09 October 2008

9.10. kaipais jotain hyvää syötävää mut mä haluun sen puolikkaan suklaalevyn säästää myöhemmäks et syön joskus yöllä, et ei tähän hätään nyt mitään saa. this is my church, this is where i heal my hurts. leikkasin eilen ruokaa laittaessa grannyn luona sormeen ja tuli aika hitosti verta. mut onneks niil oli siellä sidetarpeita keittiön kaapissa.

olin joo kattoo mun "uusia" sukulaisia. ihan spontaanisti. granny ja auntie oli just laittaa ruokaa ja mä sain auttaa niitä, mut se homma kesti tosi pitkään ku sen lihapadan kesti kiehuu kaks tuntia. vähän liian myöhänen ruokailu mun makuun. Don-setä oli siel kans ja halus tarjota mulle oluen ja tuli sit niitä loppujen lopuks neljä juotuu. vaikkei ollu aikomus. ja mä kieltäydyin aluks, mut sitte sen jälkeen ku sormi oli paketoitu ni alko tehä enempi mieli olutta ja sitähän niiltä aina löytyy talosta. auntie ostaa Don-setää varten aina hirveitä määriä ku se sitä kippaa meneen jatkuvasti. ruualle tuli muutaki porukkaa niinku mun "valkonen serkku" ja sen sisaruksia ja yks mun toinen setä. Cyrus ei ollu sillä kertaa siellä ja se toinen setä katto mua pitkin nenänvarttaan, mut ei se mitään alkanu vittuilla ku granny katto sitä vähän ilkeesti ku se mua mulkoili.

tuntu ihan hyvältä vaihteeks olla niitten kans. ja ruoka oli hyvää. mun serkut alko pelaa jotain peliä konsolilla olkkarissa ja mä ja Don mentiin takakuistille istuskeleen olusien kans. se kerto et Ted oli kertonu sille et sil on vähän stressiä mun mutsin kans. niitten lasten takia. sit se näytti mulle kuvia mitä se oli ottanu ku oli Tedin ja mutsin ja lasten kans mökillä sellasen pienen järven rannalla. joskus kesällä. kivoja kuvia. lapset nauro. mutsi näytti kans ihan tyytyväiseltä. yleensähän se vääntää naamaansa tilanteessa ku tilanteessa. mut se näytti kans aika vanhalta, ja Ted kans. jossain kuvissa. livenä Ted näyttää joskus aika nuorelta. miten aika meneekään...

tulin sit lievässä humalassa kotiinpäin sieltä joskus ysin jälkeen ja E-tonessa ku vaihdoin metroo ni joku pikku nisti ripustautu muhun kiinni ja väitti et tuntee mut hyvin ja blaa blaa. ihan sekasin. ja ihmiset katto. mul ei oo mitään muistikuvaa et olisin ikinä nähny sitä aikasemmin. mut ehkä se oli joku one-night-stand menneisyydestä. onneks sain karistettuu sen kannoiltani. kävin kotona ottaa vähän dh:ta (no joo, ei ihan vähänkään...) ja lähin uudestaan pihalle pyöriin. täs kulmilla tuli vaan roikuttua ja törmäiltyä kaikkiin mahollisiin tuttuihin ja puolituttuihin nisteihin. kyttäautoki tuli taas vastaan. hitaasti, ja pysähty mun kohalla ja ne kattoo sieltä kaula pitkänä et näytänkö mä tutulta. vittumaista. tollasta sakkia ei tänne kaivata. mut kai ne noitten uusien rakennustyömaiden takia pitää vähän silmällä tätä aluetta.

kävin kans tuol sillanpielessä missä tapaa roikkua pikku huoria, ja lähti sieltä seuraa mukaan. halvalla irtos. heh. ei pitäs tuoda noita tollasia kotiin mut ku ei viittiny missään nurkilla käydä kähmimään ja ku sil oli niin kivat kuteet päällä et ei halunnu et se likais ittensä. se kyl pelästy heti ku sisään pääs ku mul noita aseita lojuu vähän siellä täällä (tai no, Suez-san makkarissa ja Shinigami keittiössä, muita mul ei sit ookaan mukana). mä sanoin sille et Suez-san on soft-air. kai se usko ku sitä ei sit haitannu sen läsnäolo. sängys on mukavampi ku sohvalla. ja ihan hyvä pano se poika. onneks mul ei enää roiku tääl seinil niitä sairaita kuvia, ku jos se ne olis nähny ni olis lähtiny lätkimään ja äkkiä. ku niistä jo rankempaankin menoon tottuneet kaverit huomautteli, ni poistin ne remontin yhteydessä. tarjosin pikkuselle vähän juotavaa vaikkei tääl oo melkeen mitään. yhen drinksun se joi minkä mä laitoin ja sit vettä lasillisen. vihjasin et huumeissa löytyy jos se jotain tarttee, mut se vaan pudisti päätä söpösti ja alko pukee päälleen. halusin sen numeron mut se sano et sil ei oo kännykkää. valehteli ehkä, jos se jotenki pelästy mua vaikka mä olin sille ihan kiltti. no, ehkä mä sen nään joskus uuestaan. jos toi sillanpieli on senkin vakkaripaikka. emmä tänään heti jaksa uudestaan ku on vielä muuta puuhaa mut ehkä tos viikonloppuna. jos se toiste lähtee mun mukaan.

meen laittaan kahvia itelleni ku pitäs valveilla pysytellä. tulee telkusta yks leffa minkä haluu kattoo ja Samia kans oottelen et palaa kierrokseltaan, ku sil oli mulle vielä jotain asiaa tänään. *tauko* meen huomeen taas kattoon Lloydia ja kyselen sen seuraavasta lomasta. tuli äsken ihan tyhjästä ikävä psykopaatti-Alania. miten voi olla? kai mä jotenki oon siihen kans kiintyny ku on tullu tavattua aina sillon tällön. ja se on sentään "lempinimensä" ansainnu... mä en tiiä siitä tyypistä juuri mitään mut se "löytää" mut aina joskus ja se on just oikee tyyppi toteuttaan villeimmätkin masokistiset unelmat. heh.

mut ei se varmaan tänne tule ihan vaan mun takia. voishan sille tietty soittaa, jos se vaikka haluis puhuu vähän aikaa mun kaa. näin Ivyn tänään. se oli ihan hyvässä kunnossa ja hyvällä mielellä ja sano et on pysytelly "kuivana" (siis ei huumeista koska niitä se vetää edelleen, mut ku sil on tää toinen ongelma), ja se on taas yhes sen Adamin kans!!! näytti et sil on sen kuva lompakossa ja yks makkarissa pöydällä, ja se oli hankkiutunu eroon niistä nurkissa pyörivistä loiseläimistä. hyvä niin. oon ilonen et sil menee paremmin. se sano et oli joutunu käyttään väkivaltaa päästäkseen niistä loisista eroon. mut ainaki se keino tepsi. sit se kerto vaki-diileristään kuka on yks Bailly. joka on täälpäin tosi paskiaisen maineessa, mut Ivy tykkää siitä. ne oli löytäny jonku yhteisen aaltopituuden. mä oon tietty kans siitä ilonen et saan kohta ehkä tavata Adamin uudestaan, ku mä tykkäsin siitä oikeesti ja mun mielestä se ja Ivy on hyvä pari. ja ehkä mullois mahiksia päästä sen housuihin kans... ^^

istuin Ivyn luona pari tuntia, ja istuttiin sohvalla silleen et mä pidin jalkoja sen sylissä, ja se silitteli mua vähän. ^^ joo mut mä oon sille silti liian vanha. vähän tolleen voi pysytellä läheisenä mut mitään isompaa on ihan turha toivoo. enkä mä haluu pilata meiän hyvää suhdetta yrittämällä jotain. tulin sit sieltä takas ja kävelin keskustas sen ison puiston läpi mikä on radanvarressa. siel on tullu tehtyy kaikenlaista männävuosina. mä erityisesti muistan sen yhen pojan kenet mä tapoin. miks hitossa tollaset jää päähän pyörimään ku tärkeemmät asiat unohtuu?? mikä siinä oli niin erikoista?? sekö et mä makasin sen ruumiin vieressä runkkaamassa?? mä itseasiassa just nyt kadun sitä juttua. kyl mä oon rangaistukseni saanu ja kakkuni istunu siitäkin jutusta. mut se olis voinu hyödyttää mua paljon enemmän ja pitempään elävänä, se poika. oli se ihan nätti. mut mä olin jotenki sekasin sillon ja tuli vedettyy paljo enemmän huumeita ja alkoholia et ne vaikutti ihan arkielämään, ja mä jotenki ajattelin et se olis parempi kuolleena. mä muistan hyvin sen kuolleet silmät. sil jäi silmät auki ja mä jätin ne auki. mä tuijotin sitä silmiin ku henki oli ajat sitte hävinny sen ruumiista. ja mä muistan joka sekunnin siitä mitä mä tein sille. eilisestä en muista mitään mut tollasen kyllä. se oli syksyä, niinku nyt kans et ehkä se siks tuli nyt mun mieleen. oli pimeetä ja märkää ja maassa keltasia lehtiä. se seisoskeli risteyksen puolella siinä missä muitakin huoria pyörii. mut siitä näki kauas et se on alaikänen. mä seisoin pimeessä ja tuijotin sitä. ainaki puol tuntia. ei ollu paljoo liikennettä eikä kukaan muu kiinnostunu siitä. ja jonku aikaa myöhemmin se makaa puoliks kyljellään puskissa, kuolleena ja kylmänä ja alasti. sori jos joltain tuli nyt ateria ylös. mut ehkä tää blogi on ihan hyvä tapa käsitellä näitä juttuja. saa purkaa johonki edes osia siitä mitä mun sisällä on.

no tuli siel puistossa muutaki mieleen. eikä pelkästään menneisyyden sekoiluja. ja mä tykkään siitä puistosta. ku se on iso, ja siel on piilopaikkoja, ja rata on lähellä ja voi istuu ja katella metroja ku ne siinä kohtaa kulkee vähän matkaa maan päällä. kesällä siel on paljon porukkaa ihan vaan piknikillä tai oleilemassa, mut jotkut kulmat on saanu vähän huonon maineen sellasten tyyppien takia ku mä. ketkä raahaa jonku raiskattavaks puskiin tai käy jonku kimppuun pimeessä. joo mut mä oon sellasta kans saanu vähennettyä ihan hyvin sen viimesen isomman prosessin jälkeen. oon vaan ollu liian masentunu tekeen mitään eikä muutenkaan huvita saada kyttiä perään jonku pikkujutun takia. sillon tällön vaan teen jotain, hakkaan jonku tms. tosin LA:ssa se rajottuu vaan sellasiin ketkä mä tunnen ja kelle en sais tehä pahaa... ja tääl ne jutut on sellasia huitasuja vaan eikä niistä tuu enää sellasta hyvää fiilistä ku ennen. sellasta energiaa. niinku pimeää energiaa joka virtaa mun jäsenissä.

joskus sen kyl tuntee vielä, varsinki keväisin ja syksyisin jos on pihalla pimeessä, et nk. rikollinen energia alkaa virrata. mut sitä on jotenki vaikee tavottaa. tietty toi lääkityski pitää mut kurissa niinsanotusti. et joskus tekis mieli lopettaa kaikki lääkkeet ku tuntuu jotenki et ne muuttaa mun persoonallisuutta.

mä nyt aloin märehtiä Lloydia ja mitä voitas tehä ku sil on seuraava loma. ^^ naida, mitä muuta. ei sais ajatella tota nyt ku alkaa tehä mieli seksiä enkä mä nyt mistään saa sellasta seuraa ku mitä haluisin (psykopaatti-Alan). oli tarkotus viettää rauhallinen ilta Suez-sanin kanssa... jonku drinksun vois kans kaataa itelleen myöhemmin. hitto ku noita toissaöisiä haavoja alkaa kutittaa. ja tuli taas aika paljo. se oli se uneton yö. pitäs yrittää saada toi viiltely kuriin ennen ku se menee taas hirveen pahaks. mut nytte on vaan jotenki sellanen fiilis et haluu tehä sitä vaikka olis muuten ihan hyvä olo. joo, nyt mä lopetan ja meen kattoon telkkaria.

No comments: