mut mä oon huono arvioimaan kenenkään ikää et veikkaisin et jotain 18-19 se oli.

ja Al nukku mun rauhottavilla mun kämpässä sillä aikaa. enkä sille mitään tosta kertonu, niinku en kertonu mistään et mis mä kävin sillon ku en ollu kotona. Lloydia kävin kans toisenki kerran kattomas ja se kerto et porukat oli jo saanu vihiä et sil on ulkona joku "pikku huora", mut ne ei ollu vielä yhdistäny sitä muhun. ja toivotaan ettei yhdistäkään. vaikka ihan sama se mulle on loppujen lopuks et meneekö kovan kundin maine vai ei. ei saatu sillä kertaa yksin olla, et yks kyttä seiso oven luona koko aika. ja ne katto mua kaikki jotenki kummasti et alko taas tuntuu siltä et roikkuu vessapaperia housuista, mut se oli ehkä vaan sen takia ku ne tuntee mut siellä ja pähkäili mitä tarkotusta varten mä siellä ravaan.

oon lykänny sitä siel faijan kämpillä käymistä ku nyt taas sorruin ottaan dh:ta, ja ku mä otan nyt vähän isompaa annosta. tulee jotenki kevyt ja rauhallinen olo, ei mitään isompaa pilvee tosin. tuntuu et voi tehä mitä tahansa ja on rohkee ja elävä. mut emmä silti oo mihkään jaksanu paljo lähtä. istun kotona vaan. Samin kans istuttu jommankumman kotona ja katottu telkkaria, sen jälkeen ku Al lähti. ja mä oon märehtiny taas sellasia juttuja mitkä ei välttämättä koskaan tapahdu, sitä Johnin juttua ja muita. jotain Kellystä ja niistä muista kavereista. tein tänään foorumikierroksen ja juttelin vähän aikaa pm:illä 99thin kans ku se oli siellä p-foorumilla. sanoin mä sille et oon cityssä mut et on ollu muuta juttua et en oo siks ottanu yhteyttä. se lähinnä kyseli et jos mä laittasin jotain piirtämiäni kuvia sinne, mut emmä oikeen tiiä siitä. ei noi mun tuotokset niiiin hienoja tai hyviä oo. yks tyyppi oli laittanu mulle pm:n ku yhessä linkkiketjussa mihin mäkin oon postannu ne mun linkit ei enää toimi. no mitä mä muka sille voin jos jotkut sivut lakkaa olemasta?? no kyl mä sille laitoin et tsekkaan ne linkit ku ehin. tarttee varmaan laittaa itelle muistilappu kännyyn ettei unohu. mä helposti unohan tollaset. sinne oli kans ilmaantunu miittiketju mis porukat suunnittelee jotain tapaamista, ja se olis täällä jonku kahen viikon päästä. en tiiä jaksanko tääl niin kauan kyykkiä. 99th harkitsi et meneeks sinne. co-existence ainaki oli menossa, et se oli ilmottautunu sinne ketjuun.

mullon kans jotenki aina sellanen pieni epäilys et joutus johkuun kyttien ansaan jos menee tollasiin miitteihin, vaikka tää on toisen moden järkkäämä ja se on mun tietojen mukaan luotettava tyyppi, mut sinnehän saattaa tulla porukkaa ketä ei tunneta, ja ulkona oottaa autolastillinen kommandoja. :P aina on olemassa riski. ja sit toiseks mä en välttämättä haluu et porukat saa tietää millanen tyyppi mun nikin taakse kätkeytyy.

Hypno oli muuten laittanu mulle meiliä ja siinä oli pari kuvaa Ryanista sen keikalta. se näytti kans tosi söpöltä. kivat vaatteet ja hyvintehty meikki ja se oli värjänny tukan violetiks mis oli vaaleita raitoja. en vielä oo jaksanu kirjottaa sille vastausta, enkä Shadelle ku sekin oli kirjottanu mulle ja kerto siitä ku Kellyn porukoita oli niillä "Wreniä kattomassa". ei ollu kaikki menny ihan suunnitelmien mukasesti. (äh, mä nyt yritän täs sivussa saada nettiä toimimaan mut huonosti näkyy toimivan. hitto ku se aina välillä takkuilee.) no joo mä täs sivussa yritin ottaa selvää yhestä tapahtumasta ens vuonna, mut emmä kykene tekeen mitään suunnitelmia koskien huhtikuuta, ja alkuvuodelle tolla sivulla ei ollu vielä mitään tietoja. ja sinne Erinin sivustolle mä en pääse tällä koneella. mistä mä tiedän miks, en vaan pääse. OUMA:n sivuja yritin kans mut ne on down. kiva.

1.10. pitäs varmaan laittaa ikkunat kiinni ku on aika kylmä ja sataa vettä. Sam on retkillään ja mullon vähän yksinäinen olo, mietin jos lähtis kattoon sukulaisia. mut se tyyppi ketä mä nyt kaipaisin on arkussa tuol hautuumaalla. :( joo ehkä mä käyn siellä. vien kynttilän tai jotain. illalla. Jesselle mä yritin soittaa mut arvatahan saattaa et niillä vastas sen broidi puhelimeen ja sehän ei voi sietää mua, eikä suostunu kertoon mitä Jesselle kuuluu tai onks se kotona. mut ehkä se kertoo sille et mä soitin. ehkä. toivotaan. yritän enivei huomeen uudestaan. ei se kundi voi siel koko aikaa passissa olla.

*ruoka- & tv:n katselutauko* OUMA:n sivut on taas kunnossa, paitsi et siellä lukee et under construction eikä sinne oo lisätty mitään bileitä ens vuodelle vielä. eikä tälle vuodellekaan paljo mitään. ei ainakaan niitä goa-bileitä mitä mä etin.

*surffailutauko* jotenki ei tänään oikeen synny mitään. et paras vaan antaa olla ja mennä tekeen jotain muuta. yritin kirjotella ihmisille meilejä mut se oli kans melko tuskasta puuhaa ku ei vaan keksi mitään. meilasin sille yhelle p-foorumin modelle siitä miitistä, kyselin et missä se pidetään ja paljon porukkaa on tulossa ja sellasta. vaikka emmä sinne kyl varmaan mene, mut tietäs ainaki missä se on et jos uutisis on jotain jostain ratsiasta...

*lisää taukoo* se tyyppi vastas ja sano et paikkaa se ei voi antaa tiedoks muille ku niille ketkä on ilmottautunu, et yrittää välttää sen et sinne tunkee muuta väkeä ku "meiän porukoita". et "osallistujille" ilmotetaan meilitse paikka ja kellonaika. mä vähän epäilen et westsiden puolella se miitti on. jossain tyhjässä teollisuushallissa minkä tyypit vuokraa ja kantaa sinne pöytiä ja tuoleja ja stereot. itseasias täs mun lähellä on kans sellasia paikkoja missä sellanen miitti voitas järjestää. mut mä en niitten perään niin kovasti hinkua et alkasin ite järkkään miittejä. emmä sentään niin sosiaalinen oo. 99th otti taas yhteyttä ja kai mä sen nään huomenna tai perjantaina. vaikka pe mä oon luultavimmin Maddog palacessa. siel on goa+electro-ilta. ja seura kelpaa. :) sitä vaan et jos 99th lähtis sinne mun kans. se oli vielä epävarma, mut onhan täs aikaa vielä miettiä.

Al oli hoitanu tänään itelleen lisää sairaslomaa ja se oli saanu jonku lätkän rauhottavia ensiavuks. ja kyl se rauhalliselta kuulostikin puhelimes. verikokeen tulokset on ilmeisesti okei, et se saa huomeen haettua ne lääkkeet. mä kysyin et jos se haluis tulla taas mun luo, mut ei sit sovittu muuta ku et nähään viikonloppuna jossain. mä olin vähän huolissani siitä mut se on järkevä kaveri ja varmaan älyää mennä ensiapuun jos olo pahenee. se vitsaili et ei vois ees viiltää itteään ku ei tikkien päältä viitti. :P

olin tos alkuillasta lyhyesti pihalla ostaa lisää tupakkaa, ja nytte vaikuttaa tää seutu vähemmän kuolleelta ku yleensä. yhen nistinaapurin näin kuka asuu tos kerrosta alempana, sentään tunnisti meikäläisen vaikka oli aika pahasti aineissa. pari tuttua diileriä pyöri metroasemalla mut en ostanu mitään vaikka ne tuli tarjoon kyllä. sit näin kauempaa sen yhen idiootin kuka aina tulee multa kyseleen onks myytävää, ja aina sellasissa paikoissa mis en kyl takuuvarmasti ala mitään diilaamaan. mut se ei nähny mua. siinä kans yks turha tuttavuus. kävelin paluumatkalla vähän tonne joelle päin sinne mis mä asuin ennen ku se talo siitä purettiin. mä tykkäsin siitä kämpästä ihan tosissani. häivyin sieltä vaan jonku paranoiakohtauksen vallassa, ja mä taisin olla yks viimesiä ketkä siinä asu, ja se purettiin sit aika pian sen jälkeen. siel kierteli kyttäauto kyttäämässä niitä rakennustyömaita, ku siihen nousee toimistotaloja ja uus kauppakeskus. ainaki näin ne sitä mainostaa. mut hitaasti vaikuttaa työt etenevän. ja jos mä saisin päättää ni siihen jäis vaan rauniot. mä tykkään raunioista. toivon vaan et noita mitkä on joen rannassa E-toneen päin ei purettas ikinä. niihin liittyy jotenki niin paljon muistoja.

mullon vähän tullu kurkku kipeeks iltapäivästä alkaen. oliskin muuten eka kerta kolmeen vuoteen et muhun joku flunssa tarttuu. ja sais olla aika aggressiivinen virus. täs nyt kumminki lipitän viiniä lääkkeeks. Samin kans avattiin pullo mut se päätti sit kumminki ottaa dh:ta et pullo jäi mulle. no kyl mä sen yksinkin juon, ei mitään ongelmaa. on taas joku hermo jumissa selässä ku tulee tollanen outo tunne niinku joku kiskos sitä hermoa irti. vähän kans kiinnostas ottaa jotain muuta kans viinin lisäkkeeks, et nukkus hyvin. mut emmä varmaan. väsyttää muutenki ku tänään oli kiskottava ittensä hereille jo kymmeneltä. joo mut mä taidan lopetella ja suunnistaa sängyn suuntaan et pääsis huomeen kans ylös ihmisten aikaan. tarttee huomeen kans käydä ostaa jotain ruokia ku tääl ei oo enää mitään. jos tietäs tuleeks se Al tänne ens viikolla olemaan ni tietäs pitääks kokata yhelle vai kahelle. mut kyselen siltä huomenna, ei nyt enää jaksa soittaa sille ja voi olla et se on jo nukkumas.

niin muuten, Wreniä sattuu vähän vielä yhteen paikkaan ;D mut kyl Stella ja Shade tietää mikä lääke auttaa siihen vaivaan...

No comments: